Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Yep, alleen kan ik niet modden, dus zal iemand anders ff een "-1 off-topic" geven, want hij staat nu op +1.Op dinsdag 14 mei 2002 09:50 schreef Renegade het volgende:
Ik heb hem gelezen, en een dubbelpost toegekend. Je hebt imo gelijk
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Die reactie staat nu op 0 dubbelpost. Lager moet ook niet, 1 kan ik me nog voorstellen.
Als dubbelpost kan je niet lager, en eerlijk gezegd is het IMO geen 1 waard, de 0 dubbelpost is dus (IMO) correct.Done.
Die reactie staat nu op 0 dubbelpost. Lager moet ook niet, 1 kan ik me nog voorstellen.
Er staat geen woord in mijn post die er opwijzen dat het een dubbelpost zou zijn.
Ook heb ik niets van de tekst gequote ofzo!
Ik geef dus aan dat die condensators te dicht bij de socket staan en dat dus een zalman moeilijk te plaatsen zal zijn!
En nu verwacht jij zeker dat wij voor jou gaan vliegenOp dinsdag 14 mei 2002 14:32 schreef Prang het volgende:
Wat zijn jullie een stelletje eikels zeg!

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
En bedanktOp dinsdag 14 mei 2002 14:32 schreef Prang het volgende:
Wat zijn jullie een stelletje eikels zeg!
Nee dat klopt maar leg de regels eens naast elkaar. In het item op de FP wordt ook al gezegd dat het niet een ideale layout van de plank is, dus eigenlijk herhaal je met je eigen woorden hetgeen al gezegd is, kortom soort van dubbelpost.Er staat geen woord in mijn post die er opwijzen dat het een dubbelpost zou zijn.
Ook heb ik niets van de tekst gequote ofzo!
Maar als je de FAQ in de hand neemt staat dat er idd ook niet als een dubbelpost maar als een post die niks toevoegt aan de reacties. dus score van rond de 0 waar je post nu ook staat.
dus tag is niet goed, score wel zou je kunnen zeggen
zie mijn verhaal hier bovenIk geef dus aan dat die condensators te dicht bij de socket staan en dat dus een zalman moeilijk te plaatsen zal zijn!
Nog een korte aanwijzing, denk om je taal gebruik, met gewoon "praten" bereik je meer.
Schelden en/of bot doen helpt niks
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Wij zijn:Op dinsdag 14 mei 2002 14:32 schreef Prang het volgende:
eikels
Erg
Intelligente
Knappe
En
Leuke
Schavers
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Horen wie het zegt

Een echte 0 dubbelpost vind ik het niet, maar ik vind het on the other hand weer niet zooo onterecht dat ik me er druk om ga maken
Het houdt dan gewoon in dat je niet kan reageren op een artikel. Over het algemeen is alles wat je op de FP dubbel of heeft dan geen toegevoegde waarde! Aangezien de meeste vragen direct al in de tekst of het artikel staan!
Voeg daaraan toe dat ik specifiek nog eens de Zalman cooler noem!
Echt geen dubbelpost!
Hij zou hoogtens overbodig gemod moeten worden maar niet als dubbelpost aangezien ik de eerste met de opmerking was!
Vandaar dat ik een beetje kwaad werd en nog steeds ben!
Als je niks zinnigs hebt te melden doe dat dan en anders niet!Op dinsdag 14 mei 2002 15:29 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Wij zijn:
Erg
Intelligente
Knappe
En
Leuke
Schavers
![]()
Als je graag wil schelden dan doe je dat maar niet hier.Oja...
En lees die thread nog maar eens door want er staan er nog genoeg met +2 die absoluut ook niet de moeite waard zijn om op +2 te staan!
Ik vraag een slotje aan.
Hmmm, kan jij geen humor verdragenOp dinsdag 14 mei 2002 17:03 schreef Prang het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs hebt te melden doe dat dan en anders niet!

