Ik heb een 663AS mobo met VIA KT133 chipset met een AMD Duron 700 processor. Verder heb ik 192MB intern geheugen en een GeForce 2 MX-200 32MB. ALs OS heb ik windows XP.
Mijn probleem is dat ik constant vastlopers heb. Eerst had ik dit in spellen, maar na BIOS flash is er geen touw aan vast te knopen wanneer en waarom dit gebeurt. Als ik mijn computer vervolgens opnieuw opstart gebeurt het vaak dat de GeForce kaart niet start (code 10). Ik heb zelf al van alles geprobeerd:
- nieuwste bios update van Jetway voor 663AS
- Format alles en opnieuw installeren.
- nieuwste VIA 4in1 drivers geinstalleerd.
- nieuwste NVIDIA detonator 28.32 geinstalleerd.
- Memtest was OK.
- Processor wordt niet te warm.
- Voeding is 300 Watt en werkt OK.
Ik gok dat het probleem ergens in de samenwerking tussen mobo en AGP kaart zit, heeft iemand een idee wat ik zou kunnen proberen om dit systeem stabiel te krijgen?
Mijn probleem is dat ik constant vastlopers heb. Eerst had ik dit in spellen, maar na BIOS flash is er geen touw aan vast te knopen wanneer en waarom dit gebeurt. Als ik mijn computer vervolgens opnieuw opstart gebeurt het vaak dat de GeForce kaart niet start (code 10). Ik heb zelf al van alles geprobeerd:
- nieuwste bios update van Jetway voor 663AS
- Format alles en opnieuw installeren.
- nieuwste VIA 4in1 drivers geinstalleerd.
- nieuwste NVIDIA detonator 28.32 geinstalleerd.
- Memtest was OK.
- Processor wordt niet te warm.
- Voeding is 300 Watt en werkt OK.
Ik gok dat het probleem ergens in de samenwerking tussen mobo en AGP kaart zit, heeft iemand een idee wat ik zou kunnen proberen om dit systeem stabiel te krijgen?