Duracells 1800 mah:
Ja die heb ik. Met een snellader erbij. Gekocht bij de Kijkshop.
Ik heb de lader en de batterijen los gekocht. Alhoelwel er bij de lader staat dat je er alleen Duracell batterijen in mag doen.
Heb twee batterijen en of ze goed zijn kan ik je eerlijk gezegd niet zeggen bij gebrek aan vergelijkings materiaal. Ja, ze zijn beter dan 700 Mah NiCd(gaan meer dan 2x zo lang mee) maar als ze dat al niet zijn...
Wat ik wel kan vertellen zijn mijn ervaringen. De Lader komt op mij niet al te degelijk over. De tweede keer dat ik de batterijen laadde gingen alle lampjes snel flikkeren, wat zou betekenen dat de batterijen kapot waren of dat de lader kapot was. Ik ben met het hele zooitje teruggegaan en heb een nieuwe lader en nieuwe batterijen gekregen.
De batterijen laden snel. Op de lader staat 3 uur voor 2 en 6 uur voor 4 maar in werkelijk heid is het 2uur en 20 min. voor 2 batterijen. Volgens mij doet die niet aan druppelladen. Dus moet je je batterijen er wel op tijd uithalen.
De batterijen worden tijdends het laden heet en ik ben nog steeds bang dat dat misschien de reden was dat de eerste twee kapot gingen. Maar goed dat weet ik niet...
Ik heb bij de inkoopactie een GPsmart besteld(oververhittings beveiliging

) en als ik die heb, kan ik ze vergelijken.
De batterijen ben ik wel tevreden over, maar als je van plan bent ze te kopen, koop er dan een (goedkopere) universele lader bij. Want die van Duracell is te duur om zo gammel te ogen en zo weinig functies te hebben.