Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
De reden waarom ik het topic heb gesloten is simpelweg om het feit dat als je een klein beetje moeite doet om naar wat JavaScript (tutorial) sites te zoeken -eventueel mbv google-, je vast wel een oplossing zult vinden.
Hier bestaan kant-en-klare scripts voor, en veelal mag je die zomaar gebruiken. Als je alleen al op irt.org een beetje rondneust, kom je echt heel wat tegen in de trend van jouw vraagstelling.
Daarnaast is het niet de bedoeling dat er in het forum (direct of indirect) scriptrequests worden gedaan. Als je nu zelf aan het klooien bent, en je loopt tegen een probleem aan, schroom dan niet om er een topic voor te openen. Ik hoop dat je dit kunt begrijpen.
Ik hoop dat deze uiteenzetting een beetje aan je verwachtingen voldoet.
Succes
Ik heb gezocht maar kon niks vinden zoals aangegeven in mijn post. Daarnaast zit ik nu met een probleem dat ik dus idd een oplossing heb gevonden m.b.t. mijn probleem, maar dat die oplossing ook weer een probleem vormt. Ik plaats geen script request, maar info over mijn probleemstelling.Op dinsdag 14 mei 2002 12:54 schreef willem169 het volgende:
Martijn,
De reden waarom ik het topic heb gesloten is simpelweg om het feit dat als je een klein beetje moeite doet om naar wat JavaScript (tutorial) sites te zoeken -eventueel mbv google-, je vast wel een oplossing zult vinden.
Hier bestaan kant-en-klare scripts voor, en veelal mag je die zomaar gebruiken. Als je alleen al op irt.org een beetje rondneust, kom je echt heel wat tegen in de trend van jouw vraagstelling.
Daarnaast is het niet de bedoeling dat er in het forum (direct of indirect) scriptrequests worden gedaan. Als je nu zelf aan het klooien bent, en je loopt tegen een probleem aan, schroom dan niet om er een topic voor te openen. Ik hoop dat je dit kunt begrijpen.
Ik hoop dat deze uiteenzetting een beetje aan je verwachtingen voldoet.
Succes
Tevens vind ik het niet leuk dat het niet mogelijk is om mijn ervaring -al dan niet met een oplossing die is aangedragen door een mede-gotter - te kunnen delen met weer andere GoT users. Op deze manier wordt het forum wel erg beperkt in haar mogelijkheden.
Als ik niet eens de kans krijg om aan te geven dat sommige users links naar slechte of niet compatible oplossingen posten, waar dient dit hele forum dan voor?
Zoals ik al eerder aan heb gegeven in zowel GvF als hier als op de enquete, het niveau wordt dermate omhoog gedrukt dat een simpele vraag (zoals jij het stelt en waar ik nogal wat moeite mee had om een dergelijke oplossing te vinden) niet meer op prijs wordt gesteld.
Het forum is er om te discussieren over (in dit geval webdesign en graphics.) Als topics zo snel worden gesloten zal dat niet bijdragen aan de sfeer die GoT groot heeft gemaakt.
Geef mensen de kans om te reageren in hun eigen topic zodat zij oplossingen die aangedragen worden ook kunnen bediscussieren. Misschien is er ook een kans dat er nog een betere oplossing is? De eerstgepostte oplossing hoeft niet altijd de beste te zijn.
Overigens? Wie ben jij om te bepalen hoeveel moeite ik heb gedaan om een oplossing te zoeken? Ik kan je vertellen dat ik verdomd veel moeite heb gedaan om alleen al uit te zoeken op welke keywords ik moest gaan zoeken en toen kwam ik er nog niet uit. Ik durf al haast niks meer te posten omdat het niveau in P&W al zo hoog is dat ik afgezeken wordt.
Er wordt i.m.h.o. teveel gemod door mensen met misschien wel teveel kennis van zaken waardoor sommige vragen als te simpel afgedaan worden die voor mijzelf en anderen misschien wel erg moeilijk zijn. Hou hier rekening mee.
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Begrijp me goed. Als je zelf aan de gang gaat met JavaScript en dus in ieder geval gaat proberen e.e.a. zelf op te lossen, en je loopt daarbij tegen een probleem; Open dan een nieuw topic in W&G. Maar jouw topic open je met het probleem wat al meerdere malen vorrbij is gekomen, en wat ook vrij simpel is op te lossen met JavaScript.
