Toon posts:

Kent iemand dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de mogelijkheid om de volgende combinatie te kopen:

Receiver: Pioneer VSX-708 RDS
Speakers: Wharfedale TSA 110

Over beide kan ik weinig info vinden. Die Wharfedales zijn ook al redelijk oud (geen idee hoe oud precies). Heeft iemand ervaring met deze producten? En kan iemand een schatting geven van de waarde?

Bedankt,
Freek

Verwijderd

Pioneer ---> Google
Wharfedale ---> andere zoekmachines :+

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Oude Wharfedales zijn over het algemeen veel beter dan de nieuwe, heb je een plaatje van die dingen oid. ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb helaas geen plaatje. De enige extra info die ik van de speakers heb is dat het een 'gesloten kast' type is en dat de tweaters regelbaar zijn. Heb er verder ook niet zo veel verstand van dus alle extra info is welkom.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had trouwens nog een vraagje.

Ik zou die receiver en speakers graag combineren met mijn stand-alone DVD speler met 5.1 decoder en het daarbij behorende 5.1 speakersetje. Dat setje bestaat uit een subwoofer en 5 sattelietjes. In de sub zit de versterker ingebouwd. Nu zou ik graag de frontspeakers van dat setje vervangen door de wharfedales die dan aangesloten moeten worden op de receiver. Die receiver heeft trouwens ook een 5.1 decoder als ik het goed begrepen heb. Ik zou de rest van het 5.1 setje daar dus ook op aan kunnen sluiten maar ik weet niet zeker of dat allemaal goed zal gaan.

Heeft iemand enig idee of dit kan en hoe ik het dan het beste kan doen?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja: De front-out van de DVD speler op je normale versterker aansluiten en de rear/center/sub op de 5.1 speakerset.

En dan elke keer als je het volume aanpast, dit op twee plekken doen (versterker en 5.1 setje).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 11:14 schreef tbusquet het volgende:
Oude Wharfedales zijn over het algemeen veel beter dan de nieuwe, heb je een plaatje van die dingen oid. ?
IK vind die nieuwe speakers wel lekker klinken. DE 8.1 en 8.3 series dan. Heb de center nog niet gehoord. Zien der ook wel gelikt uit!

Verwijderd

Topicstarter
Laatste vraagje: kan iemand misschien nog een schatting geven van de waarde van dit setje? Of van alleen de receiver of alleen de wharfedale-speakers?

Verwijderd

Bij oude speakers moet je de mousse-rubber controleren van de conus , deze kan versterven
Pagina: 1