Toon posts:

[UT] Loopt vast na een paar minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik UT speel gaat dit prima, maar na een paar minuten loopt het spel vast. De muziek gaat wel door, maar mijn pc reageert alleen nog maar op de beroemde reset knop.
Mijn systeem:
AMD Duron 750 Op MSI mobo
256 mb ram
Diamond Stealth S540 32 mb
Rest boeit denk ik nie
Ik heb het volgende al geprobeert(of een d?):
Nieuwe drivers videokaart
Nieuwe bios voor de videokaart
Kast open doen ivm warmte

btw het spel zelf isseeeh, je weet wel uuuh :o
creatief verkregen *D (leve icq filetransfer) Ik heb dus geen cd....

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Als je je pc hebt overgeklokt moet je ff terugklokken.
Wat je verder kan proberen is de 4.36 patch eroverheen gooien. Bonuspacks moeten er ook over, maar die maken imo niks uit voor stabiliteit, dat zijn alleen maar maps enzo.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28

Bosmonster

*zucht*

en zowel OpenGL als D3D al geprobeerd? Dat kan wel helpen het probleem te 'localiseren' :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hij kan idd te heet worden. Maar misschien helpt het ook als je gewoon andere drivers doet.

Trouwens, welke geluidskaart heb je eigenlijk? :?

🌞🍃

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 12:07 schreef -=MOL=- het volgende:
Als je je pc hebt overgeklokt moet je ff terugklokken.
Wat je verder kan proberen is de 4.36 patch eroverheen gooien. Bonuspacks moeten er ook over, maar die maken imo niks uit voor stabiliteit, dat zijn alleen maar maps enzo.
die patch was bij mij de cd nodig voor files, zal moeilijk worden voor hem denk ik dan.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Mijn broer had ook zoiets. Had ie zijn ventilator tegen zijn open kast gezet en was et opgelost. :Y)

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Oplossing: UT in de winkel kopen >:)

specs

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

De eerste keer dat je hem patcht heb je inderdaad CD nodig, aangezien dit ook de NOCD patch bevat. Als die gepatched is kun je wat op je HD staat natuurlijk gewoon ZIP'en en weer op CD branden ;)

Verwijderd

Probeer eens andere drivers, of de officiele!! Laatste drivers wil nie zeggen dat het ook de beste zijn!! :)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op dinsdag 14 mei 2002 13:15 schreef Archangel2001 het volgende:
Probeer eens andere drivers, of de officiele!! Laatste drivers wil nie zeggen dat het ook de beste zijn!! :)
Met laatste drivers bedoelen we toch laatste officiele? Neem aan dat we niet alles nog erger gaan maken met beta drivers...

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 13:16 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Met laatste drivers bedoelen we toch laatste officiele? Neem aan dat we niet alles nog erger gaan maken met beta drivers...
Jah ok, maar bedoelde eigenlijk meer om 1 setje officiele drivers terug te gaan dan!! :P

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 12:41 schreef Lampie het volgende:
Mijn broer had ook zoiets. Had ie zijn ventilator tegen zijn open kast gezet en was et opgelost. :Y)
*lol* heb ik ook gedaan WERKT ALS EEN DOLLE.
heeft volgens mij ook helemaal niets met de juiste driver te maken, maar is echt de temp. (ook by heel zwaar laggy effect)

:+ UT is een seizoensgebonden spel...in de zomer krijg je last van deze problemen :+

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 14 mei 2002 13:36 schreef Mr._J het volgende:

[..]

*lol* heb ik ook gedaan WERKT ALS EEN DOLLE.
heeft volgens mij ook helemaal niets met de juiste driver te maken, maar is echt de temp. (ook by heel zwaar laggy effect)

:+ UT is een seizoensgebonden spel...in de zomer krijg je last van deze problemen :+
UT is idd erg gevoelig voor een overgeklokte pc. Als je koetjes, burnk7 en weet ik veel wat nog meer, 24 uur 3dmark enzo kan draaien, dan denk ik van nou, stabiel systeempje. Dat dacht ik ook voor meeigen pc. Alleen 1 probleem UT liep vast. Terugklokken door de fsb 2 Mhz omlaag te brengen gaf bij mij de oplossing, en dat terwijl al die andere proggies dus wel goed doorliepen.

