Een tijd geleden heb ik dit moederbord gekocht bij Completer in Rotterdam. Door omstandigheden het bord niet kunnen gebruiken maar toen het eindelijk zo ver was, dan toch geprobeerd.
Bord uit de doos gehaald, erg voorzichtig gedaan. Test opstelling gemaakt zoals altijd. Niet statisch geladen was ik. AMD Athlon XP 1800+ erop met een silver spacer en een Coolermaster HHC001. Toen het moment supreme, alles draait phew.... Is toch altijd spannend die eerste keer.
Maar mijn geluk was van korte duur, ongeveer 15 min om precies te zijn. Ik rook een brandlucht en kon wel
Ik zag eerst niet wat het was, maar de pc gelijk uitgezet. Alles uitvoerig bekeken en zag tot mijn verbazig dat een v.d. voltage regelaars van de in totaal 4 aan het smelten was. Er was een klein stukje aan een hoekje weggebrand. Vond dit erg vaag terwijl ik dus niet aan het overclocken was Het voltage was niet hoger dan 1,75 en de voeding was ook goed. Heb deze uitvoerig getest van de tevoren op een andere pc.
Ik intussen al
hem opgestart na een paar uur w8ten, alles deed het normaal. Brandlucht was weg en alles functioneerde naar behoren. Tot op de dag van vandaag doet ie ut goed. Maar de vraag is dus voor hoelang nog
Daar ben ik dus erg bezorgd om.
Ik gebeld naar Completer en die zeggen dat ze um moeten opsturen naar MSI en die kijken dan of het idd binnen de garantie valt voordat ze um vervangen. IS dat niet het geval betaal ik de onderzoekskosten a 30 euro p/u! Stelletje laaienlichters, als ze slim zijn pakken ze altijd geld denk ik dus.
De vraag is dus moet ik de gok wagen, en vind MSI net zoals ik dat het niet mijn schuld is en vervangen ze um? Of moet ik iets anders doen, iemand suggesties??
Bord uit de doos gehaald, erg voorzichtig gedaan. Test opstelling gemaakt zoals altijd. Niet statisch geladen was ik. AMD Athlon XP 1800+ erop met een silver spacer en een Coolermaster HHC001. Toen het moment supreme, alles draait phew.... Is toch altijd spannend die eerste keer.
Maar mijn geluk was van korte duur, ongeveer 15 min om precies te zijn. Ik rook een brandlucht en kon wel
Ik intussen al
Ik gebeld naar Completer en die zeggen dat ze um moeten opsturen naar MSI en die kijken dan of het idd binnen de garantie valt voordat ze um vervangen. IS dat niet het geval betaal ik de onderzoekskosten a 30 euro p/u! Stelletje laaienlichters, als ze slim zijn pakken ze altijd geld denk ik dus.
De vraag is dus moet ik de gok wagen, en vind MSI net zoals ik dat het niet mijn schuld is en vervangen ze um? Of moet ik iets anders doen, iemand suggesties??