fotosoep... misschien weten ze 't bij dat restaurant hier op de hoek?
ik heb zelf geen idee, maar ik gok dat photoshop toch wel
ik heb zelf geen idee, maar ik gok dat photoshop toch wel
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Die prijs op de Adobe site klopt gewoon als het goed is.
Hij zal iig niet veel goedkoper zijn ergens anders.
Omdat het zo duur is wordt hij ook heel veel gekopieerd. Zelfs zoveel dat er geruchten gaan dat ze met Photoshop gaan stoppen na versie 8 d8 ik omdat ze teveel verlies maken op die illegale handel..
Hij zal iig niet veel goedkoper zijn ergens anders.
Omdat het zo duur is wordt hij ook heel veel gekopieerd. Zelfs zoveel dat er geruchten gaan dat ze met Photoshop gaan stoppen na versie 8 d8 ik omdat ze teveel verlies maken op die illegale handel..
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Hmm, sorry. Als op de site Pleuro 20.000 staat, zal het echt niet fl. 200,- kosten, het is nou eenmaal een ontzettend duur (lees: goed) programma.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
d'r zijn ook vaak via universiteiten studentenlicenties te krijgen (da's volgens mij dus niet voor commerciele doeleinden), da's een stuk goedkoper
Verwijderd
heb je toegang tot internet? misschien kun je daar eens wat intypen om te kijken wat dat progje kost ...
Bij correct hebben ze hem ook dat ik weet.... deze gaat preventief dicht voor ik allerlei mailtjes aan goochemerds moet gaan sturen die leuke tips weten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()