het wil gewoon zeggen dat je bandbreedte van je verbinding 300kb/s aan kan.
meby dat je als je 1 file zou downloaden het tege 300kb gaat maar dat hangt af van de ftp server waar je van het downloaden bent.
meby dat je als je 1 file zou downloaden het tege 300kb gaat maar dat hangt af van de ftp server waar je van het downloaden bent.
Nee volgens mij niet. Ik had dat ook thuis (ook in Maastricht). Ik was met mijn pc een bestand met 300kb/s aan't downloaden en mijn buurman op hetzelfde netwerk ook een bestand. Toen hij klaar was bleef mijn bestand gewoon op dezelfde snelheid door gaan.
Er kan natuurlijk wel een verbetering komen maar dat is denk ik alleen als je de volle bandbreedte al gebruikte met die twee downloads.
Er kan natuurlijk wel een verbetering komen maar dat is denk ik alleen als je de volle bandbreedte al gebruikte met die twee downloads.
komt vanaf de UTwente.......en sneller dan 150 kb/s heb ik nog nooit gedownload........al hebben ze wel onbeperkte up en download........ (en 100 Mbits netwerkje)
Ik heb helaas geen onbeperkte upload...Op dinsdag 14 mei 2002 10:11 schreef miel het volgende:
komt vanaf de UTwente.......en sneller dan 150 kb/s heb ik nog nooit gedownload........al hebben ze wel onbeperkte up en download........ (en 100 Mbits netwerkje)
mijn up is helaas maar 16kb/s in maastricht.
Kun je met www.speedtest.nl testen.
Maar downloaden lukt wel met 300kb/s want de download in maastricht is "ongelimiteerd" (ja heb ik nagecheckt, het staat gecapped op 10mbit/s)
nee maastricht is beperkt in zijn upload.......
alleen twente niet (dat schreef ik)..
via speedtest kom ik op 160 kb/s
alleen twente niet (dat schreef ik)..
via speedtest kom ik op 160 kb/s
dat ligt idd geheel aan de bandbreede die je tot je beschikking hebt
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
nee,
dat is gewoon dat je constant met je maximale bandbreedte download, niet dat je dan de dubble snelhied haalt of zo
als dat zo was zo je met bitbeamer moeten downen
(32 connectie max):P:P
grtz minded
dat is gewoon dat je constant met je maximale bandbreedte download, niet dat je dan de dubble snelhied haalt of zo
als dat zo was zo je met bitbeamer moeten downen
(32 connectie max):P:P
grtz minded
Pagina: 1