Ik heb al heel lang problemen met mijn tv-out. Ik krijg namelijk geen kleur op mijn tv (werk met S-VHS kabel en Scart blokje).
Nou heb ik vandaag van iemand een tv met S-VHS aansluiting geleend en hierop had ik wel kleur. Mooi dacht ik, het ligt niet aan mijn kabel en PC. Dus toen maar even via Scart geprobeerd in deze tv. Helaas krijg ik nu weer alleen zwart/ wit beeld.
Kan ik ervan uitgaan dat dus mijn Scartblokje kapot is. Of is het zo dat er door de computer een ander signaal gezonden wordt oid als er van een Scartblok gebruik wordt gemaakt en dat ik dus niet zomaar kan zeggen dat het aan het blokje ligt.
Samengevat:
Mijn eigen Philips tv zonder S-VHS:
Via Scartblok alleen zwart wit beeld (heb ooit wel kleur gehad).
Geleende Sony met S-VHS:
Via S-VHS aansluiting wel kleur
Geleende Sony met S-VHS kabel via Scartblok:
Via Scartblok z/w beeld.
Iemand een idee waar het probleem ligt???
Nou heb ik vandaag van iemand een tv met S-VHS aansluiting geleend en hierop had ik wel kleur. Mooi dacht ik, het ligt niet aan mijn kabel en PC. Dus toen maar even via Scart geprobeerd in deze tv. Helaas krijg ik nu weer alleen zwart/ wit beeld.
Kan ik ervan uitgaan dat dus mijn Scartblokje kapot is. Of is het zo dat er door de computer een ander signaal gezonden wordt oid als er van een Scartblok gebruik wordt gemaakt en dat ik dus niet zomaar kan zeggen dat het aan het blokje ligt.
Samengevat:
Mijn eigen Philips tv zonder S-VHS:
Via Scartblok alleen zwart wit beeld (heb ooit wel kleur gehad).
Geleende Sony met S-VHS:
Via S-VHS aansluiting wel kleur
Geleende Sony met S-VHS kabel via Scartblok:
Via Scartblok z/w beeld.
Iemand een idee waar het probleem ligt???