heeft er nog iemand in een (hoog)heatsinkje liggeh in de buurt van deventer? mn sjips worden te warm duzz.
leg je smiths dan in de koelkast 
wat voor chips
wat voor chips
Misschien heeft de OC-Shop er nog n paar liggen. Die willen ze wel opsture geloof k (voor n klein bedragje)
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
lache héOp maandag 13 mei 2002 23:15 schreef VO-Zephyr het volgende:
wat voor chips
btw.. Mn Via-chipsets op mn K7T266 pro2
vraag de local pc boer of ie nog een p1 blokje heeft of ga naar de sloop en trek er daar 1 uit de kast
vraag en aanbod???
if broken it is, fix it you should
Verwijderd
Kheb nog een oud gpu vinnetje met een in*gebouwde* fannetje van iets meer dan 3.5cm. Koelblokje is zelf iets onder de 4.5cm
tsja... harderwijk, daar kwam ik 5 jaar geleden elke dag.. nu helaas nooit meer. is opsturen een optie? tzal wel te zwaar worden denk ik, vandaar dat ik al in de buurt van deventer vroeg..Op maandag 13 mei 2002 23:30 schreef DigitalFX het volgende:
Kheb nog een oud gpu vinnetje met een in*gebouwde* fannetje van iets meer dan 3.5cm. Koelblokje is zelf iets onder de 4.5cm
Omdat je je profile wel hebt ingevuld heb ik 2 koelblokken van Celeron/P2 voor je liggen
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Zwaar ding, weegt nog in grammen
denk dat het tegen de euhm... 100 gram komt
als ik een beetje op gevoel aftast
maare mail anders maar ff casemod@digitalfx.nl 
edit:
neh lichter, past wel in een envelop
neh lichter, past wel in een envelop
Verwijderd
ik heb er nog eentje liggen van een p1 en een coolermaster en een p4 maar die heb ik weggedonderd kan em nog wel uit de prullenbak vissen...
Koop een socket a heatsink?
Kost 10 euro ofzo
Kost 10 euro ofzo
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Ik zoek nog steeds een heatsink die op een P1 zaten.
Hij is blauw gekleurd en dan 2 omhoogstaande muurtjes aan de zijkanten. Er kan een fan in geplaatst worden.
Hij is blauw gekleurd en dan 2 omhoogstaande muurtjes aan de zijkanten. Er kan een fan in geplaatst worden.
Verwijderd
Is het nou zo moeilijk om even naar de Moespot te rijden en daar ff een paar heatsinkjes te halen?Op maandag 13 mei 2002 23:14 schreef ionize het volgende:
heeft er nog iemand in een (hoog)heatsinkje liggeh in de buurt van deventer? mn sjips worden te warm duzz.
Tegenwoordig zijn het LaysOp maandag 13 mei 2002 23:15 schreef VO-Zephyr het volgende:
wat voor chips
Dat is idd geen gek idee, die dingen kun je zo op maat dremelen.Op dinsdag 14 mei 2002 02:25 schreef bobo1on1 het volgende:
Koop een socket a heatsink?
Kost 10 euro ofzo
Dat heb ik ooit gedaan voor mijn oude GF2.
Lo Robert,
kom maar eens bij mij langs, heb er nog zat liggen, P1 heatsinks, en nog weleen paar oude Athlon heatsinks, weet niet of je er wat aan hebt, zo ja, dan hoor ik het wel op ICQ
kom maar eens bij mij langs, heb er nog zat liggen, P1 heatsinks, en nog weleen paar oude Athlon heatsinks, weet niet of je er wat aan hebt, zo ja, dan hoor ik het wel op ICQ
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
kheb ff gevoeld op hetzelfde mobo (ja hij staat aan
) en het wordt helemaal niet warm, maar er loopt wel een koud stroompje lucht langs van een 92mm fan. Heb je voorin een fan?
ik heb overal fans... heb jij hem dan ook 200MHz geoc-ed?Op dinsdag 14 mei 2002 09:43 schreef _Robzilla_ het volgende:
kheb ff gevoeld op hetzelfde mobo (ja hij staat aan) en het wordt helemaal niet warm, maar er loopt wel een koud stroompje lucht langs van een 92mm fan. Heb je voorin een fan?
daar zou het misschien wel eens aan kunnen liggen denk je niet?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()