Daarom sluit ik het topic, omdat als je wat research doet, je vast wel een een of ander script tegen het lijf loopt wat in ieder gevall een beetje lijkt op de oplossing voor jouw vraag. Vaak moet je nog een aantal kleine aanpassinkjes doen om het script volledig te maken, maar dat is "part of the job" als je begrijpt wat ik bedoel.
Heb je nou zo'n script gevonden, en je komt er niet uit op de een of andere manier, kijk, dan zeg ik: "Vraag maar raak"; Maar ik hoop -nogmaals- dat je kunt begrijpen dat je start-topic ietwat in de richting was van "Dat had je ook met google en irt.org kunnen vinden". Vandaar.
In een eventueel nieuw topic, wat dus in principe wat dieper ingaat op de technische kant van het verhaal sta je vrij om -mits ontopic- te discussieren over de ins-en outs, voor en nadelen van de toepasbare techniek, in dit geval een script. Daarmee hou je het niveau hoog, en niet met het op zo'n manier vragen van een oplossing.
Succes
PS
Die zin snap ik niet.Daarnaast zit ik nu met een probleem dat ik dus idd een oplossing heb gevonden m.b.t. mijn probleem, maar dat die oplossing ook weer een probleem vormt.
Ik heb niks kunnen vinden behalve 107 pagina's met topics op mijn zoekwoorden, sorry, maar ik ga geen 107 pagina's met topics aflopen met een minieme kans op succes. Ook op google was mijn search niet goedOp dinsdag 14 mei 2002 14:00 schreef willem169 het volgende:
Hoicks,
Begrijp me goed. Als je zelf aan de gang gaat met JavaScript en dus in ieder geval gaat proberen e.e.a. zelf op te lossen, en je loopt daarbij tegen een probleem; Open dan een nieuw topic in W&G. Maar jouw topic open je met het probleem wat al meerdere malen vorrbij is gekomen, en wat ook vrij simpel is op te lossen met JavaScript.
Dat ben ik ook echt wel bereid om te doen, ik vroeg ook niet om een (volledig script)Daarom sluit ik het topic, omdat als je wat research doet, je vast wel een een of ander script tegen het lijf loopt wat in ieder gevall een beetje lijkt op de oplossing voor jouw vraag. Vaak moet je nog een aantal kleine aanpassinkjes doen om het script volledig te maken, maar dat is "part of the job" als je begrijpt wat ik bedoel.
ik heb duidelijk aangegeven dat ik heb gezocht!Heb je nou zo'n script gevonden, en je komt er niet uit op de een of andere manier, kijk, dan zeg ik: "Vraag maar raak"; Maar ik hoop -nogmaals- dat je kunt begrijpen dat je start-topic ietwat in de richting was van "Dat had je ook met google en irt.org kunnen vinden". Vandaar.
Dit is dus complete bull. Ik vraag netjes naar een manier, websites waar meer info over de techniek staat die ik zoek.In een eventueel nieuw topic, wat dus in principe wat dieper ingaat op de technische kant van het verhaal sta je vrij om -mits ontopic- te discussieren over de ins-en outs, voor en nadelen van de toepasbare techniek, in dit geval een script. Daarmee hou je het niveau hoog, en niet met het op zo'n manier vragen van een oplossing.
Het is belachelijk om een nieuw topic te openen terwijl ik een topic geopend heb.
Als ik een techniek, waar ik al dan niet door andere GoT'ters wordt geadviseerd, wil gebruiken en ik vraag om meer informatie dan moet ik dus een nieuw topic openen? Tjeez. dan blijf ik bezig. Ik ben van mening dat alle gerelateerde info die verband houdt met de door mij gepostte vraagstelling en als ik daar meer info over wil hebben als dat nodig is, dat een topic niet zo snel gesloten zou moeten worden. Lees mijn hele tekst hierboven nog maar eens door.
Dit is al bijna een reden dat ik gewoon niet meer in W&G en/of P&W ga posten. Als jullie zo nodig elitair bezig willen zijn met jullie 'hoge niveau' moeten jullie dat zeker doen, maar bedenk wel dat W&G zowel P&W geen forum meer is waar ik waarschijnlijk mijn vragen nog zal stellen aangezien álles toch al behandeld is en waar je tegenwoordig alleen nog terecht kunt als je een opleiding in zowel W&G en P&W hebt. Daardoor verbannen jullie de mensen die het graag willen leren en die misschien iets minder goed zijn in het vinden van informatie door het gebruiken van minder goede zoektermen eigenlijk.
