[Hauppauge] Win2k: geen ir remote software?

Pagina: 1
Acties:

• SkyKnife
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-03 01:12
Ik heb twee van de ouderen Hauppauge kaarten en bij bijde heb ik een remote control.

Mijn probleem is dat ik win2k draai en het ir remote programatje daar niet op draait. Hauppauge wil mijn emails niet beantwoorden dus hoop ik op jullie.

Wat doe ik aan mijn probleem?

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 11:54
welke typenummers?

• SkyKnife
Op dinsdag 14 mei 2002 15:58 schreef Xsion het volgende:
welke typenummers?
Geen idee. De eene heeft zijn remote receiver in zijn s-video ingang en de andere heeft geen speciaal kastje maar een draatje met receivertje er op in een apart gaatje van de pci kaart.

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 20:35

almightyarjen

When does the hurting stop?

Bij Hauppauge is het een en ander te downen en kijk anders ff op de ftp site van Hauppauge, staat ook het een en ander op: ftp.hauppauge.com

Voor zover ik weet doen ze niet zo aan Win2K support. Die kaartjes zijn officieel gemaakt voor 98SE maar tegenwoordig kan je ze ook met de door Hauppauge aangeboden XP drivers in XP moeilijk aan de gang krijgen. Probeer anders de IR software van XP, misschien dat die draait.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• SkyKnife
Ik kan helemaal geen software vinden voor de ir.

Werken doen de bijde kaartjes. Ook op windows 2000 pro. Heb
alleen geen ir software die het doet op w2k.

edit: Toch de XP ir gevonden. Deze zal ik gaan testen.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:22

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> AV

Verwijderd

Hauppauge biedt op hun site geen Win2k remote control software aan. Ik heb echter gewoon de Win9x versie geinstalleerd op mijn Win2k en dat werkt perfect.

• SkyKnife
Ik heb echter gewoon de Win9x versie geinstalleerd op mijn Win2k en dat werkt perfect.
Ik zal ook deze versie uittesten. Ik zal als ik het werkend heb nog ff melden hoe.

• SkyKnife
Op dinsdag 14 mei 2002 17:11 schreef Racetows het volgende:
Hauppauge biedt op hun site geen Win2k remote control software aan. Ik heb echter gewoon de Win9x versie geinstalleerd op mijn Win2k en dat werkt perfect.
Deze werkt.... thanks
Pagina: 1