Printer probleem

Pagina: 1
Acties:

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025
Mijn printer (Hp deskjet 690c) doet et plots niet meer onder winxp.
Ik heb de inktcartridge al vervangen, maar niets helpt. Het paper feed lapje blijft branden, maar paper zit erin, en soms grijpt hij het, maar printen, oh nee.
Printer reset werkt niet.

Weet iemand nog raad ?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat je printer het papier niet meer 'ziet'. Kan je de papierlade eraf halen, zodat je de wieltjes die het papier oppaken, kunt zien? Kijk of je daar iets van een schakelaartje oid kunt zien, en kijk of het lampje aangaat.

Probeer ook eens deze printer op een andere computer te installeren (als dat mogelijk is), om te kijken of het probleem aan de pc of aan de printer ligt.

Btw: dit probleem had je beter in Overige Hardware kunnen posten, in plaats van Opslagmedia & I/O Controllers. Een move is aangevraagd.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:40

Jaymz

Keep on moving !

OM -> OH :)

• Denhomer
Papier invoer helemaal gechecked, zie niets mis, zou dit aan de kabel kunnen liggen ?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 00:05 schreef Denhomer het volgende:
Papier invoer helemaal gechecked, zie niets mis, zou dit aan de kabel kunnen liggen ?
Dat kan je het beste controleren door de printer even op een andere PC aan te sluiten, zodat je kan uitsluiten dat het aan de XP machine ligt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Denhomer
Mijn linux geeft dezelfde symptomen, al weet ik niet echt of het daar wel zou moeten werken, is de eerste keer da tik het instel, morgen wel eens een andere pc bij maat proberen ofzo.
Pagina: 1