Jullie vergeten tevens dat de searchfuntie van GoT zwaar te wensen overlaat met slechte topictitels e.d.
Ik krijg steeds vaker het idee dat mensen bijna als een patient met een besmettelijke ziekte behandeld worden als ze wat meer moeite hebben met het zoeken op het www en door het plaatsen van topics steeds maar slotjes krijgen.
Een oplossing aangedragen door iemand die in het topic post hoeft geen goede oplossing te zijn en kan derhalve weer voor problemen komen te staan. Als het topic dan dicht is ben je meteen een stuk verhaal kwijt als je een nieuw topic opent.die zin snap ik niet
Geef mensen het recht om een topic te openen en vanuit hun eigen topic door te gaan totdat iets werkt zoals het de topicstarter bedoelde. En gooi geen slotjes op topics zonder dat de topicstarter aan kan geven of het uberhaupt gelukt is.
Misschien kom ik wat sjacho over (ben ik ook), dit is niet bedoeld als flame of als persoonlijke boodschap.
OK knip rest verhaal, oeverloos.Hoicks:
ik heb duidelijk aangegeven dat ik heb gezocht!
Als ik je nu vertel dat toen ik ging zoeken, er het volgende uitkwam, kunnen we de rest achterwege laten.
----
Eventuele oplossing 1
----
1
2
3
4
5
| <script type="text/javascript" language="JavaScript"> <!-- if (top == self) self.location.href = "index.htm?naamvandepagina"; // --> </script> |
waarbij 'naamvandepagina' gewoon een term is die je later uitleest met het volgende wat in de index.htm staat:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <script type="text/javascript" language="JavaScript"> <!--// var whichPage = location.search.substring(1,location.search.length); if(whichPage == ''){whichPage = 'home';} document.write("<frameset rows='71,*,15' border=0 marginwidth='0' marginheight='0' frameborder='0'>") document.write(" <frame name='header' src='header.htm' marginwidth='0' marginheight='0' scrolling='no' frameborder='0'>") document.write("<frame name='content' src='" + whichPage + ".htm' marginwidth='0' marginheight='0' scrolling='auto' frameborder='0'>") document.write(" <frame name='footer' src='footer.htm' marginwidth='0' marginheight='0' scrolling='no' frameborder='0' noresize>") document.write("</frameset>") //--> </script> |
zoals je ziet wordt de frameset dynamisch geschreven waarbij de variabele 'whichPage' dus gebruikt wordt om de source van het middenframe te vullen.
----
Eventuele oplossing 2
----
pseudo:
als de top-pagina de self-pagina is, open dan de index.htm met als variabele de naam van je pagina (index.htm?mijncavia)
In de frameset lees je met een scriptje de variable uit die is megestuurd en die laat je dynamisch de source van je frame vullen:
1
2
3
| var whichPage = location.search.substring(1,location.search.length); if(whichPage == ''){whichPage = 'home';} document.write("<frame name='content' src='" + whichPage + ".htm' marginwidth='0' marginheight='0' scrolling='auto' frameborder='0'>") |
----
Eventuele oplossing 3
----
(Vanaf irt.org, zoektermen "check frameset")
Q850 How can I..
Je gaat me nu niet vertellen dat als je je in deze bovenstaande materie verdiept hebt, je nog steeds geen oplossing hebt gevonden voor het probleem wat je stelt in het originele topic.
En er is niets maar dan ook niets mis mee om een nieuw topic te openen, als je er dus niet uitkomt met de JavaScript codes. Snappie?
That's all
KNIPOp dinsdag 14 mei 2002 14:47 schreef willem169 het volgende:
OK knip rest verhaal, oeverloos.
De oplossing had ik intussen al wel, maar ik loop nu tegen een probleem aan tegen mijn resolutiecheck die er ook in zit en die ik nu aan het uitvogelen ben. maar dit terzijde want da's offtopic.
