Toon posts:

Technics SA-DX940 receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 1.158 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enige ervaringen met deze receiver? Ik heb er net een van een vriend overgenomen en ik lees dat die dingen nog weleens willen oververhitten?

Verder nog een klein probleempje: Soms als ik hem uit wil zetten moet ik hem eerst op Tuner zetten anders wil die niet via de AB :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 09:09
Op dinsdag 14 mei 2002 17:32 schreef botmans het volgende:
Heeft iemand enige ervaringen met deze receiver? Ik heb er net een van een vriend overgenomen en ik lees dat die dingen nog weleens willen oververhitten?

Verder nog een klein probleempje: Soms als ik hem uit wil zetten moet ik hem eerst op Tuner zetten anders wil die niet via de AB :?
Zijn volgens mij allebei bekende problemen van Technics versterkers.
Zet er niks bovenop.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 17:32 schreef botmans het volgende:

Het gaat dus om deze:

Afbeeldingslocatie: http://64.213.162.194/lit2/pics/sa-dx940.jpg

Kheb pas nog een topic over over mijn Technics SA-AX7 geopend omdat ik vond dat ie wel wat warm werd.Versterker modden slecht voor audio kwaliteit? Maar ze worden nu eenmaal heel erg warm.

Dat tweede probleem is volgens mij normaal hoor want dat heb ik met mijn Technics SA-AX7 ook. Ik zal zo effe de handleiding voor je doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, super... Ik las bij nogal wat reviews dat er een hoop mee ophouden na iets langer dan een jaar...
Verder ben ik er echt blij mee, superding verder! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 12:24

DaRoot

Some say...

Dat van die afstandsbediening klopt, heeft mijn Technics SA-EX140 ook. heb ik als ik met de afstandsbediening van de receiver mijn cd-speler aanzet. Moet je de afstandsbediening inderdaad ff omzetten door op tuner te drukken ofzo.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 23:51 schreef botmans het volgende:
Oke, super... Ik las bij nogal wat reviews dat er een hoop mee ophouden na iets langer dan een jaar...
In de handleiding staat niks over die a.b.

Wat is dat voor :r na iets langer dan één jaar kapot :r
Heb je wat url's waar dat staat :?

Lijkt me sterk. En bedoel je dan alleen het type wat jij hebt of heb je het gewoon over Technics receivers in het algemeen :?

Ik kan heel goed begrijpen dat je er *D mee bent want de prijs kwaliteit verhouding is bij Technics/Panasonic zeker niet slecht.

Veel plezier en SUC6 met je receiver :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier is een link naar een review:Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10 19:11
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2002 @ 23:51:
Inmiddels is de mijne alweer bijna 23 jaar oud, still going strong :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:44

FeaR

In GoT we trust

Zullen we de 20 jaar oude topics bij de oude koeien in de sloot laten? :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.