nog meer geduld ?????????Op maandag 13 mei 2002 22:46 schreef SaSReCoiL het volgende:
Dus nog ffkes geduld
ik wacht al zo lang
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
btw: die Bombing Run, is dat een soort Assault? (bij de gametypes) Zo niet dan hebben ze een van de beste gametypes over boord gegooid...
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ze hadden het over eind Mei.
Er staat alleen ook:
Ik ben benieuwd wat Bombing run en Domination 2.0 inhouden.What game modes will there be?
Deathmatch
Team Deathmatch
Capture the Flag
Domination 2.0
Bombing Run
🌞🍃
ten eerste, 07/24 is 24 juli, niet 24 juni.Op dinsdag 14 mei 2002 09:42 schreef Knuckles het volgende:
nee niet dan pasjoh in juni
om precies te zijn: 07/24/02
24 juni dus
ten tweede, de officiële releasedatum is nu "Summer 2002", dus kan net zo goed in augustus zijn.
Bombing run is een soort rugby, de bal (bom) spawnt in het midden en vervolgens moet je proberen deze bij de tegenstander in het goal te krijgen. Je kan de bal ook passen enzo.. klinkt veelbelovend.Op dinsdag 14 mei 2002 10:18 schreef DataBeest het volgende:
Ach, dat ziet er wel geinig uit hoor.
Er staat alleen ook:
[..]
Ik ben benieuwd wat Bombing run en Domination 2.0 inhouden.
Domination 2.0 is een soort variant op de Domination van UT, maar nu zijn er maar 2 control points en moet je beide voor 10 seconden bezet houden om een punt te scoren. Klinkt dus stukken interessanter dan UT domination.
Verwijderd
Erm de officiele demo staat gepland voor eind mei!!Op dinsdag 14 mei 2002 11:15 schreef Mitt3nz het volgende:
[..]
ten eerste, 07/24 is 24 juli, niet 24 juni.
ten tweede, de officiele releasedatum is nu "Summer 2002", dus kan net zo goed in augustus zijn.
De officiele release date van Unreal 2 (en dus nie UT2003) die staat wel op Summer 2002, oftewel Q3, dus die komt ergens in september!!
Sorry.. maar dat is onzin. Er is helemaal geen officiële release datum bekend, behalve "Summer 2002".Op dinsdag 14 mei 2002 11:18 schreef Archangel2001 het volgende:
[..]
Erm de officiele demo staat gepland voor eind mei!!Dus wacht er maar op!! De officiele release date staat voor alsnog op eind juni!!
De officiele release date van Unreal 2 (en dus nie UT2003) die staat wel op Summer 2002, oftewel Q3, dus die komt ergens in september!!
En dat van Unreal 2 is helemaal onzin. Summer 2002 != Q3 2002.
Verwijderd
Hehe, ik heb meer inside info dan jij denkt!! Ik weet nie voor niks wanneer de demo uit komt enzo hoor!! Ga ook maar eens UT in clans spelen!!Op dinsdag 14 mei 2002 11:32 schreef Mitt3nz het volgende:
[..]
Sorry.. maar dat is onzin. Er is helemaal geen officiële release datum bekend, behalve "Summer 2002".
En dat van Unreal 2 is helemaal onzin. Summer 2002 != Q3 2002.
Btw luister je nie eens naar wat ik zeg!! Ik zei dat Unreal 2 in Summer 2002 dus Q3 uitkomt!! September dus gewoon.....
omg denk je dat ik een newbie ben? lolOp dinsdag 14 mei 2002 11:39 schreef Archangel2001 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb meer inside info dan jij denkt!! Ik weet nie voor niks wanneer de demo uit komt enzo hoor!! Ga ook maar eens UT in clans spelen!!
Btw luister je nie eens naar wat ik zeg!! Ik zei dat Unreal 2 in Summer 2002 dus Q3 uitkomt!! September dus gewoon.....
Ik heb Unreal 1 van sep 1998 tot sep 1999 gespeeld, sindsdien UT. En ik heb in de nodige topclans gezeten.. dus niet zeuren. En van die inside info van jou klopt dan geen bal. Doei.
