Slot-in DVD onder 90 graden

Pagina: 1
Acties:

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 15:00
Werkt een Slot-in DVD speler nog net goed[/b] onder 90 graden :? in mijn komende kast zit ie op zijn zijkant.

En HDD, gaat dan de seektime niet omhoog omdat ie dan de arm mee moet tillen :?

ps ik bedoel met 90 graden dat ie op de zijkant ligt en niet op de achterkant.

Reality beats fiction by far!

• Drama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-11-2024
DVD speler ondersteboven :?
Seektime omhoog omdat hij de arm moet tillen :?

Waar heb jij gezeten?

Een DVD speler kan nooit functioneren ONDERSTEBOVEN omdat dan de CD-ROM / DVD in de speler valt. En op zijn kant leggen is alleen mogelijk als er op de lade de nodige houders zijn bevestigd die je naar binnen kunt drukken waardoor de DVD / CD-ROM op zijn plaats blijft liggen als deze op volle toeren draait.

En de Seektime van je HD zal niet omhoog gaan, aangezien dit geen meters zijn die hij moet verplaatsen om de volgende sector te moeten lezen

\0/

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-04 15:46

lonkhuijzen

100% ADH

Een slot-in dvd heeft geen laatje en ligt op zijn zijkant ondersteboven zou 180 graden zijn ..

btw met een hd is het geloof ik zo dat de kopen toch al zweven dus op welke kant ie ook ligt er zou geen verschil moeten zijn..

Alleen als ie draait moet je niet je HD op een andere kant gaan verleggen daar kan ie nogal slecht tegen (heeft met massatraagheidsmoment te maken bv dat als je fietst dat je niet omvalt maar gewoon rechtdoor gaat.. heel verhaal enzo (8> )

hoe het met een slot in dvd speler zit weet ik eigenlijk niet maar denkd at dat geen probleem is.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-03 22:14
Op dinsdag 14 mei 2002 14:42 schreef Drama het volgende:
DVD speler ondersteboven :?
Seektime omhoog omdat hij de arm moet tillen :?

Waar heb jij gezeten?

Een DVD speler kan nooit functioneren ONDERSTEBOVEN omdat dan de CD-ROM / DVD in de speler valt. En op zijn kant leggen is alleen mogelijk als er op de lade de nodige houders zijn bevestigd die je naar binnen kunt drukken waardoor de DVD / CD-ROM op zijn plaats blijft liggen als deze op volle toeren draait.

En de Seektime van je HD zal niet omhoog gaan, aangezien dit geen meters zijn die hij moet verplaatsen om de volgende sector te moeten lezen
Bullshit, in de cd-rom zit een mechanisme dat de cd stevig vastklemt op de roterende as, is het laatje eenmaal dicht/de cd geladen, dan kun je met de cd-rom speler draaien/keren wat je wilt, de cd blijft draaien.
[edit: ik bedoel dus het spelen zelf, of het laden gaat hangt van het laatje af, maar dat heb je niet, dus grote kans dat het werkt ;) ]

Ik zou zeggen, probeer het gewoon, want ik weet niet precies hoe dat slot-in werkt.

Werkt gewoon dus.. ;)

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 15:00
EDIT: Hij ligt dus op zijn zijkant

Hij kan dus niet mijn leeskop verneuken :?

Reality beats fiction by far!