Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
danku,danku
Ik moet nog wel een functie hebben om een regel uit te lezen uit een file, ik kan alleen meer leesfuncties vinden waarbij je een lengte moet opgeven, maar mijn regels zijn van variabele lengte...
Waarschijnlijk ook makkelijk op te lossen, maar kkan et niet vinden
Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
Het is natuurlijk ook ontzettend moeilijk, zo'n online PHP manual. Vooral als de functie in kwestie zich in de categorie 'filesystem' bevat en als letterlijke omschrijving 'gets lineOp dinsdag 14 mei 2002 14:42 schreef Brabrabra het volgende:
Ik moet nog wel een functie hebben om een regel uit te lezen uit een file, ik kan alleen meer leesfuncties vinden waarbij je een lengte moet opgeven, maar mijn regels zijn van variabele lengte...
Waarschijnlijk ook makkelijk op te lossen, maar kkan et niet vinden
from file pointer' heeft. Werkelijk on-vind-baar.
GOH! Wat ben jij aardig zeg! Echt ver-ba-zend!Op dinsdag 14 mei 2002 14:47 schreef Soultaker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook ontzettend moeilijk, zo'n online PHP manual. Vooral als de functie in kwestie zich in de categorie 'filesystem' bevat en als letterlijke omschrijving 'gets line
from file pointer' heeft. Werkelijk on-vind-baar.
Voor de rest van de mensen: bedankt voor de genomen moeite
En jij bent lui ... dit zijn functies letterlijk uit de manual .. en die heb jij ook .. nu laat jij andere jouw zoekwerk doen ...
ik heb zitten zoeken, dat ik dan één keer iets niet vind kan ik ook niet helpenOp dinsdag 14 mei 2002 15:07 schreef Grum het volgende:
En jij bent lui ... dit zijn functies letterlijk uit de manual .. en die heb jij ook .. nu laat jij andere jouw zoekwerk doen ...
dan antwoord jij toch de volgende keer niet als je het zo erg vindt?
Sorry hoor... maar ik heb zo me twijfels over dat je uberhaubt de manual hebt bezocht.
Anders had je wel het hoofdstuk "Filesystem functions" gevonden....
Programmer - an organism that turns coffee into software.
ik lieg nietOp dinsdag 14 mei 2002 15:11 schreef LuCarD het volgende:
Sorry hoor... maar ik heb zo me twijfels over dat je uberhaubt de manual hebt bezocht.
Dank je! Altijd leuk om te horen. Mijn dag is weer goed.Op dinsdag 14 mei 2002 15:06 schreef Brabrabra het volgende:
GOH! Wat ben jij aardig zeg!
Een beetje vriendelijkheid is niet ongewenst natuurlijk 
Zelfs als je (deels?) gelijk hebt.
Zelfs als je (deels?) gelijk hebt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()