Sinds kort heb ik een nieuwe HDD array, niets bijzonders verder, werkt perfect. Nu had/heb ik ernaast nog een 40gb harde schijf. Deze was opgedeeld in 2 partities, 1 van 10, de C: en 1 van 30, de D:. Nu heb ik die van 30 verplaatst naar de array, de partitie verwijderd en de array de D: schijf gemaakt.
Nu is het probleem, dat ik dus nu met een Harde Schijf zit waarvan 30 gig niet wordt gebruikt. Al geprobeerd te vergroten mbv partition magic, maar bleek demoversie die dus neit werkt, maar daarbuiten ook niet de partitie te kunnen vergroten naar 40gb, maar slechts naar 30
. Nu heb ik nog evt een 20gb HD. Kan ik nu zonder problemen in windows XP de C: naar die andere schijf kopieren, die partitie verwijderen en de 20gb schijf als C: opgeven. Vervolgens op de 40 gb schijf 1 partitie te maken met fdisk ofwel diskmanager in windows XP, en alle data zonder problemen weer terug zetten, en dit alles zodat alles blijft werken en booten, en ik dus uiteindelijk de 40gb hardeschijf als C: heb met 1 partitie van 40 gig?
Nu is het probleem, dat ik dus nu met een Harde Schijf zit waarvan 30 gig niet wordt gebruikt. Al geprobeerd te vergroten mbv partition magic, maar bleek demoversie die dus neit werkt, maar daarbuiten ook niet de partitie te kunnen vergroten naar 40gb, maar slechts naar 30