Toon posts:

Part Time Web Design

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil Part Time Web designen tegelijkertijd leren. Laten we zeggen soort stage achtig meelopen in een bedrijf of een club mensen die zoiets doen en ook erbij evalueren en kennis wisselen.
Ik ben gewoon een beginner met 2 jaar ervaring nog maar.
A.U.B als je nix weet schrijf dan niet gelijk afkrakende mailtjes :)

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
je kunt toch ook, aan zelf studie doen, of iets met LOI, in avond cursussen :?

misschien is het een idee, ik doe het oook samen met mijn andere studie. maar dan zelf leren

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

bij de meeste hoogescholen kan je voor werken-leren kiezen..

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:12

André

Analytics dude

Autodidact is ook heel makkelijk. Pak je een paar goede boeken en oefenen maar.

'Javascript bible' + 'DHTML voor Dummies' bijvoorbeeld.

Verwijderd

misschien kun je dan ook leren normale zinnen in het nederlands te maken ...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op dinsdag 14 mei 2002 09:22 schreef Goose-2- het volgende:
Goh, 32, 4 posts en dan al zo'n nuttige bijdrage, applaus voor jezelf.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Willem
  • Laatst online: 21:02
Goose-2-:
Als je dan probeert te corrigeren, doe het dan zelf ook goed, en schrijf voortaan Nederlands met een hoofdletter... En wat OzBoz zegt, als je hier net komt kijken word er niet van je verwacht dat je maar even de held uit gaat lopen hangen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

ik denk niet dat 'het' in het aantal posts zit ...
ik volg dit forum al een flinke poos en heb regelmatig gepost ...

de starter van dit topic kwam zo lekker uit zijn woorden, dat ik heb meteen een fulltime baan wilde aanbieden ...

als je op zo'n manier ergens binnen wilt komen, is het bij voorbaat al gedoemd te mislukken.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 09:31 schreef Goose-2- het volgende:

de starter van dit topic kwam zo lekker uit zijn woorden, dat ik heb meteen een fulltime baan wilde aanbieden ...

als je op zo'n manier ergens binnen wilt komen, is het bij voorbaat al gedoemd te mislukken.
hmm, dat doe je leuk. Misschien is onze vriend wel zo woordblind als het kan? Kan hij niks aan doen. Of heeft last van dyslexie? Kan hij niks aan doen. Graag geen mensen afkraken ook al 'volg je dit forum al een flinke poos'. En dat je regelmatig hebt gepost betekent dus ook een kloontje.

• Willem
Aantal posts: 5
Gem. aantal posts/dag: 2
Goose-2-:
Spannend verhaal dus.
Goose-2-:
Hmm, misschien moet je mensen niet gaan afrekenen op hoe zij zichzelf verwoorden, en al helemaal niet afzeiken of nutteloze replies gaan plaatsen. Hierbij verzoek ik je dus ook dringend hier niet verder op in te gaan. Als je klachten hebt, kun je contact met mensen opnemen via e-mail, ICQ of MSN; En anders is er nog [forum=15].
Goose-2-:
Op zo'n manier scoor je dus geen punten.

Verwijderd

Als je interessant wilt overkomen, moet je ook wel met interessante argumenten komen. Helaas voor jou, is dit een on-interessant argument.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dan ben ik wel benieuwd onder welke naam je postte, of welke huisgenoot je gebruik liet maken van zijn account.

Maar goed, we zijn het grote W&G forum niet het D of DT Schrijffouten forum.

Verwijderd

willempie, al eens nagedacht dat iemand misschien op een later moment zich met een volgend profiel heeft aangemeld?

als de topicstarter dyslexie heeft bied ik mijn excuses aan, maar ik moest wel reageren ... het niveau van dit forum gaat zo naar beneden! ik zie de laatste maanden aleen maar 'my first internet'-topics en daar baal ik van. ik wil ook graag anderen helpen, daarom volg ik ook het forum, maar als mensen eerst een vraag posten en daarna pas aan het boek 'html for dummies' gaan denken, kan ik me daar wel over opwinden. voor alle interessante jongens die al zo lang op dit forum zijn, is het natuurlijk hardstikke leuk dat ze dan eindelijk een vraag kunnen behandelen, maar ik verwacht meer niveau van dit forum ...

• Willem
Goose-2-:
willempie, al eens nagedacht dat iemand misschien op een later moment zich met een volgend profiel heeft aangemeld?
Hé knul. Luister. Nog één keer zo'n spannend verhaal en je krijgt een OW. Ik heb je al vriendelijk doch dringend en vooral nadrukkelijk verzocht er niet verder op in te gaan.
Doe je dat wel, zijn de rapen gaar.
Goose-2-:
...maar ik verwacht meer niveau van dit forum ...
Een hoger niveau begint bij jezelf.

/edit
En het niveau van het forum word heus niet hoger als je alleen maar loopt te lurken.

Verwijderd

knul. Luister. Nog één keer zo'n spannend verhaal en je krijgt een OW. Ik heb je al vriendelijk doch dringend en vooral nadrukkelijk verzocht er niet verder op in te gaan.
Doe je dat wel, zijn de rapen gaar.

joh, doe niet zo moeilijk. deze discussie gaat eindelijk ergens over ...

Verwijderd

Lijkt me verstandiger dat de heren deze discussie voortzetten in LA of over ICQ/Mail. Dan kan er inhoudelijk verder worden gegaan op de stelling van de topicstarter. ;)

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

toch apart dat je een hoop van het forum weet, maar niet op de hoogte was een quote-knop of quote-tags :? :D
</verhaal:spannend>
edswinkels:
Ik ben gewoon een beginner met 2 jaar ervaring nog maar.
Wat is je ervaring zoal? Heb je het jezelf aangeleerd, weet je hoe je autodidactisch te werk moet gaan?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Een OW voor Goose-2- comming up.

• Willem
Helaas, dit draait nergens op uit.
Zoals beloofd, de OW.