En dan meteen zeggen dat ik een newbie ben.. tssk.
Verwijderd
Rofl, je maakt jezelf een newbie nu!! Heb nooit gezegd dat je een newbie ben?? Waar haal je 't vandaan??Op dinsdag 14 mei 2002 11:53 schreef Mitt3nz het volgende:
Sorry.. maar hij wil niet toegeven dat hij nogal dom loopt te blaten
En dan meteen zeggen dat ik een newbie ben.. tssk.
Btw de info die ik geef komt van de clan die 't meeste weet van de ontwikkeling van UT2003 dus stfu maar.....
Enne noem btw eens zo'n "topclan" waar je in heb gezeten??
^^SR'z^^, verloren maar nipt van de duitse topclans shuuk en mTw, shuuk is momenteel beste UT TDM clan, mTw was dat.
TBUK, beste engelse instagib clan (ja, hier schaam ik me wel een beetje voor, begon me ook snel te vervelen
en jij wil zeggen dat je je info rechtstreeks van mTw krijgt? hah..
Nu jij weer....
Verwijderd
mTw?? Wie zegt dat ik het over hun had?? ROFL!! TBUK is inderdaad een goede clan jah!! Waarom schaam je je daarvoor?? Hebben een goede reputatie!! Of ben je geen insta player??Op dinsdag 14 mei 2002 13:09 schreef Mitt3nz het volgende:
-}FB{-, nummer 4 in CB TDM Cup Fall 2001
^^SR'z^^, verloren laatst maar nipt van de duitse topclan shuuk, shuuk is momenteel beste UT TDM clan.
TBUK, beste engelse instagib clan (ja, hier schaam ik me wel een beetje voor, begon me ook snel te vervelen)
en jij wil zeggen dat je je info rechtstreeks van mTw krijgt? hah..Ik heb nog nooit van je gehoord. Ik zal je wel ff vernederen in een UT2003 1on1 als je wil
Nu jij weer....
Probeer me eerst btw maar eens 1on1 insta te verslaan in deze versie van UT!!
Verwijderd
Bombing run lijkt me erg koelOp dinsdag 14 mei 2002 11:16 schreef Mitt3nz het volgende:
[..]
Bombing run is een soort rugby, de bal (bom) spawnt in het midden en vervolgens moet je proberen deze bij de tegenstander in het goal te krijgen. Je kan de bal ook passen enzo.. klinkt veelbelovend.
Domination 2.0 is een soort variant op de Domination van UT, maar nu zijn er maar 2 control points en moet je beide voor 10 seconden bezet houden om een punt te scoren. Klinkt dus stukken interessanter dan UT domination.
Maar die nieuwe Domination mode... tja, ik weet niet of het nou leuk is.
Je hebt maar 2 punten, dat betekend dat de teams maar op 2 punten hoeven te letten == betere verdediging op de punten
Je moet 10 seconden staan voordat je hem overneemt == veel minder kans dat het lukt, want er staan al extra veel mannetjes (3-5 seconden ofzo zou beter zijn geweest denk ik)
Jij had het over een clan die het meest van de ontwikkeling van UT2 af wist, dat lijkt me mTw. Die zijn namelijk uitgenodigd door Infogrames om het te play testen.
Enne, ik doe geen instagib meer.. is me te simpel. 1on1 NW.
Ben ik het niet mee eens.. in UT domination switchte de control points wel 10 keer per 5 seconden dankzij de translocator.. was meer gespam en geklooi dan echte teamplay. Ik denk dat DD (zo heet domination 2, Double Domination) stukken meer teamplay/skill nodig heeft.Op dinsdag 14 mei 2002 13:14 schreef Terr het volgende:
[..]
Bombing run lijkt me erg koel
Maar die nieuwe Domination mode... tja, ik weet niet of het nou leuk is.
Je hebt maar 2 punten, dat betekend dat de teams maar op 2 punten hoeven te letten == betere verdediging op de punten
Je moet 10 seconden staan voordat je hem overneemt == veel minder kans dat het lukt, want er staan al extra veel mannetjes (3-5 seconden ofzo zou beter zijn geweest denk ik)
* Lampie wil een GF3 ti500!