Niks oeverloos, geef eens een post met motivatie hoe jij hebt gezocht? EDIT: dit heb ik ondertussne gezien, ik kende alleen niet die website en de zoekwoorden die jij hebt gebruikt zijn ook anders...
Reageer dan maar even hoe het met de arrogantie en elitaire bedoening zit in W&G. want dat wil ik ook graag weten.
Ik durf dus gewoon bijna niet meer te posten in W&G en P&W omdat het niveau blijkbaar te hoog ligt waardoor ik het idee heb dat ik alleen maar slotjes zal krijgen bij welk topic ik ook zou openen.
Als ik een probleem heb, en ik kan een oplossing nergens vinden dan zou ik het hier posten.
Maar als dan elk topic gewoon op slot wordt gedumpt dan heb ik aan W&G en P&W ook niks. Leuk fora dit. Tweakers helpen tweakers had ik begrepen... valt me topch koud op m'n dak dit.
Dan zoek je even op google.com met de woordenHoicks:
De oplossing had ik intussen al wel, maar ik loop nu tegen een probleem aan tegen mijn resolutiecheck die er ook in zit en die ik nu aan het uitvogelen ben. maar dit terzijde want da's offtopic.
"Javascript resolution check"
(en hetzelfde geldt voor irt.org)
Kom je er dan niet uit, post dan een stuk code waarvan jij denkt dat het op de een of andere manier stukloopt, en stel daarbij de vraag wat er fout is, en of er eventueel een oplossing is
Wat is nou voor jou de reden om hiervoor geen nieuw topic te openen...
Zou ik ook wel eens willen weten.Hoicks:
Reageer dan maar even hoe het met de arrogantie en elitaire bedoening zit in W&G. want dat wil ik ook graag weten.
Wat ik wel kan vertellen is dat er met opzet streng gemod word, om het niveau hoog te houden, maar dat is nu al meerdere malen gezegd.
Misschien moet je dan maar even bij jezelf te raden gaan, over wat er dan precies misgaat. Ga constructief denken, ga na bij jezelf de stappen die je moet ondernemen alvorens een topic te openen. Die stappen zijn te lezen in de Algemene FAQ van GoT, en daarnaast heb je twee handvesten van zowel /13 als van /14.Hoicks:
Ik durf dus gewoon bijna niet meer te posten in W&G en P&W omdat het niveau blijkbaar te hoog ligt waardoor ik het idee heb dat ik alleen maar slotjes zal krijgen bij welk topic ik ook zou openen.
Tja, Nederland is een vrij land, en je mag gaan en staan waar je wilt. Zo ook op het forum, als je het niet bevalt hier, dan ga je het toch op een ander forum proberen?Hoicks:
Als ik een probleem heb, en ik kan een oplossing nergens vinden dan zou ik het hier posten.
Maar als dan elk topic gewoon op slot wordt gedumpt dan heb ik aan W&G en P&W ook niks. Leuk fora dit. Tweakers helpen tweakers had ik begrepen... valt me topch koud op m'n dak dit.
Op dinsdag 14 mei 2002 15:16 schreef willem169 het volgende:
Kom je er dan niet uit, post dan een stuk code waarvan jij denkt dat het op de een of andere manier stukloopt, en stel daarbij de vraag wat er fout is, en of er eventueel een oplossing is
De reden is dat mijn 2e vraag met resolutie relevant is aan de ander, waardoor forumvervuiling juist voorkomen wordt en ik gewoon lekker door kan gaan in m'n eigen topic?Wat is nou voor jou de reden om hiervoor geen nieuw topic te openen...
Slechte zaak. Het niveau qua tech mag van mij wel behoorlijk wat lager, maar zoals scriptrequests slotjes geven vind ik wel kunnen.Zou ik ook wel eens willen weten.
Wat ik wel kan vertellen is dat er met opzet streng gemod word, om het niveau hoog te houden, maar dat is nu al meerdere malen gezegd.
Ik ken de faq, maar als ik iets niet kan vinden d.m.v. search omdat ik of iemand anders niet precies weet waar ie op moet zoeken wordt dat moeilijkMisschien moet je dan maar even bij jezelf te raden gaan, over wat er dan precies misgaat. Ga constructief denken, ga na bij jezelf de stappen die je moet ondernemen alvorens een topic te openen. Die stappen zijn te lezen in de Algemene FAQ van GoT, en daarnaast heb je twee handvesten van zowel /13 als van /14.
