Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

metal gear solid (voor de pc)

Pagina: 1
Acties:

• deurknop
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11-2023
Hallo allemaal

Er komt een pc-versie uit van de Playstation kraker 'metal gear solid'.

Weet iemand of er al een demo'tje te downloaden is? zo ja, please REPLY

Groetjes

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:52

Chrasher

Tevree met z'n PS5

De demo heb ik nog niet gezien, maar hij is wel al bij Free Record Shop te krijgen. 8-)

PSN-id: Chrasher

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 20:36
Ik heb m al wel, maar de resolutie is wel laag hoor, 640x480. Nu is dat in het spel zelf niet zo'n probleem, maar de menu's zijn lelijk!

• deurknop
waar heb je hem gedownload dan?

of van een demo-cd>?

• Dr_Frickin_Evil
Ik heb het niet over de demo, maar over het hele spel. Ik weet alleen niet of ie al te koop is.

• deurknop
hoe zit het met de minimum systeemeisen?

zullen niet bar hoog liggen denk ik, maar je weet maar nooit......

• Dr_Frickin_Evil
Dat zou ik niet weten, maar bij mij (cel 500, 128mb Ram, TNT2) draait het perfect.

• deurknop
duh......

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 19:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb m al wel, maar de resolutie is wel laag hoor, 640x480. Nu is dat in het spel zelf niet zo'n probleem, maar de menu's zijn lelijk![/quote]ow het spel zelf draait max in 1024 x 768

VET!!!!!

heb het spel vanmiddag gehaald en ben nu alweer bijn ahalverwege :D graphics zijn wreed :9~

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Dr_Frickin_Evil
Hehe, dat had ik nog niet eens gezien! Ik dacht dat de resolutie max 640x480 was (stond ook op de website). Bedankt man, dit ziet er zo wel mooier uit :).

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 13:46
Ik vind MGS wel heel erg veel lijken op de PSX versie. Ze hadden het echt wel mooier kunnen maken volgens mij.. :(
Maar het verhaal en de actie is wel supertoppie!!!! :D Ik had bijna ooit een PSX gekocht alleen voor dit spel :)
Metal Gear (voor de MSX en nu voor de pc) is gewoon het beste spel ooit gemaakt. Goeie graphics, heel goed verhaal (geen rip-off), meeslepend en verslavend :)

Verwijderd

kent iemand de eerste versie nog voor nes of snes.... ook zo kewl

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 02:50 schreef SuB het volgende:
kent iemand de eerste versie nog voor nes of snes.... ook zo kewl[/quote]correctie, eerse versie was voor de MSX en de amiga :D

your mission, destroy weapon Metal Gear

vervolgens kwam de nes met metalgear opnieuw
en daarna Metalgear 2: snake's revenge

en nu komt ook Metalgear Solid 2 :9~ voor zowel de PSX2 als de XBOX en XBOX = Directx api dus port naar PC wordt nog sneller :D :9~

JAAAAAAAAA

damnit, nu heb ik me buro ondergekwijld :9

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 01:49 schreef Glorix Jim het volgende:
Ik vind MGS wel heel erg veel lijken op de PSX versie. Ze hadden het echt wel mooier kunnen maken volgens mij.. :(
Maar het verhaal en de actie is wel supertoppie!!!! :D Ik had bijna ooit een PSX gekocht alleen voor dit spel :)
Metal Gear (voor de MSX en nu voor de pc) is gewoon het beste spel ooit gemaakt. Goeie graphics, heel goed verhaal (geen rip-off), meeslepend en verslavend :)[/quote]jah DUH het is een port he, als ze hem echt beter hadden moeten maken, had het nog wel 2 jaar geduurd, ze hebben er behoorlijk wat aan gesleuteld hoor, meer polygonene, textures veranderd, dit is trwouens een port van de japanse SE versie, en niet van de europese versie

• Glorix Jim
Ey Bokkie..
MGS = Metal Gear 3.
Eerste Metal Gear kwam uit op de MSX.
Tweede Metal Gear : Solid Snake kwam uit op de MSX.
Derde Metal Gear: op de PSX

de versies op de NES zijn geen echte (ik herhaal geen echte) Metal Gear's. :)

Verwijderd

Ik ben het spel ook aan het spelen, maar voorlopig alleen met het toetsenbord.

Is de muis ook nog op een zinvolle manier te gebruiken?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 september 2000 14:22 schreef Glorix Jim het volgende:
Ey Bokkie..
MGS = Metal Gear 3.
Eerste Metal Gear kwam uit op de MSX.
Tweede Metal Gear : Solid Snake kwam uit op de MSX.
Derde Metal Gear: op de PSX

de versies op de NES zijn geen echte (ik herhaal geen echte) Metal Gear's. :)[/quote]zoals ik al zei
Metal Gear Solid = Metal Gear 3, maar Metal Gear Solid 2 wordt Metal Gear 4

Metal gear op de NES is een complete port van MSX naar NES, en de NES metal gear games zijn ook gemaakt door Konami, door hetzelfde team, het zijn dus wel degelijk echte metal gear games, alleen geport naar de NES console

• Glorix Jim
Bokkie:
de versie van de NES is toch echt heel anders dan op de MSX.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Glorix, dat komt omdat ze het simpeler hebben moeten maken voor het NES publiek >:)

• Glorix Jim
Owh ja.. sorry.. :))

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb Snake's Revenge op de NES gehad, vandaar dat dit spel me enorm aantrok. De menu's doen Super-NES achtig aan, maar het spel zelf is zwaar OK en de gameplay doet je onmiddelijk denken aan jaren terug op de NES.

Ik heb hem net geeuhmm 'in mijn bezit gekregen' en ik vind het echt heel erg cool Natuurlijk kan je gaan zeiken dat vijanden je op 10 meter afstand niet zien enzo, maar goed, het is gewoon COOL en daarmee basta.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1