Toon posts:

Tyan thunder k7X met scsi i.c.m. Pr. Fasstrack 100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu net mijn nieuwe mobo besteld, de Tyan thunder k7x met onboard scsi, en ik lees net dat sommige raid controllers met dit mobo niet goed werken? Weet 1 van jullie of mijn promise fasttrack 100TX4 raid controller werkt op dit mobo, zo niet heb ik een VET probleem.
heb nog steeds niet de goede voeding gevonden overigens, heb minimaal 550W nodig die dus voldoet aan de eisen die tyan stelt.. HELP, PLEASE !!!!!

Ennuh nog 1 dingetje... ga er 2 amd athlon xp's 2000+ opknallen (geunlockt tot mp's natuurlijk. Deze cpu's werkte PERFECT als mp's op een asus a7m266D mobo... het is tich niet zo dat die tyan ziet dat het stiekem toch xp's zijn (al zou ik GVD niet weten hoe hij dat moet zien...)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

waar staat dat je 550W nodig hebt ?

de Enhance Electronics ENS-0246, 460Watt PSU dual FAN 460Watt (Voor DUAL TYAN THUNDER!!!!)
Voor meer info zie http://www.tyan.com/support/html/r_s2462.html

is toch ook goedgekeurd voor dat mobo. en kost maar 225,- bij tweakshop.nl
waar heb je dat mobo gekocht ? die zullen toch ook wel een psu verkopen.

je hebt natuurlijk al gekeken op 2cpu.com voor je raid controller probleem, of niet ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Toch moet je deze lijst hebben
(http://www.tyan.com/support/html/r_s2468.html#power). Kan net verschillen van voorgaande lijst aangezien het gaat om een ATXGES type voeding. De bovengenoemde voeding is dus goedgekeurd.

Zoals ook aangegeven, kijk eens op de fora van www.2cpu.com

Voor zover ik weet is de TX4 incompatible, en werkt dus niet.
TX2 wel.

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-08 11:05
Op dinsdag 14 mei 2002 10:55 schreef cosmoOo het volgende:

waar staat dat je 550W nodig hebt ?
Afhankelijk van de overige hardware kan het best zo zijn dat je persé een 550 Watt nodig hebt...