Toon posts:

5.1 setje voor aan de playstation 2

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil voor mijn playstation2 een 5.1 setje kopen en dan niet zon ultra dure maar gewoon zon cambridge of zon videologic. Dus nou niet dadelijk weer met replys komen van ach ik heb hier een set staan van 2500 euro want dat is mij veel te duur. Ik zit dus te twijfelen tussen de
cambridge 3500, de inspire 5700 en videologic digitheatre.

Ik heb op het moment nog een normale slaap kamer maar binnenkort verwacht ik toch een eigen huisje te hebben. Het vermogen moet dus voor de toekomst voldoende zijn om een normale huiskamer van goede dolby digital te voorzien. Tevens ben ik geen audiofiel en ben ik niet zo kritisch met kleine toon verschillen enzo.

Wie helpt mij uit de brand

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

Ik heb zo'n cambridge setje geloof 1000 of 1500 ofzo en die heeft wel redelijk genoeg vermorgen voor een huiskamer met de andere setjes heb ik geen ervaring....

Verwijderd

ik vind zelf persoon lijk die cambridge 3500 heel goed, en is goedkoper dan die inspire 5700

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Reviews en de search...

http://www.google.nl/search?q=cambridge+3500%2C+de+inspire+5700+en+videologic+digitheatre&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=

om maar wat te noemen. Er zijn zoveel dingen zelf uit te zoeken voordat je een "wat moet ik kopen" thread opstart waar je toch alleen maar hoort dat de DTT3500 bezitters hun 3500 mooi vinden en de 5700 uiteraard hun 5700 want die is nieuwer..

Zo'n topic schiet dus niet echt op.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.