Simcity 4 komt eind van het jaar uit! Eindelijk weer lekker bouwen!
hier een paar screenies

hier meer info
hier een paar screenies

hier meer info
Simcity 2000 vond ik het beste... de eerste vond ik wat vaag...Op dinsdag 14 mei 2002 19:18 schreef MeisterHim het volgende:
Ziet er leuk uit maar ik vind de allereerste SimCity nog steeds de beste.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
zet jij eens snel SP help crew! onder je naamOp dinsdag 14 mei 2002 19:17 schreef devv05 het volgende:
[topic=452288/1/50]
🌞🍃
Verwijderd
Die hotdogs lijken me niet in-gameOp dinsdag 14 mei 2002 19:21 schreef Sebazztiaan het volgende:
Gewoon, superwreed, vooral die hotdogs op die tornado foto, een ongelooflijk oog voor detail, en ook de 'buitenwijkjes' zijn zo goed te maken met die boerderijen, echt gewoon één woord: Wanneer? iemand?
Nee man, de allereerste Simcity was het gaafstOp dinsdag 14 mei 2002 19:19 schreef Marv het volgende:
[..]
Simcity 2000 vond ik het beste... de eerste vond ik wat vaag...
Ik kijk ook uit naar SimCity 4
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
Valt vies tegen hoor....zo worden hotdogs toch niet verkocht? Men pakt eerst een broodje, dan uit de kar een worstje.........Op dinsdag 14 mei 2002 19:21 schreef Sebazztiaan het volgende:
Gewoon, superwreed, vooral die hotdogs op die tornado foto, een ongelooflijk oog voor detail, en ook de 'buitenwijkjes' zijn zo goed te maken met die boerderijen, echt gewoon één woord: Wanneer? iemand?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq