Toon posts:

ecs k7s5a gaat automatisch in standby

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie ond.
Als ik de pc opstart, krijg ik op m'n monitor de melding "going to supsend mode" -> "going to off mode" -> "going to suspend mode" enzzz...
Ook draaien de fan's van de comp op een veel lager toerental.
Een superorb maakt bijna geen ( :D ) herrie meer en de fan vd voeding staat ook bijna stil (je voelt nog net een luchtstroom).
Dit probleem heb ik eerder gehad en ik heb al een nieuw mobo gehad (van gistron :) ), maar ook dat werkt niet :(
Vorig mobo heeft ook een paar voedingen opgeblazen, dat gebeurt nu niet meer :P
Nu nog ff het laatste:

!!!HELP!!! ( ;) )

<edit>
Ik heb ook al een nieuwe voeding erin gezet, die (nog) wel werkt.
</edit>

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 20:32

VisionMaster

Security!

Geeft je voeding wel voldoende spanning (koppel een paar case-fans los voor de test)

Misschien heb je een fan er tussen die brak is en het hele spanningsniveau sloopt van je voeding (hierdoor kan je je mobo flink mee vergallen).

Heb je een goeie netspanning?
Is je proc voltage goed ingesteld?
Bios-Flash al gehad?

Zijn maar een paar dingen ... ;)

I've visited the Mothership @ Cupertino

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

hey, dan betekend dus dat de k7s5a wel zijn fans kan regelen !!!

wie schrijft een progsel zodat dit ook bij een draaiende (en niet suspended) pc gaaat ??

mijn Spire Whisperrock moet nog veel stiller maar hij draai constant op +/- 4000 rpm... ik wi dat variabel hebben !

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Voor zover ik heb ervaren met de 1e OCbios van OCworkbench was de herrie hetzelfde in standby als dat de PC aanstond. Dit kan idd een andere oorzaak hebben. Draaien de fans bij het opstarten gelijk al langzamer of pas na een paar seconden?

Die melding op het scherm is alleen voor de monitor lijkt mij. Mijn monitor zegt niets over standby oid als de PC dat gaat

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04