Verwijderd
Hehe te simpel!!Op dinsdag 14 mei 2002 13:15 schreef Mitt3nz het volgende:
Ik schaam me ervoor dat ik instagib gespeeld heb. Maarja, normaal UT begon me te vervelen. Te saai met al dat pulsegehoer.
Jij had het over een clan die het meest van de ontwikkeling van UT2 af wist, dat lijkt me mTw. Die zijn namelijk uitgenodigd door Infogrames om het te play testen.
Enne, ik doe geen instagib meer.. is me te simpel. 1on1 NW.
Bij NW hangt 't af van welk wapen je heb, als je net gerespawned bent en je komt iemand tegen met minigun, of rocketlauncher of zoiets, ben in in principe al zo goed als dood, dus beetje oneerlijk!!
Daarentegen draait NW wel meer op tactics qua zone defence enzo!!
Verwijderd
Daarom ook 3-5 seconden wachttijd, 10 seconden is zoveel, want je moet blijven staan, je kan niet even wegspringen voor een raket. En de mensen die verdedigen moeten Translocator schijfjes kapot schietenOp dinsdag 14 mei 2002 13:18 schreef Mitt3nz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. in UT domination switchte de control points wel 10 keer per 5 seconden dankzij de translocator.. was meer gespam en geklooi dan echte teamplay. Ik denk dat DD (zo heet domination 2, Double Domination) stukken meer teamplay/skill nodig heeft.
Verwijderd
I agree!!Op dinsdag 14 mei 2002 13:18 schreef Mitt3nz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.. in UT domination switchte de control points wel 10 keer per 5 seconden dankzij de translocator.. was meer gespam en geklooi dan echte teamplay. Ik denk dat DD (zo heet domination 2, Double Domination) stukken meer teamplay/skill nodig heeft.
Nee hoor. Als je een beetje goed en slim bent kun je iemand makkelijk aan met de impact hammer. Tenzij hij pulse heeftOp dinsdag 14 mei 2002 13:20 schreef Archangel2001 het volgende:
[..]
Hehe te simpel!!Bij insta draait het alleen om skillz omdat iedereen hetzelfde wapen heeft, dus aim en movement is erg belangrijk!! (tuurlijk er zijn lucky shots van n00bs)
Bij NW hangt 't af van welk wapen je heb, als je net gerespawned bent en je komt iemand tegen met minigun, of rocketlauncher of zoiets, ben in in principe al zo goed als dood, dus beetje oneerlijk!!
Daarentegen draait NW wel meer op tactics qua zone defence enzo!!
Insta is idd nogal simpel, beetje op de juiste momenten dodgen en beetje aimen, meer niet. Maarja, dat zou een IG-only speler natuurlijk nooit toegeven
Verwijderd
Tuurlijk, jij blijft lekker staan!! Lol, dan ben je gewoon een schietschijf!! Hij had 't over tactics, kan je dus zone defence bv noemen!! Ga op een punt staan waar de enemy langs moet komen voordat ie control punt kan overnemen!!Op dinsdag 14 mei 2002 13:22 schreef Terr het volgende:
[..]
Daarom ook 3-5 seconden wachttijd, 10 seconden is zoveel, want je moet blijven staan, je kan niet even wegspringen voor een raket. En de mensen die verdedigen moeten Translocator schijfjes kapot schieten
Hoeft niet te blijven staan, zolang de tegenstander hem maar niet aanraakt. In DD is tevens geen translocator.Op dinsdag 14 mei 2002 13:22 schreef Terr het volgende:
[..]
Daarom ook 3-5 seconden wachttijd, 10 seconden is zoveel, want je moet blijven staan, je kan niet even wegspringen voor een raket. En de mensen die verdedigen moeten Translocator schijfjes kapot schieten
Verwijderd
Dan blijf je niet staan, maar dan pak je het punt ook nietOp dinsdag 14 mei 2002 13:24 schreef Archangel2001 het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij blijft lekker staan!! Lol, dan ben je gewoon een schietschijf!! Hij had 't over tactics, kan je dus zone defence bv noemen!! Ga op een punt staan waar de enemy langs moet komen voordat ie control punt kan overnemen!!
