IRQ aan TV-Kaart Toewijzen.

Pagina: 1
Acties:

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Hai, ik had nog een Pinnacle PCTV Kaart liggen. ik wil mijn PS2 daarop aansluiten. Na installatie begint het Testprogramma te zeiken dat het irq gedeelt word met andere kaarten. dit klopt irq 11 word door 4 apparaten gebruikt.
Ik heb hem op verschillende pci poorten geprobeerd maar steeds weer irq 11. Hoe wijs ik de kaart een ander irq toe?

• unfor
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ronald.dijkstra/error.jpg

Verwijderd

Door ACPI worden alle apparaaten op één interrupt gezet. Mijn Elsa Erazor videokaart gaat ook over zijn nek als ik ACPI aan heb staan. Hoe je het uit moet zetten? Met google kom je een heel eind.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

ACPI uitzetten is lachen....

Bereidt je voor op veel werk. Uitzetten bij device manager (onder kopje computer staat of ACPI of standaard PC) EN in de bios... gevolg ALLE drivers opnieuw instaleren, moet je eens opletten wat je allemaal voorbij ziet flitsen wat Win2K vind. Ik heb het gedaan en is mooi om te zien.

Zorg wel dat je alle drivers bij de hand hebt...
Veel plezier met je TV kaar...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• dutchderk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2022
Valt wel mee hoor, is zo gepiept.Ik had dat probleem ook. Gewoon doen wat er staat. :)

Hop doet leven...

• unfor
Jammer, NO GO. Als ik ACPI uitzet in bios komt windows niet verder dan het "Bezig met Starten" scherm en reboot.
Dat ACPI had ik btw nog niet verwijderd... dat kan gewoon? want ik zie verder geen functie om het uit te zetten.

Verwijderd

Je moet dan ook ACPI in Windows uitzetten :)

• unfor
Arrgh ik kan hem niet uitzetten/verwijderen :(

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

selecteer acpi bij device manager... rechtermuisknop properties.... en dan standaard PC kiezen. Als hij klaar is in de bios ook veranderen...

veel suc6 en laat horen hoe het gaat he...

Verwijderd

PenP OS op "no" zetten in je BIOS. De hardware (BIOS) bepaalt dan de IRQ's en Windows niet... Kun je eigenlijk het beste doen voor je Windows installeert omdat je misschien kans loopt dat Windows opnieuw naar drivers gaat zoeken.

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Op dinsdag 14 mei 2002 20:34 schreef MRic3 het volgende:
veel suc6 en laat horen hoe het gaat he...
Fijn Un4GiveN....

Pagina: 1