Toon posts:

Zakelijke internet toegang DLS/Leased

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Korte vraag, wie heeft ervaring op dit gebied en met welke providers. Ik ben opzoek naar een oplossing met Firewall. Een snelheid van 512KBit/256KBit is voldoende.

Wat is aan te raden? DSL of biedt een leased line meer voordelen die het overwegen waard zijn?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
op elke verbinding kan je een firewall zetten...
dus ik zou niet weten waarom je dat er speciaal bij wil hebben.

en nee ik heb zelf geen ervaring.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 11:47 schreef [Airwolf] het volgende:
op elke verbinding kan je een firewall zetten...
dus ik zou niet weten waarom je dat er speciaal bij wil hebben.
Je meent het? Met die Firewall bedoel ik managed door de aanbieder. Dus niet op de locatie van de klant.
en nee ik heb zelf geen ervaring.
Euhm, nofi, maar waarom reageer je dan? :X

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:41

qless

...vraag maar...

Bij dit soort verbindingen is dat juist de firewall bij de klant zelf staat, al dan niet managed. (hier hebben we een bak van kahuna.nl staan)

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 12:05 schreef qless het volgende:
Bij dit soort verbindingen is dat juist de firewall bij de klant zelf staat, al dan niet managed. (hier hebben we een bak van kahuna.nl staan)
Zou niet weten waarom, een beetje bedrijf heeft een optie met Firewall. Bv XO en BT Ignite.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 14 mei 2002 12:00 schreef René vd Veen het volgende:

[..]

Je meent het? Met die Firewall bedoel ik managed door de aanbieder. Dus niet op de locatie van de klant.
[..]
Veel providers hebben de mogelijkheid omdat te doen, maar de firewall komt dan meestal wel op de locatie van de klant te staan...

gewoon voor de verbinding.
Euhm, nofi, maar waarom reageer je dan? :X
Naja goed ik wilde wat meer uitleggen maar goed .. ik d8 dat ik je misschien wel kon helpen maar blijkbaar wil je geen hulp.
Pagina: 1