Hoe zit het nou met die socket A coolers?

Pagina: 1
Acties:

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 23:33
Ik lees her en der verhalen over mensen die de core van hun duron/tbird kapot hebben gemaakt met een cooler. Ben je dan gewoon lomp bezig, of zijn er een zooi slechte coolers op de markt?
Ik heb een coolermaster besteld. Is die wel normaal te gebruiken?
En als ik een betere cooler wil, welke zal ik dan nemen?

Verwijderd

als je een betere wil koop een alfa kooler mer 60 hp van kijk op www.oc-shop.nl

Verwijderd

De cooler die door AMD zelf als offcieel 1Ghz Thunderbird cooler is goedgekeurd en dat is de GlobalWIN FOP32, zou ik nemen.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 16:51
Ik heb hier een Coolermaster op mijn Thunderbird zitten (hij is dus nog heel) van 800-1100 mhz tsja, hij zal niet de beste zijn maar om de kosten (35 piek) hoef je het niet te laten, kan je later altijd nog een vette cooler bij kopen.

Flickr | Lego collectie

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Ik heb de chrome orb met artic silver :)
Mijn duron 650@900 met de koetjes 39graden

Met een ventilator op de kast gericht >:)>:)

mijn T.net systeemspecspagina

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 23:33
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 17:40 schreef RRX het volgende:
Ik heb de chrome orb met artic silver :)
Mijn duron 650@900 met de koetjes 39graden

Met een ventilator op de kast gericht >:)>:)[/quote]En ik hoor juist dat die chrome orb een boosdoener is?

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 19:25 schreef Rene59 het volgende:
En ik hoor juist dat die chrome orb een boosdoener is?[/quote]Bij mij is het geen boosdoener>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

nee dat was de oude versie de golden orb, maar sommige sites trekken zelfs die stelling al in aangezien zij zelf er weinig last mee hebben gehad.
Pagina: 1