[edit]
Nee, dat bedoel ik niet met blijven staan. De defense verdedigt het ding, maar de aanvaller moet te lang blijven staan
Verwijderd
Nah dat geef ik toe hoor!! Insta is makkelijker dan NW maar 't draait alleen om aim en movement, bij NW heb je altijd nog 't wapen dat kan verschillen!!Op dinsdag 14 mei 2002 13:23 schreef Mitt3nz het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je een beetje goed en slim bent kun je iemand makkelijk aan met de impact hammer. Tenzij hij pulse heeft
Insta is idd nogal simpel, beetje op de juiste momenten dodgen en beetje aimen, meer niet. Maarja, dat zou een IG-only speler natuurlijk nooit toegevenTevens is de IG-scene nogal verneukt. Overal van die kleine jochies die denken dat ze goed zijn omdat ze toevallig beetje kunnen aimen. Heh. Ga eens NW doen zou ik zeggen.
Maarre ik kan nie eens NW spelen, heb er geen binds meer voor in m'n user.ini!!
Verwijderd
Zucht, wel luisteren he!!Op dinsdag 14 mei 2002 13:25 schreef Terr het volgende:
[..]
Dan blijf je niet staan, maar dan pak je het punt ook niet
[edit]
Nee, dat bedoel ik niet met blijven staan. De defense verdedigt het ding, maar de aanvaller moet te lang blijven staan
Verwijderd
Op dinsdag 14 mei 2002 13:27 schreef Archangel2001 het volgende:
[..]
Zucht, wel luisteren he!!Ik had 't over zone defence!!
Als je dat goed beheerst hoef je 't control point nie eens te zien!!
Verwijderd
Ja, dat is wel beter, want ik werd echt doodziek van die dingenOp dinsdag 14 mei 2002 13:28 schreef Mitt3nz het volgende:
Die translocator wordt ook trouwens behoorlijk gelimiteerd. 5 Keer translocaten en dan moet hij rechargen. Misschien wordt CTF nu wat interessanter.
Volgens mij kan je hem dit keer wel verder gooien, maar je hij moet idd even opladen en je kan hem niet zo snel weer afschieten
Yup.. 5-7 seconden voor 1 ammo. Vliegt ook stuk verder/sneller.. ook is er een "smoke trail". Ik denk dat je nu behoorlijk moet gaan nadenken hoe en waarheen je gaat translocaten, want dalijk zit je te rechargen tussen je vijandenOp dinsdag 14 mei 2002 13:30 schreef Terr het volgende:
Ja, dat is wel beter, want ik werd echt doodziek van die dingen
Volgens mij kan je hem dit keer wel verder gooien, maar je hij moet idd even opladen en je kan hem niet zo snel weer afschieten
Verwijderd
De TL vind ik maar niks eigenlijk, bij grote levels zoals Lava is 't enige wat je ziet, mensen af en toe verschijnen, verdwijnen en weer ff verderop weer verschijnen!! No fun!!Op dinsdag 14 mei 2002 13:28 schreef Mitt3nz het volgende:
Die translocator wordt ook trouwens behoorlijk gelimiteerd. 5 Keer translocaten en dan moet hij rechargen. Misschien wordt CTF nu wat interessanter.
Verwijderd
Daarom hebben ze het ook verbeterdOp dinsdag 14 mei 2002 13:32 schreef Archangel2001 het volgende:
[..]
De TL vind ik maar niks eigenlijk, bij grote levels zoals Lava is 't enige wat je ziet, mensen af en toe verschijnen, verdwijnen en weer ff verderop weer verschijnen!! No fun!!
Maar nog een ander punt:
De spamminess van de wapens gaan ze behoorlijk beperken
bv:
- Flakcannon schiet nog maar 3 stukjes af en die stuiteren nog maar 1 keer
- Rocket launcher kan maar 3 raketten tegerlijk afschieten
Punt 1 vind ik wel terecht, maar punt 2... als je meer raketten wilt opladen, moet je dat toch doen? kost je meer tijd en als je rocket launcher vol zit dan schiet ie vanzelf af... je kan hem dus niet volladen en wachten zoals bij de GES Bio rifle
Yup.. dat is nu hopelijk passé. Ben benieuwd hoe ze nu maps gaan maken.. grote open stukken worden lastig zonder de UT TLOp dinsdag 14 mei 2002 13:32 schreef Archangel2001 het volgende:
[..]
