Toon posts:

mini-digi-cam-gezocht / inkoopactie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alternate heeft er 1 van 89, das niet nix. L'Espion kost 69 op de sites.

Heeft er nou niemand bij een winkeltje of desnoods een site in NL zo een minidigicam gezien? Die van alternate vind ik nou niet echt mini, lens is mij te dik. Ga ik nog liever voor de L'Espion. Noem er eens een paar svp want ik vind alleen Japanse troep met beschirjving. Geen mogelijkheid tot kopen.

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:19
Megapool

Zag ik vandaag in de folder staan, was een kortingsbon, maar op de site ziet het er naar uit dat je geen bon nodig hebt...

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Op dinsdag 14 mei 2002 20:02 schreef pietervl het volgende:
Megapool

Zag ik vandaag in de folder staan, was een kortingsbon, maar op de site ziet het er naar uit dat je geen bon nodig hebt...
uuuhhh
van megapool link
Dit product is niet
online te bestellen. Klik
hier om het dichtst bijzijnde Megapoolfiliaal te zoeken.
Je kunt hem niet online bestellen dus je hebt een bon nodig ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Je mag je mening hebben uiteraard, maar hoe verklaar je Japanse troep in vergelijk met L'Espion etc...?

Heb je ervaring met Japanse lenzen? En die z.g. Spy-cams, ook nog met een lage resolutie en evt. te gebruiken als Webcam.

Verwijderd

Topicstarter
Eyh tnx man... Niet gezien dat Megapool gedoe.

Ennuh met Japanse troep bedoel ik de sites. Ik zou namelijk graag die mini camera willen hebben waarvan er een review was op tweakers (geen zin om nu te zoeken). Maar daar vindt je op die baggersites alleen maar info over. Dat ding maakt echt strakke fotos. Die van Alternate is ook best wel cool hoor. Kan 50-100-200 foto's maken en 8 streams opnemen. Alleen vind ik 89 iets teveel. Met 60 kan ik nog leven. Bovendien heeft de spion niet zo een irritante dikke lens maar gewoon een handig formaat.

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:19
Op dinsdag 14 mei 2002 22:50 schreef klaasbram het volgende:
[..]

Je kunt hem niet online bestellen dus je hebt een bon nodig ;)
Correctie, zat nog ff te kijken in het foldertje en ze hadden achterin 30 aanbiedingen staan, soort van omkaderd, maar het zijn geen bonnen (leek er wel op). Dus hij is gewoon voor deze prijs te koop...

Anders kan je altijd nog de lokale folderbezorger aanvliegen ;)

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03 09:44
Wat is nou de kwaliteit van zo'n digicammetje? Heeft er iemand pics?

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Ja ik heb ze wel maar geen zin om ze nu te uploaden (kheb dus de l'epsion)

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
Op woensdag 15 mei 2002 22:54 schreef ajampaniki het volgende:
Ja ik heb ze wel maar geen zin om ze nu te uploaden (kheb dus de l'epsion)
WIL je pleaaaaaase die plaatjes uploaden??????

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb ook zo'n ding.. digitaldream l'esprit.. kostte een half jaar geleden 50NLG bij de mediamarkt, dus voor de grap maar gekocht.. kwaliteit is net zo als een webcam en de batterijen zijn na een maand ofzo leeg (die heb ik er nu dus gewoon uit omdat ie ook leeg loopt als je hem niet gebruikt). Als de batterijen vol zijn is ie nog wel redelijk (max res. van 320x240...) maar als ze leeg beginnen te raken krijg je rare strepen enzo..

deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.megapool.nl/data/products/large/424837.jpg

zal wel ff kijken of ik wat pics heb..

[edit] had dit nog toevallig online staan: http://members.home.nl/rickh/zooi/hond/

zoals je ziet is ie erg afhankelijk van de juiste hoeveelheid licht..

Verwijderd

megapool geleen laatst 45 euro zo groot als luciferdoosje webcamkwaliteit 20 foto's

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
Op donderdag 16 mei 2002 00:48 schreef rick_h het volgende:
ik heb ook zo'n ding.. digitaldream l'esprit.. kostte een half jaar geleden 50NLG bij de mediamarkt, dus voor de grap maar gekocht.. kwaliteit is net zo als een webcam en de batterijen zijn na een maand ofzo leeg (die heb ik er nu dus gewoon uit omdat ie ook leeg loopt als je hem niet gebruikt). Als de batterijen vol zijn is ie nog wel redelijk (max res. van 320x240...) maar als ze leeg beginnen te raken krijg je rare strepen enzo..

deze:
[afbeelding]

zal wel ff kijken of ik wat pics heb..

[edit] had dit nog toevallig online staan: http://members.home.nl/rickh/zooi/hond/

zoals je ziet is ie erg afhankelijk van de juiste hoeveelheid licht..
WOei, hij is in iig veeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel beter dan die spycam of niet??? maar dingens, als je goed kijk zie je een soort draaiing ofzo in doe foto's :?
maarja de kwalitiet is best wel goed vind ik... :Y)

btw, heeeel hartelijk dank voor je foto's he :P

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 17:29 schreef DeXtOuRiuS het volgende:

[..]

WOei, hij is in iig veeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel beter dan die spycam of niet??? maar dingens, als je goed kijk zie je een soort draaiing ofzo in doe foto's :?
maarja de kwalitiet is best wel goed vind ik... :Y)

btw, heeeel hartelijk dank voor je foto's he :P
dr zit in sommige foto's idd een soort draaing.. ik weet ook niet precies wat het is.. of het met tegenlicht te maken heeft of lege batterijen.. zou eigenlijk nog iemand met dezelfde camera even foto's moeten laten zien om te kijken of daar ook zo'n soort draaing in zit.. misschien dat het ook wel aan het exemplaar van mij ligt. :?

en over kwaliteit moet je bij dit soort dingen eigenlijk niet praten ;) het is gewoon hetzelfde als een goedkope webcam, dus lage resolutie etc.. meer voor de fun dan om echt mooie foto's mee te maken natuurlijk :P En of ie mooier is dan een trust spycam weet ik zo niet.. dacht dat die spycam wel iets beter was :?

Verwijderd

ben bang dat de fotos een beetje heel erg webcam like zullen zijn :)

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 18:22 schreef rick_h het volgende:
dr zit in sommige foto's idd een soort draaing..
volgens mij komt dat omdat je dan een te klein lensje hebt en dat veroorzaakt dan die vervorming van de foto.
Pagina: 1