Op dinsdag 14 mei 2002 11:00 schreef Janoz het volgende:
Daarnaast krijg ik het ID dat je dit voor je werk doet. maw jij krijgt betaald voor de problemen die je door de mensen hier laat oplossen. Als je tussendoor ook andere mensen zou helpen met hun problemen had ik er al minder moeite mee gehad, maar dat zie ik eigenlijk ook (bijna) niet..
Wellicht zou dan het systeem wat Microsoft hanteert voor problemen praktisch zijn. Eerste 3 problemen lossen we gratis op, de rest is betaald. Volgens mij gaan we dan voorbij aan het idee van het forum. Alsof je krediet moet opbouwen voordat je een probleem mag posten.
Sommige users zijn niet zo ver op weg met hun skills. Ik vind het dan terecht dat ze het vragen (immers, mij is altijd geleerd, kom je ergens niet uit, overleg het dan, wellicht dat iemand anders je kan helpen) om derhalve verder op weg te komen. Met andere woorden, ik zie het probleem niet en begrijp de kritiek van Janoz dan ook niet echt...
ps:
Het feit dat hij betaald krijgt voor problemen die hij hier indient vind ik ook niet bezwaarlijk. Het zijn maar snipplets met problemen. Het volledige product zal hopelijk een groter geheel beslaan...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...