Modbreak in mn topic (vraagje)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het gaat op dit topic:

[topic=494444]

Ik vindt t erg overdreven hoor, ik wil t gewoon graag weten, daarnaast stond er niet KICK maar:
niemand?

zou t dan echt kunnen? een vraag stellen waar geen tweaker antwoord op heeft?
(was trouwens na een vol uur en niet na 10 minuten)

T was een beetje grappig bedoeld, wat moet ik dan doen? Posten dat ik ook al heb gevonden dat getright me niet kan helpen ofzo? Mag dat wel?

Ik vind dat men wel een beetje soepeler met die regels om kan gaan, en al helemaal bij een user met +1000 posts (zoals ik dus).

(Ik probeer overigens geen discussie uit te lokken of regels te veranderen, alleen is de policy wat scheef, de post daarboven met wat t niet is is toch ook ergens een kick :? )

(nu niet ook die gaan deleten he >:) )

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topic open : 12:44
1ste : 12:51
2e: 12:53
3e: 12:55
4e: 12:59
kick: 13:54
een nietszeggende post na een uur wordt beschouwd als (nutteloze) kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Of je kick nu met *kick* of met een "niemand die me kan helpen?" gebeurt, mensen blijven het even irritant vinden.

Mijn ongeschreven regel is: Niet kicken binnen een etmaal en niet drie keer achter elkaar kicken. Als iedereen dat doet, wordt het een zooitje, want stiekem wil iedereen haar/zijn topic bovenin de active topics hebben... Als we er niet tegen optreden, gaat iedereen z'n topics kicken en gaan er nog meer mensen zich eraan ergeren.

Je bent er even op geattendeerd, verder niets aan de hand.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

eehm tsjah niet kicken van je topics geldt voor iedereen, heeft postcount bitter weinig mee te maken. Je zou juist eerder verwachten dat iemand met zoveel posts dat júist zou moeten weten ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 14:22 schreef Zoepnek het volgende:
topic open : 12:44
1ste : 12:51
2e: 12:53
3e: 12:55
4e: 12:59
kick: 13:54
een nietszeggende post na een uur wordt beschouwd als (nutteloze) kick
1e 2e 3e 4e zijn geen kick !!!

(hoe weet jij die tijd btw? )

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 14 mei 2002 14:24 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Daarom staat er ook 1ste 2e 3e 4e en dan "kick"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 14:22 schreef JvS het volgende:
Of je kick nu met *kick* of met een "niemand die me kan helpen?" gebeurt, mensen blijven het even irritant vinden.

Mijn ongeschreven regel is: Niet kicken binnen een etmaal en niet drie keer achter elkaar kicken. Als iedereen dat doet, wordt het een zooitje, want stiekem wil iedereen haar/zijn topic bovenin de active topics hebben... Als we er niet tegen optreden, gaat iedereen z'n topics kicken en gaan er nog meer mensen zich eraan ergeren.

Je bent er even op geattendeerd, verder niets aan de hand.
Dat weet ik, maakt me ook verder niet uit, ik vindt t alleen wat scheef, daarnaast was iemand zo vriendelijk wel te kicken (post eronder >:) )

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 14:22 schreef LuNaTiC het volgende:
eehm tsjah niet kicken van je topics geldt voor iedereen, heeft postcount bitter weinig mee te maken. Je zou juist eerder verwachten dat iemand met zoveel posts dat júist zou moeten weten ;)
Zit wat in ...

(maar hoe weet Zoepnek die tijd ??? )

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 14 mei 2002 14:25 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Dat weet ik, maakt me ook verder niet uit, ik vindt t alleen wat scheef, daarnaast was iemand zo vriendelijk wel te kicken (post eronder >:) )
Het is helemaal niet scheef...
Zeker gezien je van eerdere waarschuwingen blijkbaar ook niet geleerd hebt:
[topic=226086]
[topic=158311]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het is en blijft een kick, hoe je het ook omschrijft. Waarom dan niet de leuke opmerking plaatsen in je vorige reply? Waarom een beetje soepeler met die regels om kan gaan? Denk je nu echt dat je de enige bent die dat doet? Het gebeurt 10 keer per dag, en 10 keer per dag zal er iets aan worden gedaan.
en al helemaal bij een user met +1000 posts (zoals ik dus).
Een user met 1000+ post weet helemaal dat je ook kunt editten en dat wanneer een twee keer een reply achter elkaar post met zo'n boodschap, het wordt opgevat als een kick. Nogmaals, het bijplaatsen van een opmerking kun je doen via de editknop.

