Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
tsja.. daar zijn er zoveel van.. wat is je budget?..
<80 euro?
geen idee wat die dingen kosten
geen idee wat die dingen kosten
Ik ken alleen zo een seineiser met een konijn er overheen..
Daar heb ik helaas geen beschikking meer over...
geen idee wat dat ding kost overigens
Daar heb ik helaas geen beschikking meer over...
geen idee wat dat ding kost overigens
gewoon een super of hyper nier zoeken... die heb je ook wel in de semi pro of pro amateur markt..
als je echt een sennheiser 416 wilt met bontje en hengel ben je toch gauw weer 3k verder.. (in guldens)
als je echt een sennheiser 416 wilt met bontje en hengel ben je toch gauw weer 3k verder.. (in guldens)
ik hoef geen sennheiser of zo hoor maar dat is mijn richtmicrofoon ervaring zeg maarOp dinsdag 14 mei 2002 17:50 schreef djazete het volgende:
gewoon een super of hyper nier zoeken... die heb je ook wel in de semi pro of pro amateur markt..
maar ok dat is een goede tip bedankt
maar das wel erg gaaf speelgoedOp dinsdag 14 mei 2002 17:50 schreef djazete het volgende:
so wat is dat spul duur zeg!!
http://www.helios.nl/occasionlijst/occasionlijst.htm
http://www.helios.nl/occasionlijst/occasionlijst.htm
Dat is helaas een beetje een fabeltje.. de eerste waar dat een beetje mee kan is een 816 en wil je het echt ver horen moet je met een schotel werken (zoals in natuur docu's gebruikt wordt).Op dinsdag 14 mei 2002 17:55 schreef nikao het volgende:
[..]
maar das wel erg gaaf speelgoed.. je kunt echt gesprekken op weet ik veel hoeveel meter goed volgen en opnemen
416 met rycote (is poesje over mic en houder) kost je snel al € 1600,-
En let op de 416 wordt niet meer gemaakt dat is de MKH-60 geworden (die vele malen slechter is by de weg) dus de gemiddelde 416 die je koopt is 15 jaar of ouder.
Als je een 2e hands koopt let dan op dat je geen 416 T hebt wat dat is een toonader gevoede microfoon waar je niet zoveel aan hebt tegenwoordig.
Zelf gebruik is Schoeps en geloof me er is geen betere.
Leuk adres is NOYZ-BOYZ
hmmz..
Als je budget groter was zou ik zeggen Shure of Sennheiser, maar dan praat je over een paar 1000 E.
Wij hebben laatst goedkope richtmic's aangeschaft. Werken op batterijen (Condensator) en hebben een redelijk goede geluidsopbrengst. Alleen zijn ze ongebalanceerd..
.. Die dingen liggen bij Conrad.. Moet je maar ff kijken. Voor budgetmic's zijn ze best goed.
Als je budget groter was zou ik zeggen Shure of Sennheiser, maar dan praat je over een paar 1000 E.
Wij hebben laatst goedkope richtmic's aangeschaft. Werken op batterijen (Condensator) en hebben een redelijk goede geluidsopbrengst. Alleen zijn ze ongebalanceerd..
Samen met een Grolschje aan je BSD bak sleutelen; Priceless!! :D
als je er niet een al te lange kabel aan hoeft te hangen dan maakt dat ongebalanceerd zijn ook niet zo gek veel uit denk ik hoor.. zeker niet aangezien het niet voor proffesioneel gebruik is (?)
type nummer? van die mic'sOp woensdag 15 mei 2002 10:48 schreef pilo2710 het volgende:
hmmz..
Wij hebben laatst goedkope richtmic's aangeschaft. Werken op batterijen (Condensator) en hebben een redelijk goede geluidsopbrengst. Alleen zijn ze ongebalanceerd.... Die dingen liggen bij Conrad.. Moet je maar ff kijken. Voor budgetmic's zijn ze best goed.
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0206044931021480441&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=19448&TK_PAR[MEDIUM]=89
zou dat wat zijn?
zou dat wat zijn?
Pagina: 1