MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
(maar dat kan ook een foutje van mij zijn)
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
En je kan ff kijken of de stekker aan allebij de kanten er goed in zit.
Nee ik hoor geen enkele beep. alle fan's draaien maar daar blijft het ook bij!Op dinsdag 14 mei 2002 18:11 schreef Ordos20 het volgende:
alles goed aangesloten? geen "krak" geluidjes bij het herbevestigen van de koeler gehoord? post je pc wel met een beep maar geen videosignaal?
Totdat ik links keek. Er lag nog een dimmetje op de grond te wachten om erin geplugt te worden
* Cis is soms even een warhoofd
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Clear je BIOS en waarschijnlijk krijg je dan wel sap naar je monitor...kijk dan verder waar het aan licht!!
Succes!
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
Verwijderd
Verwijderd
Was ook niks aan te zien of wat dan ook. Die was dus dood (XP 1600+) Mjah heb m pas 3 weken moet nog RMA opsturen...!
Verwijderd
Met zoutzuur ... lijkt me beterOp dinsdag 14 mei 2002 18:29 schreef Ordos20 het volgende:
was het niet beter met aceton?
Verwijderd
Check dan of die werkt...
het kan ook zijn dat je het core hebt verneukt.... is mij ook wel eens gebeurt
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
maar nog steeds geen beeld snik,
er zit op naast de core wel een rare licht zwarte vlek.
dus ik ga soswieso ff naar de winkel, misschien wel garantie ofzo. (zal wel niet)
koop ook niet dat mijn moederord kapot is.
in ieder geval bedankt voor jullie reacties
- Getest met een PCI kaart. Die gaf geloof ik wel beeld.
- De Bios gereset omdat ik met de pci wel beeld had kon dat simpel
- De AGP kaart even goed opniew aangeduwd. Want tijdens het CPU verwisselen druk je vaak even tegen je AGP kaart aan. Dus die kan scheef gaan zitten
Verwijderd
hmmm..Op woensdag 15 mei 2002 09:23 schreef Gohan-san het volgende:
er zit op naast de core wel een rare licht zwarte vlek.
-EEn PCI kaart heb ik niet maar heb mijn videokaart als eruit gehaald er er weer.Op woensdag 15 mei 2002 09:50 schreef Matsu_matsu het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gehad nadat ik een nieuwe Celeron 1000 in mijn P2b heb geduwd. Ik heb 2 dingen gedaan
- Getest met een PCI kaart. Die gaf geloof ik wel beeld.
- De Bios gereset omdat ik met de pci wel beeld had kon dat simpel
- De AGP kaart even goed opniew aangeduwd. Want tijdens het CPU verwisselen druk je vaak even tegen je AGP kaart aan. Dus die kan scheef gaan zitten
-alles behalve VGA losgehaald.
Ik heb net de proc in een andere PC gedaan en daar ook geen beeld! (wel AGP trouwens.)
(heb hier op stage wel een PCI kaart zal dat ff proberen.
oh ja heb mijn bios ook al gereset! maar dat mocht ook niet baten
You've burned your CPU!!! Burn, burn, burn!!!Op woensdag 15 mei 2002 10:03 schreef Gohan-san het volgende:
Ik heb net de proc in een andere PC gedaan en daar ook geen beeld! (wel AGP trouwens.)
NOFI, maaruh... Ik denk dat je een nieuwe moet kopen!!!
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Als je het helemaal zeker wilt weten moet je ff ergens een andere CPU vandaan halen, en kijken offie het daarmee wel doet
suc6!
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Ja ik heb mijn bios al gereset, batterijtje er meer dan 10 sec uitgehaald.Op woensdag 15 mei 2002 10:11 schreef AlKoholiK het volgende:
Als je niets hoort uit je PCspeaker, en je fans gaan draaien etc, zou je nog ff je BIOS kunnen resetten(eerst stekker eruit, dan jumpertje 5 sec overzetten, dan weer terugzetten en stroom er weer in). Als dat niet werkt is je mobo stuk. Ik heb precies hetzelfde gehad met een KT7A. Ik heb hem perfect werkend gezien met een TB1200, en een half uur later duw ik er een duron600 in en hij wil niet booten. Ben 2 dagen aan het klooien geweest, en uiteindelijk opgestuurd naar Abit. Daar constateerden zij ook dattie stuk was, dus kreeg ik een nieuwe.
Als je het helemaal zeker wilt weten moet je ff ergens een andere CPU vandaan halen, en kijken offie het daarmee wel doet
suc6!
zal eerst ff naar de winkel voor de proc, en anders zijn ze misschien beide wel kapot.
pssst... je moet een jumpertje overzetten om je bios te resetten, scheelt je een hoop gekloot met dat batterijtjeOp woensdag 15 mei 2002 10:23 schreef Gohan-san het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn bios al gereset, batterijtje er meer dan 10 sec uitgehaald.
zal eerst ff naar de winkel voor de proc, en anders zijn ze misschien beide wel kapot.
Verwijderd
sommige mobos hebben neit zo'n jumper, (ik heb er zo een) da moett t wel zoOp woensdag 15 mei 2002 10:41 schreef epsilon het volgende:
[..]
pssst... je moet een jumpertje overzetten om je bios te resetten, scheelt je een hoop gekloot met dat batterijtje
Ik had dat met de pc van me pa, eerst processor en moederbord opgeblazen door een mislukte unlock poging. Nieuw processor gekocht, niks. Nieuw moederbord dan maar en gelijk maar een nieuwe cooler, wel aangaan maar na 10 seconden weer uit. Na 15 seconden weer uit. na 5 seconden weer uit.
Bleek dus dat de cooler gedraaid zat. Omgedraaid en lopen als een zonnetje.
Verwijderd
en iedereen scheeuween van LEES FAq en gebruik SEARCh
lees thread is more like it
maar doe ik die erin nog steeds geen beeld
(strax maar eens mijn SVGA kaart in een ander pc proberen)
Hierboven genoemde net geprobeert, SVGA nix mee aan de hand.
heb ook alle bij het geheugen er afzonderlijk ingehad.
was volgensmij ook goed (maar nog steeds geen beeld)
toen ik er geen geheugen in had begon ie te piepen (zoals het hoort) maar geen beeld.
of zou dan tog mijn mamaplankeje ook kapot zijn?