Het forum is anders helemaal niet zo vrij. Het bevalt me prima op dit forum omdat hier gewoon juiste/goede kennis rond hangt maar ik walg van het feit dat ik niet eens aan kan geven of een oplossing die een user aandraagt wel goed is omdat er direct een slot op gezet wordt. Of dat ik een topic kan openen zonder dat die direct op slot gaat omdat ik zogenaamd niet gezocht zou hebben en dat ik om een script request vraag want dat was hier niet het geval.Tja, Nederland is een vrij land, en je mag gaan en staan waar je wilt. Zo ook op het forum, als je het niet bevalt hier, dan ga je het toch op een ander forum proberen?
Lijkt me ook logischer. Mensen die gaan zoeken en op zijn antwoord terechtkomen zullen zeer waarschijnlijk tegen dezelfde problemen aanlopen. Dan is het handiger als de oplossing daarvoor ook in hetzelfde topic staan, en niet dat ze weer moeten gaan zoeken.Op dinsdag 14 mei 2002 15:32 schreef Hoicks het volgende:
[..]
De reden is dat mijn 2e vraag met resolutie relevant is aan de ander, waardoor forumvervuiling juist voorkomen wordt en ik gewoon lekker door kan gaan in m'n eigen topic?
[..]
Vind ik ook, aangezien ik heel vaak gesloten topics voorbij zie komen die gesloten zijn met de melding dat je maar moet zoeken of dat je de FAQ maar moet lezen. Zelf ook al een paar keer gehad in een van de andere fora, zonder dat er een oplossing is te vinden (iig niet de goede). De laatste tijd zie je dit steeds vaker gebeuren, en de drempel om even een vraag te stellen wordt wel steeds hoger, zeker voor degenen die net zijn begonnen.Slechte zaak. Het niveau qua tech mag van mij wel behoorlijk wat lager, maar zoals scriptrequests slotjes geven vind ik wel kunnen.
[..]
Wordt inderdaad vaak vergeten dat als je de oplossing al weet het zoeken hiernaar ook vaak een stuk simpeler is omdat je weet waar je op moet zoeken. Weet je de oplossing niet, weet je vaak ook niet precies op welke key-words je moet zoeken.Ik ken de faq, maar als ik iets niet kan vinden d.m.v. search omdat ik of iemand anders niet precies weet waar ie op moet zoeken wordt dat moeilijk
[..]
Dit is dus de reden dat ikzelf al zelden/geen topics meer open. Ze worden vaak toch gelijk dichtgegooit, zonder dat er een oplossing is geweest, met de melding dat ze te simpel zijn/zo te vinden zijn (zonder dat dat het geval is, maar dat kun je niet meer aangeven aangezien ie al op slot is). En ik neem aan dat dat ook niet de bedoeling is van dit beleid.Het forum is anders helemaal niet zo vrij. Het bevalt me prima op dit forum omdat hier gewoon juiste/goede kennis rond hangt maar ik walg van het feit dat ik niet eens aan kan geven of een oplossing die een user aandraagt wel goed is omdat er direct een slot op gezet wordt. Of dat ik een topic kan openen zonder dat die direct op slot gaat omdat ik zogenaamd niet gezocht zou hebben en dat ik om een script request vraag want dat was hier niet het geval.
[removed]
Nog meer redenen om een nieuw topic te openen dus.Hoicks:
De reden is dat mijn 2e vraag met resolutie relevant is aan de ander, waardoor forumvervuiling juist voorkomen wordt en ik gewoon lekker door kan gaan in m'n eigen topic?
Kan ik nog meer bemoedigen ?
Slechte zaak dat mensen uit nature geen FAQ's lezen.Hoicks:
Slechte zaak. Het niveau qua tech mag van mij wel behoorlijk wat lager, maar zoals scriptrequests slotjes geven vind ik wel kunnen.
Dat verander je (nog) niet, dus helaas zijn deze mod acties noodzakelijk.
Vandaag nog slotje om scriptrequest gegeven...
