Toen waren beige computers heel gewoon.
Geeft windows ook een foutmelding bij het opstarten? (muis niet gevonden), anders lijkt het me dat het aan de muis zelf ligt
Verwijderd
als het usb is, hang er een ps/2 aan. Als het ps/2 is, hang er een usb aan 
Waarschijnlijk is overigens de muis gewoon kaduk, als je de aansluiting al gecheckt hebt.
Waarschijnlijk is overigens de muis gewoon kaduk, als je de aansluiting al gecheckt hebt.
Wie zegt dat het geen seriele muis isOp dinsdag 14 mei 2002 10:40 schreef ByMeSDy het volgende:
als het usb is, hang er een ps/2 aan. Als het ps/2 is, hang er een usb aan
Het is een seriele muis, (9-pins), ik heb al in de kast gekeken ja, de stekker op het mobo heb ik al verwisseld/anders om er in gestoken... helpt niet.
Ik moet nu naar m'n examen dus ik ben weg...
edit:
Ik draai win98 en de muis werkt bij m'n eigen computer normaal
Verwijderd
Probeer t eens met een losse I/O-kaart. Die kaarten werden een aantal jaren geleden gebruikt om HD/FDD/Serieel en Parallel op een moederbord zonder deze sloten te gebruiken.
Staat in je BIOS de seriele poort ge-enabled?
Verwijderd
Vdomme, had eL_Jee nog gelijk ookOp dinsdag 14 mei 2002 10:46 schreef computerboer het volgende:
Het is een seriele muis, (9-pins), ik heb al in de kast gekeken ja, de stekker op het mobo heb ik al verwisseld/anders om er in gestoken... helpt niet.
edit:
Dan zou ik toch geen I / O kaartje pakken, omdat je er misschien makkelijker een ps/2 of usb aan kan zetten. Maar ik denk dat de muis kaduk is.
Kun je je muis niet ff op een ander pc'tje proberen?
Verwijderd
Op dinsdag 14 mei 2002 10:51 schreef eL_Jee het volgende:
Kun je je muis niet ff op een ander pc'tje proberen?
Verwijderd
sjah, hang em gewoon aan een ps/2 lijkt me dan het handigste en goedkoopsteOp dinsdag 14 mei 2002 10:53 schreef Gregole het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat de muis t op z'n eigen systeem wel goed doet...?
Verwijderd
Ik had laats ook zo'n zelfde probleem,bleek dat er kortsluiting zat in de isa gleuf,geleuf het of niet,maar dat was bij mij wel het probleem.
Kijk eens of er geen contactje's teggen elkaar aanzitten,dat kun je het beste zien door in elke pci of isa gleuf een kaart in te steken,en dan ff kijken of alle contactjes wel goed zitten.
BTW.
Je moet het rode draadje altijd bij pin 1 op het mobo aansluiten.
Kijk eens of er geen contactje's teggen elkaar aanzitten,dat kun je het beste zien door in elke pci of isa gleuf een kaart in te steken,en dan ff kijken of alle contactjes wel goed zitten.
BTW.
Je moet het rode draadje altijd bij pin 1 op het mobo aansluiten.
Ligt je muis niet in je kast ofzo? Of in een la?
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
He ja, ik zal eens een kijkje nemen in het BIOS....Op dinsdag 14 mei 2002 10:50 schreef Gregole het volgende:
Probeer t eens met een losse I/O-kaart. Die kaarten werden een aantal jaren geleden gebruikt om HD/FDD/Serieel en Parallel op een moederbord zonder deze sloten te gebruiken.
Er zit helaas geen PS/2 bus op. USB geloof ik wel, maar ik heb niet van die connectors....
[newsflash]
De seriele poorten staan ingesteld op 'Auto'.
[/newsflash]
PS/2 is ook serieel hoorOp dinsdag 14 mei 2002 10:40 schreef eL_Jee het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geen seriele muis is
Pagina: 1