Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam deze review tegen:

http://www.imaging-resource.com/ACCS/BATTS/BATTS.HTM

Hier hebben ze het over MAHA PowerEx NiMh batterijen die het heel erg goed doen.

Zijn deze in NL te koop?

EXTRA INFO:
http://www.mahaenergy.com/products/PowerEx/ce/batteries.htm

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo te zien verkopen ze alleen in de US en in Groot-Brittanië...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 14:21 schreef wildhagen het volgende:
Zo te zien verkopen ze alleen in de US en in Groot-Brittanië...
zou erg jammer zijn... ik heb nu al verscheidene reviews gelezen dat deze echt top-of-the-bill zijn

Verwijderd

GP1800 zijn ook NiMH accu's....(eigenlijk1750Mha GP fabrieksopgave)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 23:02 schreef harry het volgende:
GP1800 zijn ook NiMH accu's....(eigenlijk1750Mha GP fabrieksopgave)
Weet ik...

ging mij er meer om dat die PowerEx1800 batterijen beter zijn dan die GP1800 batterijen. Daarom ben ik zeer geinteresseerd in die batterijen.

Verwijderd

Ik vraag me af wat die dan gaan kosten. Ik heb gewoon extra setjes GP gekocht :)

Die zijn overal verkrijgbaar en worden ook steeds goedkoper. Heb nu 3x1600 en 1x1800. Da's wel genoeg voor een weekend zwaar teveel foto's maken :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 11:53 schreef Sinterklaas het volgende:
....
Die zijn overal verkrijgbaar en worden ook steeds goedkoper. ...
Overal verkrijgbaar? Ook bij Expert, Megapool, Scheer&Foppen, Mediamarkt enzo???

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02-2025

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Op woensdag 15 mei 2002 14:04 schreef bokkel het volgende:

[..]

Overal verkrijgbaar? Ook bij Expert, Megapool, Scheer&Foppen, Mediamarkt enzo???
Op http://www.gppowerbank.nl/verkoopadressen/verkoopadressen.html staat een lijst met dealers.

Verwijderd

en wat kosten die batterijen op het moment,w ant die zijn wel handig voor mijn toekomstige digicam

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 10:29
Op dinsdag 14 mei 2002 14:12 schreef bokkel het volgende:
Zijn deze in NL te koop?
Ik durf het niet zeker te zeggen maar ik denk dat ik ze net in de Macro gezien heb of het was Hama.
Ik zat er naar op zoek (eigenlijk naar GP powerbank maar ja die was er zeker weten niet) en toen kwam ik iets wat op die naam leek tegen.
Als ik die naam nou goed had onthouden dan had ik zekerheid kunnen geven.. nu alleen maar hoop :9

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

die gp 1800 haalt volgens die website maar 1604 :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 mei 2002 10:27 schreef mightyspawn het volgende:
die gp 1800 haalt volgens die website maar 1604 :(
Dat is voor mij ook een reden om naar een ander merk te kijken, vandaar deze topic

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:56

Stoney3K

Flatsehats!

Ik vind de Kruidvat Nicadcellen nog altijd prima... werken perfect met mijn Psion 3c... Wil wel graag NiMH maar is prijzig...

BTW: chk Conrad! misschien heeft die ze...
(voor de electronica-analfabeten onder ons:
http://www.conrad.nl)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• The-Source
Zijn de Duracell's 1800mAh "rechargeable accu" wat?
Ik dacht toen ik ze kocht:
Ow 3.48 (exl BTW) daar kun je geen miskoop voor doen.
(af rekenen bij de kassa)
en wat blijkt 3.48 euro exl BTW per Batterij (pakje van 4) dus ik dacht tjonge jonge wat een naai zooi. :(

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-03 10:35
Hmmm je hoort iedereen over die GP Powerbank met 1800's maar die blijken dus niet zo goed te zijn.
MAHA's kun je in NL niet kopen, wat moet je dan? HAMA?

Verwijderd

Zeker jammer dat ze niet in nederland te koop zijn.. ziet er namelijk goed.. Heb nie zulke goeie ervaring met die GP ..

