Toon posts:

Asus reparatietijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe lang doet asus gem. over een reparatie uitvoeren op een moederbord?

ik mis mn a7v266 echt errug zeker omdat ik niet behoorlijk counterstrike kan spelen >:) en ik wil em in mn gemodde case douwen :)

ik ben em nu al 6 dagen kwijt

Verwijderd

als ze hem opsturen naar amerika of zow duurt het wel langer als een weekje of zow. ik denk dat ze de reparatie zo spoedig mogelijk doen dus daarover doen ze denk ik maximaal een paar dagen..

Verwijderd

Topicstarter
gaan die dingen terug naar amerika?!?!

dat zal toch niet?????

Verwijderd

Werk zelf bij een Computerzaak duurt meestal 1 of 2 weken

Verwijderd

Bel ff naar de winkel waar je 'm heb terug gebracht!
Kan het mij ook niet voorstellen, maar toch......
Ik ken wel van die wazige winkels die dit "wel doen" en dan zeggen ze ook nog dat ie binnen 8-10 werkdagen terug is.....
Maar meestal zullen zij die tijd nodig hebben om het probleem te cionstateren en als het bord binnen garantie valt gewoon om te ruilen.
Als een bord binnen garantie valt is het goedkoper om 'm om te ruilen dan op te sturen.
Meestal verzamelen ze dat een tijdje en zelden ze een hele shipment in 1 keer naar de fabrikant.

Verwijderd

Topicstarter
ja had ik al gedaan en e hebben er twee opgestuurd nu... ik had ook liever gewoon eentje omgeruild maar die pino's wilden dat niet doen...

snap het ook niet

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op dinsdag 14 mei 2002 14:17 schreef johndope het volgende:
gaan die dingen terug naar amerika?!?!

dat zal toch niet?????
Amerika? :D

Emmen zul je bedoelen. Klinkt wat minder spannend, maar het is wel sneller :P

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
gelukkig!!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Wil je niet ontmoedigen, maar bij mij duurde een Asus reparatie van juli tot december bij comptechworld.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
ik zal daar een stokje voor steken dat dat niet gebeurd.

desnoods haal ik datding zelf in emmen op...

Verwijderd

bel efe naar asus duitsland
dan weet je het snel genoeg ik had binnen 2 werkdagen een andere

Verwijderd

Topicstarter
asus is toch ook in nederland gevestigd? of doen ze hier alleen de verkoop en in duitsland de reparatie??

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 08:10 schreef johndope het volgende:
asus is toch ook in nederland gevestigd? of doen ze hier alleen de verkoop en in duitsland de reparatie??
Ik reed afgelopen zondag nog langs de fabriekshal die ASUS in Emmen heeft staan. Ik kan me bijna niet voorstellen dat die hal alleen voor de opslag van voorraden is.
Gek genoeg kan ik in de telefoongids geen vermelding "asus" of "asustek" vinden in emmen. Ook de goudengids levert niks op.
Aangezien ik er niet heel vlak bij langs gereden ben, heb ik niet gezien of er ook gras groeide bij de ingang(dus of de hal/fabriek nog in gebruik is of dattie leegstaat) :)

Verwijderd

Topicstarter
nee er zijn wel degelijk mensen daar want ik heb met ze gesproken.. maar misschien blijven ze liever anoniem vanwege alle defecte borden :+

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op woensdag 15 mei 2002 12:01 schreef asx het volgende:

[..]

Ik reed afgelopen zondag nog langs de fabriekshal die ASUS in Emmen heeft staan.
Ruikt daar apart he :+

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 18:20
heb 5 weken moeten wachten op mijn asus laptop, niemand wist waar dat ding was, het was "doorgestuurd" maar men kon mij geen nummers of verdere info geven. Oorzaak klachten niet gevonden, status was ook onbekend.
De leverancier wilde er eerst niet aan zich ermee te bemoeien, alle service loopt via icc (geloof ik, weet naam niet meer uit m'n hoofd) maar toen ik aandrong heeft hij even gebeld en 1 dag later had ik mijn latop gerepareed en wel thuisbezorgd terug. (way to go de greef computers)

dat zet je wel aan het denken over de service van asus.....
Pagina: 1