Nu draai ik gewoon op standaard snelheid. Ik heb net win2k geinstalleerd en die wil ik graag goed houden :)

Als mijn peltier binnen is, dan gaan we weer overklokken onder win98, maar nu ga ik wel erg offtopic, sorry :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd het zelfde..vaag

xp
voodoo5 5500
athlon 1330
512ddr

tijd voor een nieuwe videokaart ;)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op dinsdag 14 mei 2002 13:55 schreef Maiar het volgende:
Ik heb de laatste tijd het zelfde..vaag

xp
voodoo5 5500
athlon 1330
512ddr

tijd voor een nieuwe videokaart ;)
UT doet het meestal wel goed op een Voodoo hoor? :?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn proc is niet overgeclockt, en mijn videokaart ook niet. Ik heb idd al geprobeert om de patch 4.36 te installen, maar dat lukt idd niet zonder cd.Mijn geluidskaart is onboard is Direct Sound AC97 Audio.
Op dinsdag 14 mei 2002 12:49 schreef executor het volgende:
Oplossing: UT in de winkel kopen >:)
Get real!

ik heb de volgende mogelijke oplossingen bedacht:
1 Op internet een no cdcrack zoeken en installeren zodat ik de patch zonder cd kan installeren. (als het daaraan ligt)
2 Ik heb thuis nog twee oude coolers gevonden die je aan de voeding moet hangen(dus nie aan het mobo)(voor als de temp idd het probleem is.

Zijn deze mogelijkheden mogelijk, en zouden ze kunnen helpen?????

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op dinsdag 14 mei 2002 16:43 schreef wouterdeg het volgende:
Get real!

1 Op internet een no cdcrack zoeken en installeren zodat ik de patch zonder cd kan installeren. (als het daaraan ligt)
Die gast moet niet zo gek doen met z'n origineel kopen he? UT kost tegenwoordig wel 10 euro ofzo :P

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op dinsdag 14 mei 2002 16:43 schreef wouterdeg het volgende:
Mijn proc is niet overgeclockt, en mijn videokaart ook niet. Ik heb idd al geprobeert om de patch 4.36 te installen, maar dat lukt idd niet zonder cd.Mijn geluidskaart is onboard is Direct Sound AC97 Audio.
[..]

Get real!

2 Ik heb thuis nog twee oude coolers gevonden die je aan de voeding moet hangen(dus nie aan het mobo)(voor als de temp idd het probleem is.

Zijn deze mogelijkheden mogelijk, en zouden ze kunnen helpen?????
Als het aan de temperatuur ligt, laat de 2 80mm fans dan gewoon op je cpu koeler blazen, desnoods hang je ze ff op met een touwtje ofzo :)
Kijk eens of je temperatuur omlaag gaat, zoja, test dan of ut goed blijft!

Verwijderd

bij mij hangt Tactical Ops na paar minuten

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 13:20 schreef -=MOL=- het volgende:

[..]

Als het aan de temperatuur ligt, laat de 2 80mm fans dan gewoon op je cpu koeler blazen, desnoods hang je ze ff op met een touwtje ofzo :)
Kijk eens of je temperatuur omlaag gaat, zoja, test dan of ut goed blijft!
Omdat de muziek gewoon door gaat denk ik dat het de proc van de videoplank is die te heet wordt. Ik heb al 1 van die losse fans op de heatsink van mijn videoplankproc geklust, em de andere heb ik ergen anders aan een passend gaatje gehangen. En dit heeft geholpen, ik heb gister ongeveer 2 uur UT gespeeld zonder trubles!!!!!!!

Verwijderd

Dit is geen warmte probleem.
ik heb dit ook gehad zelfde vid. kaart oplossing was bij mij om ut in opengl te draaien, toen ik dat deed liep ie nooit meer vast.

Verwijderd

He grappig dit had ik eerst ook met meerdere spellen, met dezelfde videokaart.
Nu ik een Radeon 8500 heb is het probleem weg :).
Hmm de oplossing die hierboven staat werkte voor zover ik me kan herinneren bij mij niet. Volgens mij kan die s540 niet in OpenGL draaien namelijk.

edit:

Btw als ik ging multiplayeren met vrienden en ik draaide server had ik ook wel is dat de boel vastliep, alleen mijn vrienden konden idd wel gewoon doorspelen op mijn server :?. En het stomme is dat ik hen gewoon nog wel kon zien lopen enzo alleen mijn pc reageerde voor de rest helemaal nergens op.
Pagina: 1