Goh.... Daar staat geen scheldwoord in hoor!Op dinsdag 14 mei 2002 17:06 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Als je graag wil schelden dan doe je dat maar niet hier.
Ik vraag een slotje aan.
Beetje sneu!
Ok, agreed, als je graag je teleurstelling/woede wil tonen ga je maar ergens anders heen, tenzij dat zonder flames kanGoh.... Daar staat geen scheldwoord in hoor!
Beetje sneu!
Of is dat teveel gevraagd ?
K'mon guys, make us be proud enzo
Jawel.....Op dinsdag 14 mei 2002 17:07 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Hmmm, kan jij geen humor verdragen![]()
Maar het heeft er niets mee te maken!
En 'Eikels' was meer bedoelt voor degene die begonnen is met de dubbelpost en de rest die het daar mee eens was.
Ik denk dat je hiermee (bijna) iedereen in de draad uitscheld. Ik ben het Jaymz eens, en ben van mening dat de reactie goed staat.En 'Eikels' was meer bedoelt voor degene die begonnen is met de dubbelpost en de rest die het daar mee eens was.
De dubbelpost in dit geval zou ook als een overbodig gelezen kunnen worden, dit maakt echter niks uit voor je score
Als mensen ingaan op de post met een specifieke vraag, en jij zou als antwoord op de vraag geven dat de zallman er niet op past, dan zou het een heel ander verhaal zijn, omdat je dan antwoord geeft op een vraag, maar op deze manier zou je net zo goed ook een aantal andere merken erbij kunnen noemen (of zoals jij nu zegt, voor ieder merk dat er niet op past een aparte reactie plaatsen).Op dinsdag 14 mei 2002 16:54 schreef Prang het volgende:
Maar om hem dan maar gelijk als dikke dubbelpost te gaan benoemen is ook gewoon belachelijk.
Het houdt dan gewoon in dat je niet kan reageren op een artikel. Over het algemeen is alles wat je op de FP dubbel of heeft dan geen toegevoegde waarde! Aangezien de meeste vragen direct al in de tekst of het artikel staan!
Voeg daaraan toe dat ik specifiek nog eens de Zalman cooler noem!
Afgezien daarvan kan er best een interessante discussie ontstaan met de gegevens die in het artikel staan. Ook linkjes e.d. naar extra informatie wordt gewaardeerd.
Het gaat uiteindelijk ook niet om de tag die je reaktie krijgt, maar om de scoreHij zou hoogtens overbodig gemod moeten worden maar niet als dubbelpost aangezien ik de eerste met de opmerking was!
Ehm, ik wil je schrijfstijl niet bekritiseren, maar Robin doet op dit moment precies wat je zegt.Als je niks zinnigs hebt te melden doe dat dan en anders niet!
Als je het iets vriendelijker vraagt misschien wel, maar van commando's ben ik persoonlijk niet gediend.En lees die thread nog maar eens door want er staan er nog genoeg met +2 die absoluut ook niet de moeite waard zijn om op +2 te staan!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Als dat terecht is: ga je gang.Nou veel plezier dan maar..... Ik zal eens kijken of ik ook nog wat omlaag kan modden!
Zo niet: dan waarschuw ik je. Er zijn mensen geband voor het moedwillig verkeerd modereren.
Hij waarschuwt je niet _persoonlijk_ Prang, maar het is een feit dat daarvoor al meer mensen geband zijn.Op dinsdag 14 mei 2002 17:19 schreef Prang het volgende:
Mooi.... Dan zet je er toch lekker een ban op!
Kunnen we nu allemaal even tot 10 tellen en de discussie op een rationele wijze en met respect voor elkaar voortzetten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
In mijn ogen is het een reactie die tussen de 0 en 1 inzweeft. Dubbelpost is ook niet echt de juiste tag, echter is de tag welhaast moeilijker te beinvloeden dan de score aangezien de meest gegeven tag telt.
Ik tel 3 dubbelposts, en als ik goed kijk zie ik maar één van de andere gegeven tags.
Overigens weet ik zo 1-2-3 niet de allerbeste tag te verzinnen. 0 of 1 gemodereerd had ik wel een mooie geworden to be honest
Je hebt gelijk, een andere tag zou er nog wel bijhoren.... Ik zou hem misschien persoonlijk op overbodig gezet hebben omdat:Overigens weet ik zo 1-2-3 niet de allerbeste tag te verzinnen. 0 of 1 gemodereerd had ik wel een mooie geworden to be honest
a) de reactie (niet letterlijk, maar toch) in het nieuwsbericht staat.
b) het 'slechte layout' idee al in mijn hoofd zat, ver voordat ik de reactie las.
De reactie staat nu op 1, ik wacht ff op meer response voorat ik een puntje spendeer, ik ben ook maar 1 mening
Gepost door d-motion dinsdag 14 mei 2002 - 09:07 Score: 1 (Dubbelpost)
Die Socket zit wel heeeel ver naar de zijkant van het board zodat Zalman coolers echt niet te plaatsen zijn.
Ook die condensators staan wel heel dicht bij de socket!
Niet echt een goede layout naar mijn idee!
Je geeft (in dit draadje) zelf al aan dat je 'm eik best wel overbodig kan noemen, dus lijkt de teg me van minder belang. Ik zie de reactie als overbodig omdat er een stukje uit de nieuwspost (in eigen woorden) herhaald word. Een herhaling van iets mag je ook als dubbel beschouwen, vandaar de dubbelpost tag.
De vermelding van Zalman voegt wel _iets_ toe, maar imo te weinig om de post in zijn geheel te beteren. Er zullen ongetwijfeld meer heatsinks niet passen, maar zonder feiten daaromtrent is zo'n 'past niet' kreet erg mager.
Doordat je verder je tegenargumenten begint met 'stelletje eikels' maakt de communicatie (en de behulpzaamheid) natuurlijk niet beter.
Dat je in je wiek geschoten bent door een in jouw ogen verkeerde tag is wel begrijpelijk, maar om dat op deze manier duidelijk te maken is niet nodig.
Dat je roept dat je anderen maar gelijk naar beneden gaat modden zullen we maar ff op driftbui houden?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