Van #TMF op irc.tweakers.net
* RobinVreuls toe da reskjoe!
<RobinVreuls> http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=516505
<Beaves> Goed zo Robin, nu moeten ze het alleen nog lezen
Robin knipt zijn teennagels vakerOp maandag 13 mei 2002 22:44 schreef KexDaFlex het volgende:
Respect voor de mate van relaxedheid die je daar nog ten toon kan spreidden. Heb je een olifantenhuid of zit ik al te lang in het gemod en zijn mijn tenen daardoor toch wat gegroeid?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Op maandag 13 mei 2002 22:46 schreef Beaves het volgende:
[..]
Robin knipt zijn teennagels vaker
Mjah, het eerste gedeelte is een standaard reactie die ik al tot 2 keer toe heb gebruikt. En zonder succesOp maandag 13 mei 2002 22:44 schreef KexDaFlex het volgende:
Respect voor de mate van relaxedheid die je daar nog ten toon kan spreidden. Heb je een olifantenhuid of zit ik al te lang in het gemod en zijn mijn tenen daardoor toch wat gegroeid?

Ik heb maar deze keer de poll erbij geduwd zodat er toch wat meer response komt (hopelijk) van de users.
Om mij lekker pissed-off te krijgen moet je het toch al zo gek maken bij mij, en ik neem alles met een heeeele lichte spot. Dus die reactie is gewoon een normale repsonse van mij op hun
Maar nu even niet.
* Robin Vreuls duwt <font color="#df040f">* KexDaFlex in de modderpoel</font>Op maandag 13 mei 2002 22:58 schreef KexDaFlex het volgende:
Ik ben voor dit soort reacties wel gevoelig. Zo iemand kan voor mij echt het plezier in het modden bederven. Maar ik heb genoeg zelfbeheersing om er niet op de foute manier op in te gaan en sterker nog, soms ben ik ook in staat om op correcte wijze de persoon a la * RV de weg te wijzen in modcountry.
Maar nu even niet.
[i]* slap slap * [/i]
Nog een reactie van * KeX en dan weer ontopic verder
echies?Ik ben voor dit soort reacties wel gevoelig.
Kom op je bent van de generatie toen ons pap nog noorman was en poep met een lange 'oe' werd geschreven!
Ik vind de LM wel leuk, ik hou nu 3 draadjes strakkies int gareel.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Inclusief de P4 Celeron draad? Want die is IMO over het algemeen iets te laag gemod en er zitten wat onterechte trollen tussen.Op dinsdag 14 mei 2002 00:48 schreef Spice het volgende:
[..]
echies?
Kom op je bent van de generatie toen ons pap nog noorman was en poep met een lange 'oe' werd geschreven!
Sorry, ik toonde even een klein moment van zwakte. Ik ben er weerrrr helemaal klaarrrr voorrrrr.Op dinsdag 14 mei 2002 00:48 schreef Spice het volgende:
[..]
echies?
[b]*rrrrrrrrrrrrrrr*[/b]
Vroeger toen pocahontas nog een lekker wijf was en het nog koud in het vliegtuig was, toen modden we nog met met korte broek en blote handen bij -10°C.
[smurf modus]Op dinsdag 14 mei 2002 07:26 schreef KexDaFlex het volgende:
Vroeger toen pocahontas nog een lekker wijf was en het nog koud in het vliegtuig was, toen modden we nog met met korte broek en blote handen bij -10°C.
Ik háát korte broeken!
[/smurf modus]
Te zien aan het aantal extra reacties heeft het al wel enig effect gehadOp maandag 13 mei 2002 22:51 schreef Robin Vreuls het volgende:
Ik heb maar deze keer de poll erbij geduwd zodat er toch wat meer response komt (hopelijk) van de users.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nee, helaas niet, daar heb ik zelf 2 x gepostInclusief de P4 Celeron draad? Want die is IMO over het algemeen iets te laag gemod en er zitten wat onterechte trollen tussen.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Hey! een feestje houden zonder dat ik er bij ben, he! nahzeg!Op maandag 13 mei 2002 23:33 schreef KexDaFlex het volgende:
* KeX heeft, ondanks dat hij zijn humeur weer terug heeft en hij weer bijna neigt om ontopic te gaan, * RV nog even een keer of vierendertig hardhandig met een klein uitgevallen blauwe vinvis tussen /32 en /16 heen en weer geslagen.
* GiLeX slaat Netman867 met een oversized Goudvisje ook de Moderpoel inOp dinsdag 14 mei 2002 13:16 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Hey! een feestje houden zonder dat ik er bij ben, he! nahzeg!
*plons*
hmz, ik zei nog zo geen bommetje
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms