Wat kan Winroute wat Wingate niet kan?

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Aangezien Winroute vage problemen geeft bij mij wil ik Wingate proberen, maar:

Kan Wingate hetzelfde (zo niet meer) dan Winroute?

Met Winroute kan je, op die client pc, Quake3/UT/TS spelen, evenals ICQ gebruiken en OutlookŽen.
Dit zonder verdere instellingen aan de programmaŽs.

Kan dit ook met Wingate?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Winroute is echt super!!! Je kan er echt alles mee en is een hele goede firewall tegelijk. Wingate is ook goed, maar trekt meer processor en dus gaat het slomer.
Winroute is ook gewoon een DNS forwarder dus op client kan je alles net als op de server!
Als ik jou was zou ik winroute gebruiken!!!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Zucht... winroute geeft dus problemen bij mij...

Ik ben alleen benieuwd of Wingate dezelfde functies heeft als winroute, processorkracht is voldoende aanwezig (PIII 900)

En dan gaat het er dus om of je met Wingate
-spellen kan spelen op de client
-kan e-mailen zonder proxy server
-kan internettten zonder proxyserver

Naja, ik ga het wel proberen...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Wingate heeft dezelfde functies als winroute, alleen is wingate nogal een beveiliginslek, weet niet zeker of dat ook geldt voor de nieuwe 4.0 versie....

Als je dezelfde functionele werking wilt als winroute dan zul je de gratis plugin moeten downen die NAT ondersteuning biedt, NAT heeft als voordeel boven een proxy dat er een grotere compatibiliteit is, winroute werkt ook met dit principe.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 20:12 schreef Undertaker2 het volgende:
Aangezien Winroute vage problemen geeft bij mij wil ik Wingate proberen, maar:

Kan Wingate hetzelfde (zo niet meer) dan Winroute?

Met Winroute kan je, op die client pc, Quake3/UT/TS spelen, evenals ICQ gebruiken en OutlookŽen.
Dit zonder verdere instellingen aan de programmaŽs.

Kan dit ook met Wingate?[/quote]Kun je TS spelen op de client PC zonder instellingen?
Vanaf welke versie kan dat? Want ik moest een port mapping maken met versie WinRouter Pro 4.0a.