De Fujitsu computer van mijn zoon heeft de onhebbelijke gewoonte cd's in stukken uit te spugen. Het betreft originele cd's van westwood. Tijdens het spelen loopt de computer vast na een enorme klap in de cd-rom speler. Om vervolgens een aan stukken geslagen cd uit de pc te vissen. Wat is hier aan de hand?
Ik zou gewoon een nieuwe cd-rom speler kopen! Waarschijnlijk werkt het mechanisme wat de cd's vast houd niet goed meer! En waarschijnlijk is de cd-rom speler ook stuk!
Hail to the king baby!
garantie gevalletje of een nieuwe kopen
zal waarschijnlijk een snelle cd-rom speler zijn een aopentje ofzo da's een beetje een gewoontje bij die dingen
zal waarschijnlijk een snelle cd-rom speler zijn een aopentje ofzo da's een beetje een gewoontje bij die dingen
Verwijderd
Je CD speler is waarschijnlijk te snel. Door de middelpunt vliedende krachten knal de CD uit elkaar. Dus terug naar de winkel; ondeugdelijk materiaal.
(die hele hujitsu zooi is oneugdelijk
)
(die hele hujitsu zooi is oneugdelijk
Als je garantie hebt ook ff nieuw spel vragen lijkt me...
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ja gelukkig een garantie geval, helaas is het risico klant. Dus geen nieuwe CD van Westwood. 
Blijkbaar een bekend probleem, had er nog nooit eerder iets van gehoord. Dank je mannen!
Blijkbaar een bekend probleem, had er nog nooit eerder iets van gehoord. Dank je mannen!
Dat zeiden ze zeker in de winkel?Ja gelukkig een garantie geval, helaas is het risico klant. Dus geen nieuwe CD van Westwood.
Dat is vast een standaardreactie van ze...
Laat ze maar aantonen waar staat dat ze daar NIET verantwoordelijk voor zijn, met jouw handtekening erbij. Want impliciete regelgeving (of hoe dat ook heet) dat telt niet in Nederland. Dus zaken als 'bij het openen van de verpakking gaat u akkoord...' dat is niet zo vanzelfsprekend in ons landje.
Geloof ik.
En anders heb je echt pech ... slecht joh. Welk merk speler was het?
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Is toch te gek voor woorden dat het een bekend probleem is, maar de klant pech heeft dat z'n cd's weg zijn? 
Ik zou toch wel ff doorzeiken bij die winkel!
Ik zou toch wel ff doorzeiken bij die winkel!
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Het betreft een nagelnieuwe computer van Fujitsu, met on site garantie. Wordt dat ding opgehaald en later (gerepareerd) teruggebracht. Maar dit is off topic.
Het merk cd-speler is mij niet bekend (ik zou zeggen fujitsu). Sluiten maar!
Ik zou het ook niet pikken dat een nieuwe computer je dure cd's verpulverd, dat slaat toch nergens op!
Verwijderd
Fujitsu levert hagel nieuw slechte apparatuur af! laat fujitsu die cd's maar vergoeden!Op dinsdag 14 mei 2002 12:18 schreef portcall het volgende:
Het betreft een nagelnieuwe computer van Fujitsu, met on site garantie. Wordt dat ding opgehaald en later (gerepareerd) teruggebracht. Maar dit is off topic.
Verwijderd
Een paat jaar geleden had me pa zijn cd speler terug gebracht, een sony wekker radio. Er zit dus een stickertje in waarop staat: Class 1 laser bla bla info. En op een of andere manier was het hoekje van die sticker omhoog gekomen, die had dus 5 cd's naar de klote geholpen.
Ze zijn terug gegaan naar de winkel, en die adviseerde een brief te schrijven naar sony. En sony heeft alle cd's gewoon vergoed (vond ik ook meer dan terecht)
Ik denk dat je een goeie kans hebt je cd's vergoed te krijgen, desnoods stuur je de splinters van je cd op naar Fujisuu
Ze zijn terug gegaan naar de winkel, en die adviseerde een brief te schrijven naar sony. En sony heeft alle cd's gewoon vergoed (vond ik ook meer dan terecht)
Ik denk dat je een goeie kans hebt je cd's vergoed te krijgen, desnoods stuur je de splinters van je cd op naar Fujisuu
Pagina: 1