De TL vind ik maar niks eigenlijk, bij grote levels zoals Lava is 't enige wat je ziet, mensen af en toe verschijnen, verdwijnen en weer ff verderop weer verschijnen!! No fun!!
Verwijderd
Grote mappen zuigen toch al!!Op dinsdag 14 mei 2002 13:36 schreef Mitt3nz het volgende:
[..]
Yup.. dat is nu hopelijk passé. Ben benieuwd hoe ze nu maps gaan maken.. grote open stukken worden lastig zonder de UT TLMakkelijke prooi voor snipers. Geen Face2 dus (hopelijk)
Punt 2.. vooral in CTF speelde dat.. Simpelweg 6 raketten opladen en spammen maar. EFC zn dood gegarandeerd. Dit is gewoon om spam te beperken.. een goed iets.Op dinsdag 14 mei 2002 13:35 schreef Terr het volgende:Daarom hebben ze het ook verbeterd
Maar nog een ander punt:
De spamminess van de wapens gaan ze behoorlijk beperken
bv:
- Flakcannon schiet nog maar 3 stukjes af en die stuiteren nog maar 1 keer
- Rocket launcher kan maar 3 raketten tegerlijk afschieten
Punt 1 vind ik wel terecht, maar punt 2... als je meer raketten wilt opladen, moet je dat toch doen? kost je meer tijd en als je rocket launcher vol zit dan schiet ie vanzelf af... je kan hem dus niet volladen en wachten zoals bij de GES Bio rifle
Die flak combo klinkt ook wel lachen.. Schiet een secondary flak shell, switch wapen, en schiet de shell kapot voor een leuke ontploffing ala redeemer
Verwijderd
Ow, dat wist ik nog niet, leukOp dinsdag 14 mei 2002 13:38 schreef Mitt3nz het volgende:
[..]
Die flak combo klinkt ook wel lachen.. Schiet een secondary flak shell, switch wapen, en schiet de shell kapot voor een leuke ontploffing ala redeemer
Misschien zou het ook leuk geweest zijn om raketten van je vijand met een Shock Rifle om te laten keren ofzo
Denk dat de shield gun ook wel grote invloed gaat hebben op teamplay.. met zn tweeën de FC beschermen door achterterwaarts te gaan lopen met shield
Verwijderd
Maar die shield gun... zijn ze er al over uit of je dat ding kan gebruiken en een ander wapen tegerlijk kan schieten?
Ik wil unreali.forcefieldOp dinsdag 14 mei 2002 13:42 schreef Mitt3nz het volgende:
Daar is die shield gun voor he.. om raketten tegen te houdenBeschermt alleen niet tegen splash-damage en je rug is niet beschermd.
Denk dat de shield gun ook wel grote invloed gaat hebben op teamplay.. met zn tweeën de FC beschermen door achterterwaarts te gaan lopen met shield
In de allerlaatste build kan het niet.. dus denk dat het in full version niet kan. Interessante vraag trouwensOp dinsdag 14 mei 2002 13:44 schreef Terr het volgende:Maar die shield gun... zijn ze er al over uit of je dat ding kan gebruiken en een ander wapen tegerlijk kan schieten?
Maar wel een cool geluidOp dinsdag 14 mei 2002 13:50 schreef Mitt3nz het volgende:
[..]
lol rappie.. dat ding bakte zoooo hard
http://www.beyondunreal.com/content/articles/4_3.php
Zo verre dus.. komt nog een zooi maps bij. In totaal 40 maps ofzo.. (DD,CTF,(T)DM,BR)
BURP! 40?Op dinsdag 14 mei 2002 14:13 schreef Mitt3nz het volgende:
BTW ik weet niet of dit hier al gepost is.. maar dit is de UT2 maplist zo verre:
http://www.beyondunreal.com/content/articles/4_3.php
Zo verre dus.. komen nog een zooi maps bij. In totaal 40 maps ofzo.. (DD,CTF,(T)DM,BR)
En dan ook nog zelfgemaakte maps.. pff, nou, als UT2k3 uitkomt hoeven we ons voorlopig niet te vervelen.