• The-Source
Op zaterdag 18 mei 2002 17:07 schreef ExTaxi het volgende:
Hmmm je hoort iedereen over die GP Powerbank met 1800's maar die blijken dus niet zo goed te zijn.
MAHA's kun je in NL niet kopen, wat moet je dan? HAMA?
Nou zie mijn bericht eerder.
Ik weet dus niet zeker wat er in de Macro (amersterdam) lag. Het konden HAMA of MAHA (waarom lijken die zo op elkaar misschien nederlandse naam voor MAHA :? ).
De volgende keer dat ik in de macro kom (zal wel weer een poos duren dan laat ik het jullie weten (of er moet al eerder iemand daar heen gaan die het ons kan vertellen))

• ExTaxi
Ik heb de firma gemaild en gevraagd of ze ook aan Europa gaan leveren. Ik hou jullie op de hoogte.

Dick

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:36

Tjark

DON'T PANIC

Nou als je kijkt dat die MAHA's maar iets beter zijn, maar wel bijna $2 (dus zeker 2 euro) duurder zijn dan de GP's dan doe mij maar de GP's.

Bij Informatique zijn ze volgens mij wel voor een redelijke prijs te krijgen (beter dan in de winkel om de hoek).

*insert signature here

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-03 08:33
Uit de review:
Powerex 1800 7.518 - 1689mAh - 114min
Powerex 1700 7.251 - 1618mAh - 109min
GP 1800 7.004 - 1604mAh - 110min

Die verschillen zijn minimaal te noemen. De GP staat op een goede 3e(gedeelde 2e) plek, alleen de Powerex 1800 kan 85mAh meer stroom herbergen.

Vraag me echt een beetje af waarom je moeilijk zou doen als die bats van GP overal te koop zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 22:15 schreef Waslijn het volgende:
...verschillen zijn minimaal te noemen. De GP staat op een goede 3e(gedeelde 2e) plek, alleen de Powerex 1800 kan 85mAh meer stroom herbergen.

Vraag me echt een beetje af waarom je moeilijk zou doen als die bats van GP overal te koop zijn.
Ik wil ook niet moeilijk doen, vroeg het me gewoon af. Ik neem aan dat er misschien meer mensen geinteresseerd zijn in 'net iets' betere batterijen...

• ExTaxi
Dear Sir :

Thank you for contacting MAHA . Please contact our European distributors :

Deal International
6 rue Jules Valles
93400 Saint Ouen
FRANCE
e.mail : alainperez@deal.tc
Phone: (33) 1.40.11.70.70
Fax: (33) 1.40.11.55.03

WiMo Antennen und Elektronik GmbH
Am G?xwald 14
D-76863 Herxheim
E-mail: junge@wimo.de
Phone: +49-7276-919061
Fax: +49-07276-6978
Web: http://www.wimo.de

Nevada Online
Unit 1, Fitzherbert Spur
Farlington, Portsmouth
England PO6 1TT
Email: mike@nevada.co.uk
TEL: +44 (0) 2392 313090
Fax: +44 (0) 2392 313091
Web: http://www.mahaenergy.co.uk

Best Regards.

Wayne Chueh
waynec@mahaenergy.com
Maha Energy Corp.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 18:24 schreef ExTaxi het volgende:
Dear Sir :

Thank you for contacting MAHA . Please contact our European distributors :

[....]

Best Regards.

Wayne Chueh
waynec@mahaenergy.com
Maha Energy Corp.
Thanks, ga je die nu ook mailen...

• ExTaxi
Nee, ik verwacht niet dat ze in NL verkocht worden en ga wel gewoon zoals de rest van Nederland voor GP's 1800 met Powerbank Rapid ;-)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ook al is dit topic wat bejaard, ik heb wat nuttige info wellicht:
Varta heeft een setje van 4 x 1900 mA accu's (AA), en wordt geleverd met een (druppel)lader. Gisteren opgepikt bij kamera-express in Capelle voor 30 euro. Meer vermogen dan 1900 mA heb ik nog niet gezien.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Microkid schreef op 31 augustus 2002 @ 15:50:
Ook al is dit topic wat bejaard, ik heb wat nuttige info wellicht:
Varta heeft een setje van 4 x 1900 mA accu's (AA), en wordt geleverd met een (druppel)lader. Gisteren opgepikt bij kamera-express in Capelle voor 30 euro. Meer vermogen dan 1900 mA heb ik nog niet gezien.
Bij de media markt hebben ze nu 2000 mA oplaadbare batt. in de aanbieding.