We wijzen nieuwe users daar op, dus ook users met 1000+ post. Als we dat niet zouden doen zou het niet eerlijk zijn :) En neen, de policy is niet scheef, die is duidelijk hierover.

Maar dat je hier een LA draad voor aanmaakt? Beetje overdone. Helemaal als je geen discussie wilt uitlokken. Wordt een beetje moe van deze zinlose topics in LA... helemaal zo'n kanslose als deze, je bent hier namelijk al eerder voor gewaarschuwd :{

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op dinsdag 14 mei 2002 14:24 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Waarom gebruik je de editknop dan niet. :?
Dat staat minder opdringerig.

Verder wil ik nog even aan de heren mods vragen wat de regels zijn omtrand het kicken van een topic.

Ik heb van een aantal mensen (waaronder moderators) dat je al mag kicken na 12 uur zolang je maar een nuttige post neerplant. :)
Maar anderen zeggen weer dat kicken pas 24 uur na de laatste post mag. :?

Kunnen jullie hier uitsluitsel over geven?
Ik ben nu een beetje lost en ik denk dat anderen hier ook bij gebaat zijn. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 14:26 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Zit wat in ...

(maar hoe weet Zoepnek die tijd ??? )
Zoepnek weet alles dat je dat nog niet weet na 1000+ posts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 14:27 schreef JvS het volgende:

[..]

Het is helemaal niet scheef...
Zeker gezien je van eerdere waarschuwingen blijkbaar ook niet geleerd hebt:
[topic=226086]
[topic=158311]
Hmm gateway is idd wel heel ongeduldig, kan ik me niet meer herinneren, die toestelcode ben ik nog steeds van mening dat dat niet erg is, ik haalde een oud topic op omdat t voor mij relevant was, en ik wilde graag doorgaan ermee, een nieuw topic vervuilt search alleen. (was ook maar 1x up) Erg overdreven waarschuwing dus.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 14:27 schreef Merely het volgende:
Het is en blijft een kick, hoe je het ook omschrijft. Waarom dan niet de leuke opmerking plaatsen in je vorige reply? Waarom een beetje soepeler met die regels om kan gaan? Denk je nu echt dat je de enige bent die dat doet? Het gebeurt 10 keer per dag, en 10 keer per dag zal er iets aan worden gedaan.
[..]

Een user met 1000+ post weet helemaal dat je ook kunt editten en dat wanneer een twee keer een reply achter elkaar post met zo'n boodschap, het wordt opgevat als een kick. Nogmaals, het bijplaatsen van een opmerking kun je doen via de editknop.

We wijzen nieuwe users daar op, dus ook users met 1000+ post. Als we dat niet zouden doen zou het niet eerlijk zijn :) En neen, de policy is niet scheef, die is duidelijk hierover.

Maar dat je hier een LA draad voor aanmaakt? Beetje overdone. Helemaal als je geen discussie wilt uitlokken. Wordt een beetje moe van deze zinlose topics in LA... helemaal zo'n kanslose als deze, je bent hier namelijk al eerder voor gewaarschuwd :{
Ok, ik zal me gedragen, laatste alinea negeer ik overigens ... voor mij is het namelijk wel relevant.

Daarnaast wilde ik erop reageren, posten in dat topic zelf leek me niet de bedoeling, dit soort post moeten (d8 ik toch) in dit forum.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op dinsdag 14 mei 2002 14:31 schreef bas_konings het volgende:
Erg overdreven waarschuwing dus.
Krijg echt het gevoel dat elke moderatie in jouw richting als overdreven wordt beschouwd. Denk je nou echt niet dat het misschien wel eens aan jezelf kan liggen? Lees de FAQ nog eens goed door, je mag dan wel 1000+ post hebben, maar je handeld er niet naar.

Het enige wat hier overdreven is is dit LA topic zelf...
Kan imho dicht. Verwijdering kick was terecht...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 14:19 schreef bas_konings het volgende:
Het gaat op dit topic:

[topic=494444]

Ik vind dat men wel een beetje soepeler met die regels om kan gaan, en al helemaal bij een user met +1000 posts (zoals ik dus).
:( Hier stond iets wat niet mag (in de trand van ^%*^@%^@%). Wat denk je? dat je na veel posts ineens wat meer te zeggen hebt dan andere users?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 14:31 schreef Zoepnek het volgende:

[..]