🌞🍃
40 zitten er nu denk ik ook wel in, zag trouwens geen 1 map terukomenOp dinsdag 14 mei 2002 14:16 schreef DataBeest het volgende:
[..]
BURP! 40?
En dan ook nog zelfgemaakte maps.. pff, nou, als UT2k3 uitkomt hoeven we ons voorlopig niet te vervelen.
Verwijderd
Lavagiant komt terug, Morbias komt terugOp dinsdag 14 mei 2002 14:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
40 zitten er nu denk ik ook wel in, zag trouwens geen 1 map terukomenIk zal maps als curse/deck/tempest echt missen
Maar ik miste Morpheus en Deck-16 wel
klopt..Op dinsdag 14 mei 2002 14:47 schreef YpS het volgende:
ohjah ik had ook nog ergens gelezen dat de translocator een cameratje bevatte
zeer intressante functie voor het bespiede van vijande!
(en te kijken hoe wijd je da ding wel nie wegschiet)
UT2 heeft veel interessante "gadgets" .. die zorgen er voor dat we het over 2 jaar nog steeds leuk vinden
Verwijderd
<http://www.xs4all.nl/~bbrother/ut2003.JPG>
<http://www.xs4all.nl/~bbrother/game.JPG>
Het tonen van d/l pics met snelheden en IRC channels waar warez te downloaden is is niet toegestaan
Verwijderd
We weten allemaal dat de demo gelekt is en dus onder warez valt. Via Gathering of Tweakers daarna vragen of leveren van deze demo levert een Officiele Waarschuwing op. Daar vallen ook email, icq en irc verzoeken onder (duidelijk lijkt me?). We zijn allemaal tweakers dus(!) weten we ook allemaal waar we moeten kijken om iets te vinden en hoeft dit dus niet(!) via GoT te gebeuren.
Ik wou alleen maar mijn enthousiasme laten zienOp maandag 10 juni 2002 17:11 schreef ItSnows het volgende:
Waarschuwing:
We weten allemaal dat de demo gelekt is en dus onder warez valt. Via Gathering of Tweakers daarna vragen of leveren van deze demo levert een Officiele Waarschuwing op. Daar vallen ook email, icq en irc verzoeken onder (duidelijk lijkt me?). We zijn allemaal tweakers dus(!) weten we ook allemaal waar we moeten kijken om iets te vinden en hoeft dit dus niet(!) via GoT te gebeuren.
Van Midtown Madness 3...Op maandag 10 juni 2002 17:21 schreef SaSReCoiL het volgende:
woops ging niet goed.
[..]
Welke demo
Van UT2003 natuurlijk!
de UT2003 demo!Op maandag 10 juni 2002 17:21 schreef SaSReCoiL het volgende:
woops ging niet goed.
[..]
Welke demo
Warez request!Op maandag 10 juni 2002 17:21 schreef SaSReCoiL het volgende:
woops ging niet goed.
[..]
Welke demo
Ik wacht wel op de echte versie... misschien ff de officiele demo spelen, maar zeker niet zo'n domme gelekte demo met tig fouten
Lijkt me trouwens wel iets moeilijker te worden om meteen te beginnen met UT2003. Zo'n shield is ff wennen ( ook tactisch) en je hebt nieuwe spel-opties ( nooit eerder vertoond in een FPS -> bombing run
doh...Op maandag 10 juni 2002 17:31 schreef SaSReCoiL het volgende:
oh is er dan een UT2K3 Demo
kijk effe 8 posts omhoog
Nee hoor...Op maandag 10 juni 2002 17:31 schreef SaSReCoiL het volgende:
oh is er dan een UT2K3 Demo
Op maandag 10 juni 2002 17:34 schreef SaSReCoiL het volgende:
ok ik dacht al
[edit]
Shit ze hebben hem net offline gehaald!
