Een vriendin van mij word gestalkt
door een of andere ass die anonieme SMSjes stuurt... gewoon geen nummer of niks... iemand dit ook mee gemaakt of weet iemand hoe ik achter de herkomst van dat ding kan komen?
Verwijderd
Niet mee gemaakt, maar wel eens wat over gehoord. Ze moet gewoon naar dr provider opbellen en dan desnoods het nr laten blokkeren. Kan ze in elk geval niet meer vanaf dat nr worden lastig gevallen.
Uhm, hij zegt toch geen nummer...nixOp dinsdag 14 mei 2002 18:57 schreef Syst3m_3rr0r het volgende:
Niet mee gemaakt, maar wel eens wat over gehoord. Ze moet gewoon naar dr provider opbellen en dan desnoods het nr laten blokkeren. Kan ze in elk geval niet meer vanaf dat nr worden lastig gevallen.
Dus dan gaat dit niet werken.
Enige oplossing dan lijkt me je eigen nr aan laten passen als dat kan (bij abbo)
Move along people. Nothing to see here.
moet je nog steeds je isp bellen, die trace-en wel waar hij vandaan komt neem ik aan.
Je kunt helaas weinig zelf doen ben ik bang. (als je geen gebruik maakt van sms kun je natuurlijk je telefoon geheugen vol laten plempen zodat er geen sms meer bij kan, maar da's niet helemaal de oplossing denk ik
Je kunt helaas weinig zelf doen ben ik bang. (als je geen gebruik maakt van sms kun je natuurlijk je telefoon geheugen vol laten plempen zodat er geen sms meer bij kan, maar da's niet helemaal de oplossing denk ik
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Verwijderd
Bij je provider kunnen ze al je "verkeer" in de gaten houden.. Dus ook wat er bij je binnenkomt. En zij hebben vast wel meer informatie over de afzender ervan. Zal alleen lastig zijn als die van internet komt.Op dinsdag 14 mei 2002 18:59 schreef out het volgende:
Uhm, hij zegt toch geen nummer...nix
Dus dan gaat dit niet werken.
Ja ik las net die post na mij, en d8 al da bedoel jijOp dinsdag 14 mei 2002 19:04 schreef Syst3m_3rr0r het volgende:
[..]
Bij je provider kunnen ze al je "verkeer" in de gaten houden.. Dus ook wat er bij je binnenkomt. En zij hebben vast wel meer informatie over de afzender ervan. Zal alleen lastig zijn als die van internet komt.
Move along people. Nothing to see here.
Verwijderd
Dag zeg ikOp dinsdag 14 mei 2002 19:04 schreef Syst3m_3rr0r het volgende:
Zal alleen lastig zijn als die van internet komt.
Op dinsdag 14 mei 2002 19:11 schreef Syst3m_3rr0r het volgende:
[..]
Dag zeg ik
Pagina: 1