ICT Projectmanager, tevens Joomla designer.
Als je hem nou gewoon rechtstreeks op je voeding aansluit moet ie het toch meteen doen!!!!
Wat is dat eigenlijk voor fan (merk,type) wat voor koeler (merk,type)
Wat is dat eigenlijk voor fan (merk,type) wat voor koeler (merk,type)
Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Verwijderd
Meschien moet je hem ff olien...
heb ik van de week ook nog gedaan, het deed namelijk heel lang voor dat mij cooler op gang kwam, waardoor er iedere keer een alarm af ging, met een koude boot...
heb ik van de week ook nog gedaan, het deed namelijk heel lang voor dat mij cooler op gang kwam, waardoor er iedere keer een alarm af ging, met een koude boot...
Aan het smeren ligt het niet, hij is net iest ouder dan een jaar:? Bovendien heb ik hem direct op de voeding aangesloten.....
Nee die tempsensor lijkt me ook niet echt, het is namelijk zo dat wanneer de temperatuur ongeveer 90 graden is, gaat ie wel draaien. Maar dan blijft hij ook draaien. Het is in ieder geval een enorm vreemd gebeuren.....|:(
inderdaad, hier kan je processor aan doodgaan...dus schnel naar de winkel!Op woensdag 15 mei 2002 08:01 schreef johndope het volgende:
koop een nieuwe fan van 10 euro dat is zeker de moeite waard
Je hebt gelijk, een nieuwe cooler heb ik net gekocht. En het was zeker de moeite waard. Deze draait soepel, maar waar het nou aan licht, dat weet niemand precies.
Pagina: 1