Zoepnek weet alles dat je dat nog niet weet na 1000+ posts :D
Onderkoffer mod? Een cloontje?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 14:35 schreef Merely het volgende:

[..]

Krijg echt het gevoel dat elke moderatie in jouw richting als overdreven wordt beschouwd. Denk je nou echt niet dat het misschien wel eens aan jezelf kan liggen? Lees de FAQ nog eens goed door, je mag dan wel 1000+ post hebben, maar je handeld er niet naar.

Het enige wat hier overdreven is is dit LA topic zelf...
Kan imho dicht. Verwijdering kick was terecht...
ik vecht dat ook niet aan !!!

Ik zeg alleen dat die waarschuwing overdreven was, lees dat oude topic dan !!!

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 14:36 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Onderkoffer mod? Een cloontje?
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 14:35 schreef Raiden het volgende:

[..]

:( Hier stond iets wat niet mag (in de trand van ^%*^@%^@%). Wat denk je? dat je na veel posts ineens wat meer te zeggen hebt dan andere users?
Nee, maar dat iemand met een relevante bijdrage aan t forum dat wel kan, ik heb zat mensen geholpen, ik verwacht dan ook wat terug van t forum, lijkt me redelijk.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 14:38 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Nee, maar dat iemand met een relevante bijdrage aan t forum dat wel kan, ik heb zat mensen geholpen, ik verwacht dan ook wat terug van t forum, lijkt me redelijk.
als je geduld hebt komen de antwoorden wel, jij geeft toch ook niet alleen antwoorden op topics die op de eerste "active topics" pagina staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op dinsdag 14 mei 2002 14:37 schreef bas_konings het volgende:
ik vecht dat ook niet aan !!!

Ik zeg alleen dat die waarschuwing overdreven was, lees dat oude topic dan !!!
Heb je een mail gehad?
Nee? Dan heb je ook geen waarschuwing gehad.

Als je nog ff doorzeikt dan weet ik niet of dit nog steeds geldt.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 14:40 schreef Zoepnek het volgende:

[..]

als je geduld hebt komen de antwoorden wel, jij geeft toch ook niet alleen antwoorden op topics die op de eerste "active topics" pagina staan
nee idd, alleen op de 1e 2 >:)
Op dinsdag 14 mei 2002 14:40 schreef justmental het volgende:

[..]

Heb je een mail gehad?

Als je nog ff doorzeikt dan weet ik niet of dit nog steeds geldt.
Nou ja zeg, ik zeik helemaal niet, ik heb (naar ik zojuist heb begrepen) 2 waarschuwingen, en niet voor dat topic, ik wilde alleen mn mening ff kwijt, blijkbaar kan dat hier niet ... wat wel vreemd is omdat op de index toch echt staat dat je hier "klachten" kwijt kan (hoewel dit niet als klacht is bedoeld)
Op dinsdag 14 mei 2002 14:44 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Geintje zeker?
Als je dit meent dan moet je er niet raar van opkijken dat niemand snel jouwe vragen beantwoord. :{
Nee geen geintje, ik ga niet op zoek naar vragen, echter zodra ik er een zie waarvan ik denk "hey die ken ik wel aan" of "hey dat wil ik ook weten" dan meng ik me in het topic, op deze manier heb ik al zat mensen geholpen, daarnaast zoek ik mn eigen oude topics op (dus waar ik al eens in heb gepost).

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op dinsdag 14 mei 2002 14:43 schreef bas_konings het volgende:
nee idd, alleen op de 1e 2 >:)
Geintje zeker?
Als je dit meent dan moet je er niet raar van opkijken dat niemand snel jouwe vragen beantwoord. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 14 mei 2002 14:40 schreef justmental het volgende:

[..]

Heb je een mail gehad?
Dat is niet waar. Tegenwoordig doen we dat in de regel wel, maar het is niet zo dat het niet telt..

En als je een topic in de aandacht wil hebben is een message met iets meer dan 'up' wel handig.

Dit loopt een beetje uit de hand. Je hebt je punt gemaakt ik heb 'm gezien en je bent erop gewezen dat je geen punt hebt (behalve dat je dat zelf vindt). Ik gooi deze dicht omdat er toch niets constructiefs uit komt rollen. Ik raad je wel aan eens de faq te lezen en daarnaar te handelen (ook al issie lang).

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.