Verwijderd

Iemand nog info over die Duracells (1800 mAh ook), niet al te duur d8 ik.. ik zag ze ergens liggen, ga wel eens kijken..
En wat betreft Memorex? Die zag ik hier bij de supermarkt liggen, waren ook niet belachelijk duur..

Verwijderd

Duracells 1800 mah:

Ja die heb ik. Met een snellader erbij. Gekocht bij de Kijkshop.
Ik heb de lader en de batterijen los gekocht. Alhoelwel er bij de lader staat dat je er alleen Duracell batterijen in mag doen.
Heb twee batterijen en of ze goed zijn kan ik je eerlijk gezegd niet zeggen bij gebrek aan vergelijkings materiaal. Ja, ze zijn beter dan 700 Mah NiCd(gaan meer dan 2x zo lang mee) maar als ze dat al niet zijn... ;)

Wat ik wel kan vertellen zijn mijn ervaringen. De Lader komt op mij niet al te degelijk over. De tweede keer dat ik de batterijen laadde gingen alle lampjes snel flikkeren, wat zou betekenen dat de batterijen kapot waren of dat de lader kapot was. Ik ben met het hele zooitje teruggegaan en heb een nieuwe lader en nieuwe batterijen gekregen.
De batterijen laden snel. Op de lader staat 3 uur voor 2 en 6 uur voor 4 maar in werkelijk heid is het 2uur en 20 min. voor 2 batterijen. Volgens mij doet die niet aan druppelladen. Dus moet je je batterijen er wel op tijd uithalen.
De batterijen worden tijdends het laden heet en ik ben nog steeds bang dat dat misschien de reden was dat de eerste twee kapot gingen. Maar goed dat weet ik niet...
Ik heb bij de inkoopactie een GPsmart besteld(oververhittings beveiliging :)) en als ik die heb, kan ik ze vergelijken.

De batterijen ben ik wel tevreden over, maar als je van plan bent ze te kopen, koop er dan een (goedkopere) universele lader bij. Want die van Duracell is te duur om zo gammel te ogen en zo weinig functies te hebben.

Verwijderd

Shit, ik heb nu een setje Friwo 1800Mah in m'n Duracell lader zitten :X Dat gepraat over alleen die batterijen in bepaalde lader is echt kul volgens mij, zodat je meer batt. van dat merk koopt. Ik heb tot nu toe altijd alles met mn varta lader opgeladen, en nu dus die Duracell. Heb de accu's zelf nog niet getest.

Verwijderd

In het krantje van de MediaMarkt deze week stond een setje Friwo 2000mAh NiMH batterijen. 4 stuks voor 22,99 Euro

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 01:06:
Shit, ik heb nu een setje Friwo 1800Mah in m'n Duracell lader zitten :X Dat gepraat over alleen die batterijen in bepaalde lader is echt kul volgens mij, zodat je meer batt. van dat merk koopt. Ik heb tot nu toe altijd alles met mn varta lader opgeladen, en nu dus die Duracell. Heb de accu's zelf nog niet getest.
Ben ik wel met je eens.
Ik denk dat het gedeeltelijk is dat slechte kwaliteit batterijen de snelle lader evt. niet aan zouden kunnen, maar met een beetje kwaliteit zou het toch niet uit moeten maken. In principe denk ik dat als GP batterijen de laadsnelheid van de smart aankunnen dat ze de Duracell ook moeten kunnen overleven. Maar met mijn ervaringen met die lader ga ik het niet uitproberen.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik zie ook opdie site dat er maha POWEREX 7500 mAH "D" Size Rechargeable NiMH Batteries zij, terwijl de D-cells van GP "maar" 2200 zijn.

Hoe kan het nou dat die van MAHA zo gigantisch veel meer capaciteit hebben dan, meten ze met een andere methode [net zoals PMPO vs RMS @ audio] of zijn die van maha gewoon meer dan 3 keer zo goed¿
Die dingen van maha zijn wel 3 keer zo duur btw [$25 per 2]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1