Op maandag 10 juni 2002 17:37 schreef Bosmonster het volgende:
http://ftp.epicgames.com/pub/ut2003/demo/ut2003demo1.exe
[edit]
Zoek dit op in je UT2.ini. Dit bestand staat in je system dir van de ut2k3 directory.
Je kan hier resolutie e.d. veranderen. Hier staan een paar dingen om de performance wat op te schroeven...
[WinDrv.WindowsClient]
WindowedViewportX=640
WindowedViewportY=480
FullscreenViewportX=800
FullscreenViewportY=600
Brightness=0.800000
Contrast=0.700000
Gamma=0.800000
UseJoystick=False
CaptureMouse=True
StartupFullscreen=True
ScreenFlashes=True
NoLighting=False
DeadZoneXYZ=True
DeadZoneRUV=False
InvertVertical=False
ScaleXYZ=1000.000000
ScaleRUV=2000.000000
MinDesiredFrameRate=10.000000
Decals=True
NoDynamicLights=True
TextureDetailInterface=Normal
TextureDetailTerrain=Normal
TextureDetailWeaponSkin=Normal
TextureDetailPlayerSkin=Normal
TextureDetailWorld=Normal
TextureDetailRenderMap=Normal
TextureDetailLightmap=UltraHigh <= Verander dit naar Normal.
Verwijderd
Ik vind het dom dat hun een beta/alpha-demo op hun ftp zetten, misschien, "wilden" ze het "perongeluk" gereleased hebben, zodat ze gamers toch wel ff te vreden hielden tot de originele demo komt?Op maandag 10 juni 2002 17:37 schreef Bosmonster het volgende:
http://ftp.epicgames.com/pub/ut2003/demo/ut2003demo1.exe
[edit]
ik denk het wel eigenlijkOp maandag 10 juni 2002 17:43 schreef 4dd1cT het volgende:
Hij's uit
Unreal.Tournament.2003.Playable.Demo-RDMiSO
Het is een demo, dus niet illegaal denk
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Lees!!Op maandag 10 juni 2002 17:11 schreef ItSnows het volgende:
Waarschuwing:
Leaked DEMO = ILLEGAAL!
wel illegaal, en ik zou er over ophouden want straks krijgt deze topic ook een slotje.Op maandag 10 juni 2002 17:43 schreef 4dd1cT het volgende:
Hij's uit
Unreal.Tournament.2003.Playable.Demo-RDMiSO
Het is een demo, dus niet illegaal denk
edit:
oh, dat wisten jullie al zie ik
Verwijderd
ok snel ge-edit heOp maandag 10 juni 2002 17:45 schreef PhantomLord het volgende:
en waar te vinden?
Verwijderd
En waarom blijft die link wel staan en worden mijn screenshots (JAH ALLEEN MAAR SCREENSHOTS ZONDER DIRECTE LINKS EN SHIT) wel weggehaald?? Lul je daar maar eens uit ItSnows!! FFS!!Op maandag 10 juni 2002 17:37 schreef Bosmonster het volgende:
[/url]
[edit]
als ie daar zou staan, dan zou het de officiele zijn, DUH!Op maandag 10 juni 2002 18:02 schreef Archangel2001 het volgende:
[..]
En waarom blijft die link wel staan en worden mijn screenshots (JAH ALLEEN MAAR SCREENSHOTS ZONDER DIRECTE LINKS EN SHIT) wel weggehaald?? Lul je daar maar eens uit ItSnows!! FFS!!
maargoed vinnet ook raar dat jouw screenies weggehaald werden hoor..
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
En btw kijk voortaan ff beter!! Er stonden nergens pics van download snelheden!! Of wil je die pic nogmaals zien?? Het was een pic waarop de UT2003 demo werd installed!! Dus ffs laat me die pic hier neerzetten!! Die andere pic was een ingame pic!!Op maandag 10 juni 2002 16:52 schreef Archangel2001 het volgende:
Verwijderd
Als jullie het niet bij UT kunnen houden heeft dit topic geen zin meer.
Arcgangel: en wat dacht je van die IRC channels!?
Dit topic is gesloten.
![]()