[CCFL] Vastmaaktip

Pagina: 1
Acties:

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Topicstarter
Ik weet niet of het bij andere CCFL-boeren het ook zo verpakt zit, maar bij Stuut en Bruin krijg je je CCFL in een soort U-Profiel, wat dan als geheel in een PVC buis is geschoven.

Pak 'n mes, en snij 2x ongeveer een centimeter van dat U-profiel af, zodat je twee blokjes u profiel heb.

Men legge de CCFL in die U-Profieltjes, (weerskanten), en men plakke de ccfl met een transparant plakbandje of met dubbelzijdig tape in het profieltje. Dan maakt ge het geheel met twee stukjes dubbezijdig plakband aan de case vast, en je hebt de ideale ophangmanier voor een CCFL:

:) Veilig: De CCFL zit in een houdertje, ongeveer 1 cm van de kastwand af
(8> Makkelijk: De CCFL kan zo weer uit het houdertje gehaald worden
8-) Mooi: De CCFL hangt los, behalve aan de kanten, maar daar hangt ie in een doorzichtig houdertje

Misschien heeft iemand al eerder deze tip gegeven, maar ik d8, aangezien de CCFL belangstelling groot is, ik post um ff...

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Bij mij was hij ook zo verpakt. De CCFL zelf zie je niet (zit achter gaatjes waar dan licht door schijnt), dus heb ik hem in het U-profiel gedrukt. Zelfde systeem als jij, maar dan over de hele lengte. Is inderdaad veel veiliger tegen breken en ongelukken.

• DeZwarteKip
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
idd. Dat werd mij in de winkel door de verkoper zelfs al aangeraden. Zelf heb ik dat niet, want dan paste het niet meer. (hij zit namelijk in mijn chieftec scorpio dx-01-bld (zie specs) achter het frontje gewerkt.)
binnekort kan ie daar weer weg want dan zit er een gat in me zijdeur >:) dus gaat ie daar lekker de boel verlichten.

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 15:14 schreef Maikel_PumaCatz het volgende:
idd. Dat werd mij in de winkel door de verkoper zelfs al aangeraden. Zelf heb ik dat niet, want dan paste het niet meer. (hij zit namelijk in mijn chieftec scorpio dx-01-bld (zie specs) achter het frontje gewerkt.)
:) Heb ik ook gedaan, maar dan wel in mijn Neon Light case. Had geluk dat het wel paste met U-buisje. 8-)

Verwijderd

goed idee, gelijk ff doen

Verwijderd

Hij komt deze week eraan ;)

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
tsja, ik heb um gewoon met dubbelzijdig plakband vast geplakt :p laat nog niet los ;)

..::System Specs::..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-08 20:39
goede tip, zodra ik mijn kast gespoten heb kan ik mijn CCFL bevestigen :)

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Bij de gamma hebben ze een soort kabel clips met dubbelzijdig plakband eronder, laat dit dingetje nou NET 4 mm aankunnen :D zit dus nu me ccfl onder. Hadden meerdere mensen hier ook

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
Op dinsdag 14 mei 2002 17:38 schreef cyberbetica het volgende:
Bij de gamma hebben ze een soort kabel clips met dubbelzijdig plakband eronder, laat dit dingetje nou NET 4 mm aankunnen :D zit dus nu me ccfl onder. Hadden meerdere mensen hier ook
Ik :Y) (overigens wel na de tip van een tweaker.. was dus al eens een topic over geweest)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

niet verkeerd idee, ik heb al 2 ccfl's naar de gallemoeren geholpen door ze met tywraps vast te maken (bij de overige 3 ging het wel goed....)
Pagina: 1