[JK2] Doet het niet meer...

Pagina: 1
Acties:

• SiNTeK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:31
Zie ook dit topic!

Andere topic heeft direct met deze te maken!

Het betreft mijn HD. Ik had na de tip van 'Koelkasten' met DFT van IBM m'n schijf gechecked... Zaten fouten op... DAMN! :( Dan maar ERASE ben ik er meteen vanaf... >:) Toen netjes met FDISK gepartitioneerd... WindowsXP erop. En toen wilde ik Jedi Knight 2 spelen, die het voor het probleem met m'n HD wel deed... Nu dus niet meer... :(

Ik heb geprobeerd het aan de praat te krijgen onder WinXP met Detonator 28.32 en onder Win98 met Detonator 23.11 en 28.32 en heb ook m'n BIOS geflashed naar de nieuwste versie...

Ik snap er helemaal niets meer van! Kan iemand me helpen?

btw. Ik denk aan een Game-Software matig probleem daarom post in Spielerij...

30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]

• SiNTeK
Leest nou echt niemand m'n topic? :'( Niemand ooit zo'n zelfde probleem gehad? :?

30x Denim G-G 410 Wp & Enphase IQ8M OW / Nissan Leaf ZE1 40kWh / Wallbox Quasar [V2G] / Easee Home / Itho Daalderop Amber 95 / Atlantic Explorer v4 270L [ook als alternatieve airco!]

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:21
Wat voor fout krijg je ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Heb je de nieuwste video drivers geinstalleerd? Spel opnieuw geinstalleerd?
Als je kunt vertelllen wat voor problemen je hebt, misschien kunnen we je dan beter helpen.

• SiNTeK
Het is het probleem: 'jk2mp.exe heeft een ongeldige bewerking... You know the rest...'

Ik heb JK2 2x. En allebei de cd's zijn 100% Goed!

Kunnen jullie me nu beter helpen?! :?

Verwijderd

Patches van het spel geinstalleerd? :)

Verwijderd

ik zou als ik jouw ben een nieuwe kopen

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 15:07 schreef ItSnows het volgende:
Patches van het spel geinstalleerd? :)
Op dinsdag 14 mei 2002 21:12 schreef WaaEeZ het volgende:
ik zou als ik jouw ben een nieuwe kopen
Idd, ffkes patchen naar 1.03, en misschien een nieuwe HD kopen?
Misschien heeft iemand in je familie met de instellingen gekloot? check die ff na

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-01 16:15

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

En onder W98 en onder XP hetzelfde probleem dus?

1) Probeer idd eens of je patches van het spel kunt downloaden.
2) Kijk of je OS goed gepatched is en de correcte drivers geinstalleerd (probeer anders eens iets oudere Detonators voor XP).
3) Check het forum van JK2

Godfather Bodybuilding topic reeks

Pagina: 1