Draytek Vigor2200 versus Etech router

Pagina: 1
Acties:

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:05
http://www.tweakers.net/pricewatch/23433

versus

http://www.tweakers.net/pricewatch/19360

Okay,

Al maanden lees ik topics en gebruik ik search om te zoeken wat nou precies de beste is.

Veel mensen zijn lyrisch over de Draytek, maar hij is ook een stuk duurder 30 euro ( 66 gulden ).

Ze lijken allebij hetzelfde te doen!
Maar wat is wijsheid, en wie zegt nou precies welke je moet nemen, want ik weet dat meer mensen met deze nijpende vraag zitten.

American Express vraagbaak

Verwijderd

Ik zou het niet weten, na een hoop problemen met een "longshine" router gehad te hebben, kon ik hem na 7 maanden nog omruilen voor een e-tech, het was aansluiten en draaien.

Alles draait als een kogel, zelfs msn doet het( voice / video / files ) Maar inderdaad ik ben er erg tevreden over, maar dat zullen anderen ook zijn.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:14
Met de Draytek heb ik zeer goede ervaringen ;)

Ook zijn er regelmatig nieuwe firmware-updates uit en gaat binnekort UPnP ondersteunt worden, hiermee wordt MSN messenger, Netmeeting en die andere MSN zooi volledig ondersteund 8-)

en volgens mij heeft Draytek betere VPN-ondersteuning :D

edit: ze hebben ook duidelijke pagina's hoe je alles moet instellen: FAQ van Draytek Vigor 2200

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik heb nooit een Etech gehad, maar over mijn draytek ben ik meer dan tevreden, heb nog nooit ruzie met 'm gehad en alles werkt hier prima, msn (ook files senden) en instellen is voor beginners een eitje, maar gevorderden kunnen er ook heel veel mee :)

hoe dat met de Etech zit weet ik niet, maar met de draytek zit je zeker flex 8-)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• TsiisSkaaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 16:38
Kijk ook eens op/in [topic=494664/1]

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Ga voor een draytek :P

zie bovenreacties... ik heb hem zelf ook en niets dan lof over de service en firmware updates :)

is zeer makkelijk in te stellen , veel functies en lekker snel.

Verwijderd

Ik heb net een draytek 2200E gekocht, en er zat netjes een boekje bij weke instellingen ik moest instellen voor alle ADSL en Kabel maatschappijen, letterlijk in 5 minuten werkte mijn Internet via de router.
Ik heb hem overigens besteld bij www.routershop.nl
Is ie wel iets duurder (€163.03) maar snel goed en met die mooie beschrijving erbij.

GO FOR DRAYTEK I SAY !!!!!!!!!! :)

• Oculus
  • Laatst online: 07:59
Ik maakt thuis ook met veel plezier gebruik van die router, en ik heb eigenlijks nooit problemen met dat ding. Handig webbased-menu. etc. ;) Etech raad ik je af, een paar vrienden van maken wel gebruik van dat Etech kreng en die hebben echt redelijk veel problemen.

• Oculus
  • Laatst online: 07:59
Ik maakt thuis ook met veel plezier gebruik van die router, en ik heb eigenlijks nooit problemen met dat ding. Handig webbased-menu. etc. ;) De draytek dus... 8-) Etech raad ik je af, een paar vrienden van maken wel gebruik van dat Etech kreng en die hebben echt redelijk veel problemen.
huhw. dubbel post..

Verwijderd

Ik denk dat je met al deze positieve repies over de draytek wel een goeie keus kan maken.

OF HEB IK HET MIS :+

• JeroenT
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Op woensdag 15 mei 2002 10:08 schreef Wingman25 het volgende:
Ik denk dat je met al deze positieve repies over de draytek wel een goeie keus kan maken.

OF HEB IK HET MIS :+
Ik denk dat je gelijk hebt :P
Pagina: 1