Daar heb je gelijk in, maar ik heb nu een aantal voorbeelden gegeven, ik hoop dat e.e.a. nu duidelijk(er) is.Hoicks:
Ik ken de faq, maar als ik iets niet kan vinden d.m.v. search omdat ik of iemand anders niet precies weet waar ie op moet zoeken wordt dat moeilijk
Het is in zoverre 'vrij' dat je zelf de keuze kunt maken of je in een topic, thread of reply deelneemt. Of je een scriptrequest (of een makkelijk te vinden antwoord) plaatst is iets anders. Die keuze word door middel van de FAQ gewoon uitgesloten en bestraft met een slotje.Hoicks:
Het forum is anders helemaal niet zo vrij. Het bevalt me prima op dit forum omdat hier gewoon juiste/goede kennis rond hangt maar ik walg van het feit dat ik niet eens aan kan geven of een oplossing die een user aandraagt wel goed is omdat er direct een slot op gezet wordt. Of dat ik een topic kan openen zonder dat die direct op slot gaat omdat ik zogenaamd niet gezocht zou hebben en dat ik om een script request vraag want dat was hier niet het geval.
Op dinsdag 14 mei 2002 15:51 schreef willem169 het volgende:
Lees eens naar wat ik schrijfNog meer redenen om een nieuw topic te openen dus.
Kan ik nog meer bemoedigen ?
Nee, dingen zijn mij nog niet duidelijkDaar heb je gelijk in, maar ik heb nu een aantal voorbeelden gegeven, ik hoop dat e.e.a. nu duidelijk(er) is.
éen makkelijk te vinden antwoord is heel relatief. Misschien dat jij dingen wel heel makkelijk vindt, maar daarom hoeft een ander het nog niet zo makkelijk te hebben.Het is in zoverre 'vrij' dat je zelf de keuze kunt maken of je in een topic, thread of reply deelneemt. Of je een scriptrequest (of een makkelijk te vinden antwoord) plaatst is iets anders. Die keuze word door middel van de FAQ gewoon uitgesloten en bestraft met een slotje.
De reden dat ik door blijf zeiken heeft vooral te maken met het feit dat mensen geen tijd hebben om nog een reactie te plaatsen, omdat het topic al gesloten is voor je uberhaupt een script en/of info door hebt kunnen nemen.
Hou eens rekening met normen, waarden, intelligentie, kennis en ervaring voordat je een topic sluit zonder dat daar echte noodzaak toe is. En dit geld voor alle modjes.
Ik ben het trouwens helemaal eens met redwing, een paar posts hierboven.
Verwijderd
Ze geven dan deze oplossing en sluiten meteen de post. Vaak is het zo dat wanneer je die oplossing hebt je met deze verder gaat om hem nog functioneler te maken.
Dit commentaar of deze bevindingen kan je dan niet meer kwijt in het door jouw geplaatste en inmiddels gesloten topic.
nu post je hier oplossing e.d. terwijl je net zo goed de topic had kunnen openen dan was er nog een zinvolle discussie ontstaan! probeer je nu gewoon je poot stijf te houden of wat?Op dinsdag 14 mei 2002 14:47 schreef willem169 het volgende:
[..]
knip
That's all
Ik zou het doen!
Zelf uitzoeken is daarbij leuker en leerzamer (echter ook langzamer, maar dat moet je maar voor lief nemen).
Intentionally left blank
Neuh.rammes:
nu post je hier oplossing e.d. terwijl je net zo goed de topic had kunnen openen dan was er nog een zinvolle discussie ontstaan! probeer je nu gewoon je poot stijf te houden of wat?
Mijn beslissing als litemod is gewoon dat ik erbij blijf dat het gewoon te simpel was, en op die beslissing kom ik niet terug. Ik snap niet dat jullie nou zou graag per se in dat topic willen discusieren. Laatste keer: Open een nieuw topic, en have fun.
zucht
ik snap ook niet waarom dit nou kosten wat kost "gerechtvaardigd" moet worden. Wat is dat joh...
Maar hier komt ook nog eens bij dat er als je via de search zoekt je vaak een hele hoop craptopics tegenkomt. Ik ben een keer ergens naar op zoek geweest (weet niet meer waarnaar) maar de eerste 50(!) topics waren allemaal gesloten met als sluitmsg "gebruik de search". Op zo'n moment wordt je echt redelijk moedeloos kan ik je vertellen. Ik hoop dus dat in het nieuwe forum dat soort gesloten topics ook mooi buiten de search worden gehouden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.