XP - .NET koppeling verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
In windows XP kan je je .NET passpord koppelen aan de op dat moment ingelogde user. Ik zit hier met een multi-user systeem op XP en iemand heeft perongelijk zijn .NET password gekoppeld aan de username waarop meerdere mensen inloggen. Om dit te verwijderen moet de je naar configscherm-gebruikers-eigen account-netwerk wachtwoorden beheren. Daar zou je dan je .NET passport moeten kunnen verwijderen.... maar dat kan dus niet. Als je op verwijderen klikt gebeurd er niets! Ook als ik de betreffende user Administrator maak kan hij hem niet verwijderen....

Het is dus erg irri, want elke keer als iemand messenger opstart logt die messenger automatisch in, want het wachtwoord is onthouden. De user heeft inmiddels zijn .NET password verwijderd, maar probeert messenger eerst in te loggen en komt met een foutmelding, want het w8woord dat opgeslagen is op de PC klopt niet....

Waar kan ik die opgeslagen wachtwoorden vinden en verwijderen?

• -rAz-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2022
Ik zou volgende key in de registry:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MessengerService]

Eerst even exporteren als backup. En dan deze verwijderen en uitloggen en terug inloggen. Worden MSN settings in dat profiel verwijderd waardoor .NET login / paswoord eruit zijn

Volgende keer wel niet meer kiezen om paswoord op te slaan en iedereen kan er gebruik van maken