Even voor de duidelijkheid; Ik weet dat we het hier over diepgaande 'gesprekken' over netwerken, maar de vragen die ik ga stellen zijn van professionele aard en niet op consumenten gericht.
Ons bedrijf wilt systemen gaan leveren voor bedrijven die beheer bij ons af willen nemen.
Dit kan op kleine maar ook op grotere schaal zijn.
Nu zou ik het erg graag op prijs stellen als mensen met gerichte meningen en verklaringen komen waarom voor een bepaald merk te kiezen.
We hebben ervaring met de Compaq Workstation en Armada-serie, maar niet niet tevreden met het feit dat ze alles zo graag veranderen, waardoor systemen haast nooit inhoudelijk gelijk zijn. (Dan weer een andere HD, dan een andere grafische kaart)
Kunnen jullie dus op weg helpen om te kiezen voor een bepaald merk.
Niet alleen voor het stabiele product, maar ook de service.
Alvast bedankt!
Ons bedrijf wilt systemen gaan leveren voor bedrijven die beheer bij ons af willen nemen.
Dit kan op kleine maar ook op grotere schaal zijn.
Nu zou ik het erg graag op prijs stellen als mensen met gerichte meningen en verklaringen komen waarom voor een bepaald merk te kiezen.
We hebben ervaring met de Compaq Workstation en Armada-serie, maar niet niet tevreden met het feit dat ze alles zo graag veranderen, waardoor systemen haast nooit inhoudelijk gelijk zijn. (Dan weer een andere HD, dan een andere grafische kaart)
Kunnen jullie dus op weg helpen om te kiezen voor een bepaald merk.
Niet alleen voor het stabiele product, maar ook de service.
Alvast bedankt!