Toon posts:

[OC] Heatsinks op oc-shop.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op www.oc-shop.com 3 videokaart heatsinks gezien:

Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/website/pics_products/heatsink_heatspreader.jpg
Thermaltake DDR heat spreaders kit € 12,-
Complete kit for one DDR / SDRAM memory module and 2 heatsinks for memory chips on VGA card.

Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/website/pics_products/compound_alpha_adhesive.jpg
Alpha memory heatsinks with Arctic Silver Thermal Adhesive € 25,-
Epoxy bassed on the famous Arctic Silver Compound. For a strong and permanent bond. This with 4 Alpha memory heatsinks.

Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/website/pics_products/ramsinks217.jpg
Alpha Chipset heatsink € 3,-
Alpha quality heatsink; dimensions 20x20x15mm FRAG-tape included!

Als ik toch bezig ben met een Crystal Orb bestellen hoef ik het voor de verzendkosten niet te laten, en kan ik een paar extra heatsinkjes op mn Asus GeForce2 GTS gooien, dan kan ik het geheugen nog verder overklokken :9~ (nu 333@410Mz)
Maarreh hoe zie ik dat nou? Zijn die Alpha dingen onderaan 3 euro per stuk? Ik heb er 4 nodig, dus 4x3=12 euro? Dus net zo duur als die Thermaltake dingen bovenaan (terwijl thermaltake meer heatsinks zijn).
Dan kan ik dus beter de losse alpha heatsinks kopen omdat je dan niet hoeft te kloten met de arctic silver adhesive?

Verwijderd

Ruik ik een [inkoop] aankomen ?

of ben ik verkouden ?

en ff ontopic, mja ik denk toch dat je beter die thermaltake kan bestelen, er is nog een termal take inkoopactie lopend. Dus ik zou zeggen Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/familiedissel/smiles/crossy.gif daarheen! :D

Verwijderd

Topicstarter
neee geen inkoopactie
gewoon voor mezelf, oc-shop.com is een nederlandse webshop :)

en ik zei al, voor de verzendkosten hoef ik het niet te laten :)

Verwijderd

die thermaltakes zijn voor je werkgeheugen (je kan ze wel zagen) die andere zijn voor je videokaart geheugen snappie?

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 22:34 schreef T-1o0o het volgende:
die thermaltakes zijn voor je werkgeheugen (je kan ze wel zagen) die andere zijn voor je videokaart geheugen snappie?
en ik heb een dremel snappie, dus als ik die neem snappie, dan dremel ik ze! snappie? of ben ik te onduidelijk? snappie? of snappie ut niet... snappie?

snappie?

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dan kan ik dus beter de losse alpha heatsinks kopen omdat je dan niet hoeft te kloten met de arctic silver adhesive?
dat zie je fout: ij die losse alpha heatsinkjes moet je ook nog iets hebben om ze vast te zetten.... juist diezelfde Arctic Silver Thermal Adhesive :)

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 22:36 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

en ik heb een dremel snappie, dus als ik die neem snappie, dan dremel ik ze! snappie? of ben ik te onduidelijk? snappie? of snappie ut niet... snappie?

snappie?
-cencuur-

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb nog wel een setje van die Alpha heatsinks en Arctic Silver Thermal Adhesive liggen. Mocht je interesse hebben, stuur me maar mail op:

TheManinBlack308 @ NOSPAMhotmail.com

Je snapt hopelijk wel wat je met die NOSPAM moet doen.

Liever mailen, en niet hier reageren (ik kijk niet al te vaak). Bied maar wat leuks.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 22:40 schreef Leipo het volgende:

[..]

dat zie je fout: ij die losse alpha heatsinkjes moet je ook nog iets hebben om ze vast te zetten.... juist diezelfde Arctic Silver Thermal Adhesive :)
Ja maar daar staat bij 'frag tape included'
Fragtape was volgens mij toch dubbelzijdige plakband :?

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 13 mei 2002 22:50 schreef Spaceknarf het volgende:

[..]

Ja maar daar staat bij 'frag tape included'
Fragtape was volgens mij toch dubbelzijdige plakband :?
daar had ik ff snel overheen gelezen :D maar wat ik altijd hoorde was dat fragtape niet zo goed was... ik heb er zelf geen ervaring mee. maar je kan ook altijd de koelpasta + seconde lijm truc proberen :)

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 22:34 schreef T-1o0o het volgende:
Ik heb ze ook op mijn GF2Pro 64MB DDR zitten en ze werken perfect. Ik kan ze altijd nog op mijn geheugen zetten maar het geheugen wordt er toch niet sneller op (bekijk de reviews maar). Het nadeel ervan vindt ik dat ze niet zo geweldig koelen. Dit met name omdat warme lucht van de GPU over de geheugenchips wordt geblazen waardoor de koelblokken alleen al erug warm worden. fragtape is ook niet de beste oplossing.

Ik zou de losse koelblokjes kopen met artic adhesive. Kost je wat meer maar geeft je zeker meer performance. Ik moet toegeven die TT blokkies zien er wel beter uit, zeker icm een blue orb.

Maarja ik heb m zo gekocht, anders had ik er ook adhesive bij gekocht. Ik wil binnenkort gaan waterkoelen en dan mischien de GPU en het geheugen. Dan wil ik niet voor de verassing staan dat de koelblokken losgewrikt moeten worden en de daarbij komende risico's. Bij de GPU lijkt het me geen probleem, maar met geheugen met SMD soldeerpads lijkt t me geen fijne klus.

Doe er anders 1/3e deel ASIII doorheen dan kan je ze als het moet wel los halen maar heb je toch een betere performance.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 00:00 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:

[knip]

Ik moet toegeven die TT blokkies zien er wel beter uit, zeker icm een blue orb.

[knip]
Uhm...
Die Blue Orb koelt lang niet zo goed
Enne...

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/chipset/ProductcrystalOrb.jpg + Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/website/pics_products/ramsinks217.jpg = :9~

Verder thanks voor de info! Hier heb ik zeker wat aan :)

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Waarom verzaag je niet gewoon een socket a koeler?
Ben je voor 10 pleuro klaar :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
Deze ziet er veel stoerder uit :P 8-) en kost me maar 1 PCI slot, met een Alpha PAL8045 ben ik ze ongeveer allemaal kwijt ;) (maar dan issie idd wel lekker koel :Y) :D)

Verwijderd

Heb zelf de Alpha memory heatsinks with Arctic Silver Thermal Adhesive op m'n GF2GTS zitten.
Werkt goed.

Ook bij Oc-Shop, samen met Blorb en Gorb (ja ik weet het Gorb zuigt, maar voor 5 euro...)

Setje had 4 sinks, had er 8 nodig. Die zijn echter 3 euro per stuk met frag tape, maar wat moet je met frag tape als je ASII adhisive hebt. Kreeg dus voor een paar euro losse sinkjes mee.
Pagina: 1