Ik ben opzoek naar andere nederlandse forums die over programmeren gaan..aangezien de GOT soms niet genoeg voor me is sorry guys
Welke taal?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Dat lijkt me sterk!Op dinsdag 14 mei 2002 11:35 schreef TheDane het volgende:
dus wij zijn te dom
Topicstarter weet het meervoud van een forum niet eens
http://programmeren.pagina.nl
http://www.google.com
Krijgen we dat weer. Het mag allebei.Op dinsdag 14 mei 2002 11:41 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk!
Topicstarter weet het meervoud van een forum niet eens
Verwijderd
Ik heb al es gezocht naar andere plekken dan got je had dutchdeveloppers.nl vroeger maar die zijn alweer een tijdje uit de lucht en vbwereld.nl heeft ook 'n forum (meer jouw "vakgebeid"). ik ook andere kleine fora wel bezocht die er ook een develop gedeelte bij hebben maar de moed zakt je echt in de schoenen als je de gemiddelde vraag daar leest, en op dat moment bedenk je je got is helemaal zo slecht nog niet
Mocht je toch graag dagelijks wat meer voer op nievuau lezen raad ik je aan wat leuke (liefst gemodereerde) mailing lists op te zoeken die in jouw intresse gebied liggen, daar willen nog wel eens aardige discussies op voorkomen.
Verwijderd
en als je nou toch af wilt stappen van nederlands , kan je je geluk ook hier eens proeven: http://www.experts-exchange.com/ voor GoT zat ik daar ook altijd.
Verwijderd
Forums is engels, dus mag niet.Op dinsdag 14 mei 2002 11:42 schreef Nielsz het volgende:
Krijgen we dat weer. Het mag allebei.
Tja, nu kan ik natuurlijk een discussie starten wie er precies bepaald wat de juiste spelling is van een woord. Is dat een selecte groep personen, of is dat de gehele bevolking die zich een woord toe-eigent.Op dinsdag 14 mei 2002 12:42 schreef JeroenDega het volgende:
[..]
Forums is engels, dus mag niet.
Dus het punt is: Als heel nederland zegt forums, dan is het ook forums.
Misschien dat de prachtige dag nog eens komt dat heel nederland zegt dat dat onzin isNielsz:
Als heel nederland zegt forums, dan is het ook forums.
</paradox>
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Op dinsdag 14 mei 2002 12:42 schreef JeroenDega het volgende:
[..]

Zegt genoeg?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Maar dat gebeurt dus nietOp dinsdag 14 mei 2002 13:04 schreef drm het volgende:
[..]
Misschien dat de prachtige dag nog eens komt dat heel nederland zegt dat dat onzin is![]()
![]()
</paradox>
Verwijderd
Okee het is dan wel gruwelijk offtopic maar dat schijnt de rest hier ook niet zo'n probleem mee te hebben.Op dinsdag 14 mei 2002 12:42 schreef JeroenDega het volgende:
[..]
Forums is uiteraard gewoon correct nederlands aangezien het een van oorsprong Latijns woord is. Er bestaan dus twee meervouds vormen:
Forums en Fora
Verwijderd
Ik mag geen reclame maken, maar ik heb zelf een website gemaakt met een forum voor programmeurs erop. Ik zeg er eerlijk bij dat er nog maar 100 geregistreerde gebruikers zijn en dat het forum nog niet superactief is.
Aangezien ik geen reclame mag maken, zal ik de url ook niet hier plaatsen ... maar als je naar mijn username kijkt, kom je daar wel uit
Aangezien ik geen reclame mag maken, zal ik de url ook niet hier plaatsen ... maar als je naar mijn username kijkt, kom je daar wel uit
Wat mij vreemd in de oren blijft klinken is dat iemand die programmeert geen Engelse forums wil lezen. Als er al bekende termen uit talen voorkomen in programmeertalen dan zijn dat 9 van de 10 keer engelse/amerikaanse termen.
Zoveel info (zeker online) is Engels.. dus waarom jezelf afschermen door alleen maar Nederlandse info te gebruiken? Tuurlijk is er ook zat info in het Nederlands, maar de Engelse info is meestal een stuk makkelijker te vinden.
Zoveel info (zeker online) is Engels.. dus waarom jezelf afschermen door alleen maar Nederlandse info te gebruiken? Tuurlijk is er ook zat info in het Nederlands, maar de Engelse info is meestal een stuk makkelijker te vinden.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
google en tot ziens
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()