<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 21:06 schreef cronus het volgende:
het is gewoon een gebeurtenis, een precies patroon waarin mensen lopen, ik kan je verzekeren toeval heeft daar niks me te maken, en stel in een belachelijk getal je [/quote]Ik was behoorlijk serieus hoor. Probeer eens te rekenen. Echt voorspellende dromen zijn dromen waarbij je iets te weten komt over de toekomst. En dan NIET iets wat je uitgaande van de informatie die je nu hebt had kunnen afleiden. Het is helemaal niet voorspellend als ik droom dat ik met een blad met koppen koffie van de trap af val. Dat zijn:
a) helemaal geen onwaarschijnlijke dingen.
b) dromen veel mensen zoiets en vergeten ze het als het niet uitkomt.
c) de droom kan me bij gebleven zijn en dan van de stress als ik de trap af loop zorg ik voor een flink voetbad. AI>>>zie je wel, bijna uitgekomen.
Kijke eens naar de getallen die ik je gaf (Die zijn niet van mij, maar komen van slaap onderzoek instituten) 75 miljoen dromen per dag in Nederland. Dat is 27 MILJARD dromen per jaar. En dat alleen in Nederland. Het zou pas echt waanzin zijn als daar niet iets bij zit wat uitkomt. Vooral omdat je moet bedenken dat alle dingen die je droomd misschien wel vreemd kunnen zijn maar nooit echt buiten alle begrip gaan. Natuurlijk kan je niet zweven ofzo. Maar iedereen droomt wel eens van een rode auto. Of van tante Miep. Of van het buurmeisje/jongen. Als tante miep dan een week later belt...is dat dan voorspellend?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato