Don't Speak, Just Think
Verwijderd
Dat is toch regio afhankelijk??
anders moet je ff de (gratis) klantenservice bellen
even snel
anders moet je ff de (gratis) klantenservice bellen
even snel
Verwijderd
ff uit m'n hoofd, 06760-02505
Het is toch ook wel ergens te vinden op de site van planet.
moet je maar even kijken bij helpdesk, instellingen externe toegang. Volgens mij hebben ze daar wel een link naar het nieuwe inbelnummer.
Het is toch ook wel ergens te vinden op de site van planet.
moet je maar even kijken bij helpdesk, instellingen externe toegang. Volgens mij hebben ze daar wel een link naar het nieuwe inbelnummer.
0676002505
dat is hem
dat is hem
My software never has bugs, it just develops random features...
en het nummer van het premium netwerk is 06760-03505
1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup
hmm sorry voor het kickje, maar moet toch toegeven...
Iemand belde mij zonet met de vraag of ik van de site van planet even het nieuwe nummer kon vinden...
Ik op die site kijken, maar niet te vinden dus
Wat ben ik dan ineens blij met GOT. Ik heb nog niet gehoord of het nummer wat hierboven staat klopt. Maar ik vind het toch heerlijk om zo'n goede database met kennis van zoveel geflipte tweakers :)(waaronder ik ook) te hebben. En vooral: LANG LEVE DE SEARCH
Iemand belde mij zonet met de vraag of ik van de site van planet even het nieuwe nummer kon vinden...
Ik op die site kijken, maar niet te vinden dus
Wat ben ik dan ineens blij met GOT. Ik heb nog niet gehoord of het nummer wat hierboven staat klopt. Maar ik vind het toch heerlijk om zo'n goede database met kennis van zoveel geflipte tweakers :)(waaronder ik ook) te hebben. En vooral: LANG LEVE DE SEARCH
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Pagina: 1