Star Trek: Voyager Elite Force 2 !!

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik geloof dat er nog geen topic over dit spel is geweest, dus hier komt ie.

Elite Force 2 gaat simpel weg zwaar roeleren, met een verbeterde Quake3 engine, compleet vrijheid in het schip originele stemmen van de acteurs en ga zo maar door:
Ritual is also using a new customized version of the Q3 Radiant level editor that id Software developed for the Quake III Arena engine. Level designer Benson Russell described this to us: "Our new version of UBER Radiant is much enhanced compared with all the past versions of Radiant that people have worked with. A lot of new features and enhancements have been added, and they make it much more pleasurable to work in (and anybody who's used Radiant is aware of what I'm talking about)." Ritual's other major enhancement to the already capable Quake III Arena engine is a new terrain system, which is not based on the one included with id Software's Quake III: Team Arena. While it won't allow for real-time deformation like Red Faction's Geo-Mod engine, it will allow for some truly enormous levels.
As you can imagine, these enhancements open up a whole world of possibilities for a Star Trek game. Thompson says, "[This will] allow the player to truly experience the Star Trek Universe. Imagine the ability to get in a turbo lift on the Enterprise-E Bridge, arrive at the shuttle bay, step inside a shuttle, lift off and peer out the window as you leave the Enterprise, entering warp and traveling to a foreign world through its atmosphere and then landing, opening the doors, and finally walking out of the shuttle into the midst of a swamp, all seamlessly. Now you have an idea what we are doing."
hoe vet!

screan shots:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2833585398
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2544849862
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/3026404353
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1776233929
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2378322376
w00t!! :9~
bron gamespot.

release date is pas de eerste kwartaal van 2003 ;( Dit spel staat nu helemaal aan top van mij verlang lijst, boven doom3 en UT2003. :)

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Nog meer dan een half jaar wachten... :'(

Verwijderd

ziet er wel heel vet uit

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 07:59

MaDLiVe

.-Observer-.

Tegen die tijd lopen de graphics al zwaar achter, dus moeten we het van de gameplay hebben :)

Hoop dat die top is....

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Bosmonster
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

De Q3 engine is inderdaad enigszins achterhaald volgend jaar.. maar goed.. als de game goed is :)

Een voordeel is wel dat ie soepel zal lopen :)

Verwijderd

Precies, dat is een enorm voordeel, al dat upgraden ook :)

• FMS
  • Niet online
graphics zullen niet super spectaculair worden maar de sterke punt van dit spel is idd de gameplay, het sfeer van de voyager serie, de originele stemmen, enz. :)

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Op dinsdag 14 mei 2002 14:11 schreef FMS het volgende:
graphics zullen niet super spectaculair worden maar de sterke punt van dit spel is idd de gameplay, het sfeer van de voyager serie, de originele stemmen, enz. :)
En dat je weer lekker op de Voyager kan rondlopen :)

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:15

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

euhmz ... :9~ O+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

Dit keer speelt het zich niet op Voyager af, maar op de Enterprise-E :)

Wat ik nu al jammer vind is dat ze weer vage eindbazen erin hebben gedaan, bv zo'n Super-Borg, erg onStarTrek

Maar voor de rest hoop ik dat die minstens zo leuk is als deel 1 :)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Eens ff Captain Janeway verrassen onder de douche :9~

Verwijderd

spel wordt supa phat >:)

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Die trekt mijn pc toch nie meer. Boehoehoehoehoe, nu moet ik wel upgraden naar een XP 2400+.... >:)

MechWarrior || Monsters Game

• Tielenaar
  • Laatst online: 23-01 13:48
hoe ouder de engine, hoe meer mensen met een oudere videokaart het kunnen spelen, das weer een voordeel, en met die q3 engine kan je vrij veel!

Echt weer een game om te gaan kopen. zijn er niet veel van

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Dit is spel is al voor 40 % voltooid. Er was onlangs een topic erover geopenend. Kan alleen het niet meer zo gauw terugvinden. Ik speel Elite Force + Xpansion al een flinke tijd en I kick ass now ! >:) Ik verheug me op deel 2 !!

dikzak

• Crash
  • Laatst online: 23:35
damn, dat ziet er goed uit :9~
lijkt me een leuke game

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op dinsdag 14 mei 2002 17:08 schreef Chello200 het volgende:
Dit is spel is al voor 40 % voltooid. Er was onlangs een topic erover geopenend. Kan alleen het niet meer zo gauw terugvinden. Ik speel Elite Force + Xpansion al een flinke tijd en I kick ass now ! >:) Ik verheug me op deel 2 !!
Al voor 40% :P Mogen ze wel opschieten als het volgend jaar al uitkomt..

Verwijderd

Ik heb Elite Force en de Expansion laatst in een pack gekocht, is die single player het waard om gespeeld te worden? Heb alleen de eerste missie een klein stukje gespeeld, moest je op een Borg cube mensen redden, was wel geinig... maar is het de moeite waard?

• FMS
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 17:32 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
Ik heb Elite Force en de Expansion laatst in een pack gekocht, is die single player het waard om gespeeld te worden? Heb alleen de eerste missie een klein stukje gespeeld, moest je op een Borg cube mensen redden, was wel geinig... maar is het de moeite waard?
jongen, je moet echt de single player spelen, tis een van de betere single player games. dat Borg cube geval was in de hollo deck!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 13:38
Hopelijk wordt hij wat langer als deel 1 :X :{

Steam

Verwijderd

Quake 3 stelt veel eisen aan je systeem. Om dit spel te kunnen spelen zul je over een sterke PC moeten beschikken zal je dit redelijk op je scherm willen laten draaien :'(

Anyways, tzal wel veel op de andere Quake genres gaan lijken wat mij niet echt een positief gevoel geeft :(

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:06

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 14 mei 2002 17:57 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hopelijk wordt hij wat langer als deel 1 :X :{
Je vond de single player te kort :? Vond wel meevallen, het lieft heb ik nog 8 keer meer (serieus), maar was verslaafd aan deel I :)

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 14:07 schreef Bosmonster het volgende:
De Q3 engine is inderdaad enigszins achterhaald volgend jaar.. maar goed.. als de game goed is :)

Een voordeel is wel dat ie soepel zal lopen :)
Das niet helemaal waar volgens mij, de unreal engine wordt ook nog steeds gebruikt en die ziet er niet achterhaald uit..

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:30

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Doh.

[topic=454308]

Maar voor de rest wel kewl natuurlijk :P

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• Cubix
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 18:04 schreef Coroner het volgende:
Quake 3 stelt veel eisen aan je systeem. Om dit spel te kunnen spelen zul je over een sterke PC moeten beschikken. ...
Valt wel mee; 2 jaar geleden heb ik quake 3 gespeeld op een pentium 200 MMX met tnt2 kaart, ging best. Valt reuze mee dus!

Verwijderd

idd quake 3 is niets.

Edit: om flames te voorkomen zal ik ff klein uitlegje geven waarom ik zei quake 3 is niets :)
ik bedoelde daarmee dat je er geen super pc voor hoeft te hebben, dus niets voor pc :)
Pagina: 1