Define sites in Dreamweaver4 fout

Pagina: 1
Acties:

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Ik heb define sites gedaan, nu heb ik de directory in zijn geheel verplaats en natuurlijk ook de definitie aangepast, echter nu is hij het verband tussen de verschillende pagina's op 1 of andere manier kwijt.

Als ik nu een onderdeel van de site in dreamweaver open geeft hij compleet lege pagina's aan.

Echter als ik ze in een random editor open zie ik wel de source....

Pura Vida

Verwijderd

wat ik in zo geval had gedaan, is het verplaatsen van de mappen vanuit dreamweaver. dan update dreamweaver ook de links ect.

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
dat werkt dus niet! Ook al plaats ik alle files in een andere directory, blijft het het zelfde

Pura Vida

Verwijderd

ik bedoelde als eerste keer, repareren op deze manier gaat niet ...

mischien moet je even bij de instellingen kijken, er zit ergens een optie of dreamweaver moet melden of tie wel/niet gaat updaten.

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
ook die heb ik nu aangevinkt ze blijven leeg! Ook als ik gewoon een deel van de pagina open in dreamweaver als losstaande pagina, is de code leeg.

Pura Vida

Verwijderd

erg warrig ...

ik zou even herstarten en als dat niet genoeg is een nieuwe site definieren.

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Dat is het gekke! Ook al doe ik een nieuwe definitie dan blijft hij nix laten zien! Andere homepages wel die ik gemaakt heb maar hij blijft bij deze weigeren.

Pura Vida

Verwijderd

ik kan je niet helpen ... ik dat er meer aan de hand is dan een foutje met dreamweaver.

succes
Pagina: 1